davidoff82 2 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Koledzy na kompie wywala mi blad halla nie daje się skasowac. obroty sa wysokie ok 1.300 i faluja, ciezko odpala. Gdzie znajde czujnik halla zeby bo podmienic i sprawdzic? Zdjecia i szkice mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytazz 0 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Z tego co pamiętam w silniku ADP czujnik halla znajduje się w aparacie zapłonowym. Wrócę do domu, znajdę jakiś schemat to podrzucę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xdanielx 0 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 czujnik halla jest w aparacie zapłonowym, wymienić podmienić ten czujnik to dużo roboty delikatnej. Obok kopułki masz wtyczkę wpiętą i to jest właśnie to. Do wymiany musisz wyjąć aparat cały więc najlepiej byłoby go podmienić. Możesz, ale nie musisz mieć problem z innym czujnikiem przy takim błędzie. U mnie wywalało błąd halla a winny okazał się czujnik położenia wału. Niektórzy powiedzą że w ADP nie ma takiego czujnika no ale jest on w bloku silnika, pod filtrem oleju, przewód od niego ciągnie się do szarej wtyki pod zbiorniczkiem płynu chłodniczego. Piszę o tym jakby jednak z hallą i aparatem zapłonowym okazało się wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidoff82 2 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) No widzisz ciekawa sytuacja. Na Vagu tylko błąd halla, podwyższone obroty i spalanie, potężne kłopoty z odpaleniem zimnego samochodu (w zasadzie tylko odpala na mrozie po nocy tylko z Plaka tudzież innego samostartu). Zapłon ustawiony, kopułka, swiece, kable palec wszystko nowe, przepustnica czysta i zaadaptowana. Auto bez samostartu po dłuższym kręceniu rozrusznikiem potrafilo tak strzelić w układ wydechowy ze rozwalilo tłumik jak dynamitem. Na samostarcie pali i pozniej na ciepłym też pali, problem że jest dosyć słaby i ma wysokie obroty. Kompresja silnika mierzona jest idealnie. W zasadzie mechanik twierdzi że podmieniał cały aparat zapłonowy, więc może od razu wyjmiemy ze szrotu czujnik polożenia wału... Edytowane 7 Stycznia 2015 przez davidoff82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się