Skocz do zawartości

xdanielx

Pasjonat
  • Postów

    259
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O xdanielx

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    b5 battalion.pl

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    AEH
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia xdanielx

0

Reputacja

  1. Dzisiaj, czyli sobota, przed godziną, czyli koło 21 z minutami pod kinem w Janowie Lubelskim widziana A4 B6 avant koloru szarego nr. rej. LBL ..... z ramkami klubowymi
  2. Po godz. 15 dzisiaj na DK 74 widziana czarna B6 sedan na LLB .... z kierunkami USA.
  3. xdanielx

    wskaznik kilometrow

    a może in 2 - to inspekcja nr. 2, ustawiana na zmianę oleju albo rozrządu
  4. Przed 20 w Konopnicy widziana biała A4 b5 z esowym zderzakiem. Prawdopodobnie JarusKK
  5. Dziś w drodze na Św. Krzyż spotkane czarne B6 sedan na TOS .... z naklejką b6division nad lewą przednią lampą.
  6. W tym kolorze jest potencjał, pomodzisz z głową i będzie git
  7. xdanielx

    Demontaż lusterka

    Tak trzeba, zdejmujesz boczek, później odkręcasz chyba 3 nakrętki/śróbki kluczem 10, odpinasz wtyczkę od elektryki i wymieniasz. Składasz w odwrotnej kolejności, poszukaj w warsztacie tematu: Wymiana prawego lusterka na większe z anglika, tam będziesz miał wszystko
  8. pewnie się da jakoś wyrezać, ale więcej z tym zachodu i nerwów, niż z przełożeniem całego
  9. Jak sam zauważyłeś, musisz mieć coś jeszcze... mianowicie resztę z tego angielskiego lusterka. Musisz mieć całe kompletne lusterko, możesz tylko ten trójkąt mocowany w drzwi odpuścić bo go przełożysz. Tu masz temat wyczerpany http://a4-klub.pl/index.php?/topic/63194-all-b5-wymiana-prawego-lusterka-na-duze-angielskie/?hl=%20monta%BF%20%20lusterka%20%20anglika
  10. p&p = plug & play wkładasz i gra znaczy, że bezproblemowy mod jeśli nie masz dwóch lewych rąk pozdro
  11. Dziś o 13:05 upolowany SREBRNY Avant b6 z przyciemnionymi szybami na LLU . . . . i ramkami klubowymi na DK 74 w miejscowości Dzwola. Pozdrawiam
  12. czujnik halla jest w aparacie zapłonowym, wymienić podmienić ten czujnik to dużo roboty delikatnej. Obok kopułki masz wtyczkę wpiętą i to jest właśnie to. Do wymiany musisz wyjąć aparat cały więc najlepiej byłoby go podmienić. Możesz, ale nie musisz mieć problem z innym czujnikiem przy takim błędzie. U mnie wywalało błąd halla a winny okazał się czujnik położenia wału. Niektórzy powiedzą że w ADP nie ma takiego czujnika no ale jest on w bloku silnika, pod filtrem oleju, przewód od niego ciągnie się do szarej wtyki pod zbiorniczkiem płynu chłodniczego. Piszę o tym jakby jednak z hallą i aparatem zapłonowym okazało się wszystko ok
  13. Panie, zarówno jeden jak i drugi odpowiadają za komunikat wyświetlany tą kontrolką, jak za wysoka to przez czujnik w bloku, a jak mało płynu to przez czujnik w zbiorniczku
  14. Jeśli temperatura jest ok i nie skacze powyżej 90 C to prędzej będzie to wina czujnika w zbiorniczku wyrównawczym, przede wszystkim sprawdź czy płynu jest tyle ile trzeba. Musi sięgać przynajmniej minimum, u mnie było troszkę poniżej i przy hamowaniu wywalało tę kontrolkę.
  15. kiko olej, jeśli Ci zależy na wuesce konkretnie 175 to najłatwiej przełożyć silnik 125 ccm. :decayed:bo tak w zasadzie jak ograniczyć moc w tak starym motórze (bo motór jest tylko jeden), można by spróbować zmienić tylko cylinder z tłokiem, ale trzeba byłoby podrążyć temat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...