Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wentylator chłodznicy działa na postoju


mlody1

Rekomendowane odpowiedzi

ja dolewam http://allegro.pl/protec-dpf-super-clean-do-filtra-czastek-stalych-i4963767407.html nie osiąga temperatury a wypala dpf jeżdżę przeważnie po mieście. POLECAM

Do paliwa to dolewasz ?

Jakieś skutki uboczne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dolewam http://allegro.pl/protec-dpf-super-clean-do-filtra-czastek-stalych-i4963767407.html nie osiąga temperatury a wypala dpf jeżdżę przeważnie po mieście. POLECAM

Do paliwa to dolewasz ?

Jakieś skutki uboczne ?

1.przed tankowaniem dolewam do zbiornika potem do pełna tankuję,

2. nie zaobserwowałem,

silnik caha długo się nagrzewa, po wlaniu tego specyfiku silnik nie osiąga temperatury a włącza się wypalanie DPF

Edytowane przez STANIV
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dolewam http://allegro.pl/protec-dpf-super-clean-do-filtra-czastek-stalych-i4963767407.html nie osiąga temperatury a wypala dpf jeżdżę przeważnie po mieście. POLECAM

Do paliwa to dolewasz ?

Jakieś skutki uboczne ?

1.przed tankowaniem dolewam do zbiornika potem do pełna tankuję,

2. nie zaobserwowałem,

silnik caha długo się nagrzewa, po wlaniu tego specyfiku silnik nie osiąga temperatury a włącza się wypalanie DPF

Często używasz tego specyfiku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dolewam http://allegro.pl/protec-dpf-super-clean-do-filtra-czastek-stalych-i4963767407.html nie osiąga temperatury a wypala dpf jeżdżę przeważnie po mieście. POLECAM

Do paliwa to dolewasz ?

Jakieś skutki uboczne ?

1.przed tankowaniem dolewam do zbiornika potem do pełna tankuję,

2. nie zaobserwowałem,

silnik caha długo się nagrzewa, po wlaniu tego specyfiku silnik nie osiąga temperatury a włącza się wypalanie DPF

Często używasz tego specyfiku ?

zgodnie z opisem na etykiecie

UWAGA – nie przedawkować! Zaleca się regularne stosowanie co 10-15 tys. km lub co 3 miesiące.

Edytowane przez STANIV
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc.sluchajcie wie moze ktos co to moze byc.od 60km na godzine zaczyna szumiec mi przy silniku czym szybciej jade odglos jest wiekszy jezeli auto zwalnia odglos tez zaczyna coszrj buc sprawdzalem w czasie jazfy jak wylo wdusilem skprzeglo i dodawalem gazu ale odglos byl taki sam.nie wiem jak wy ale podejzewam wiatrach chlodnicy bo to taki odglos jak by od oporu powietrze czym szybciej tym glosniej wyje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zdazyło mi się juz dwa razy że po zgaszeniu auta załąncza się went, chłodnicy , dodam że audi nie łapie temperatury nie był włączony klimatronik . Ciekawe czego bo koledze tez tak się zdażyło. jest to b8 2009 r 2.0 tdi cr 143kn

Spoko w mojej b8 2009r to normalne po kazdym wylaczeniu silnika wentylator chodzi kilka minut nie wiem ile dokladnie bo nie stalem i liczylem ale chodzi sobie to ponoc normalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też już kilkukrotnie było słychać wentylator po wyłączeniu silnika, który chłodził tak z 5-10-15 minut. Początkowo myślałem że za mało płynu w chłodnicy, ale chyba bardziej realne to wypalanie dpf'a. Ktoś to może oficjalnie potwierdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to wypalanie Dpf'a. Bez obaw kilka razy też już tak miałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zrobilo się troche chlodniej i pojawily się pierwsze problemy z moja b8. Auto nie lepie temperatury, dzisiaj rano temperatura na zewnatrz 5 stopni. Temperatura w aucie ustawiona na 19 stopni. Auto po przejechaniu dopiero 15 km przy sredniej predkosci 80/h pokazalo 90 stopni, zatrzymalem się na swiatlach wskazowka spadla do 75-80 stopni. Zaparkowalem podnoszę maskę wąź od chlodnicy cieply wentylator się obraca (raczej nie bylo to wypelnie dpf bo obroty 900 spalanie w normie) temperatura 70 stopni. Moze ktoś miał podobny problem. Pewnie termostat do wymiany ale co z wentylatorem chlodnicy ktory czujnik odpowiada za jego włączenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.01.2015 o 21:13, kuebk napisał:

Bardzo ciekawa sprawa, ale naprawde to tak nie jest. Do wypalania filtra potrzebne jest EGT na poziomie 550-600* co wyklucza niedogrzanie czegokolwiek.

No i tu sie absolutnie nie zgodzę. Zdarzyło mi się 3 razy wymusić procedurę wypalania i wymogiem byla temp 70st.C ; i tak tez podczas samego wypalania skoki temperatury "na desce" były znaczne. Mimo że czujniki przed i za filtrem wskazywały względnie caly czas te same wartości.  Temperatura wychodziła ponad i poniżej 90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...