Skocz do zawartości

mosiek2206

Pasjonat
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mosiek2206

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

459 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mosiek2206

2

Reputacja

  1. Sprawdź może jeszcze alternator, może wydawać podobny dźwięk jak jest dojechany a jeśli ładowanie jest za słabe to silnik może podnosić obroty.
  2. mosiek2206

    Geometria turbiny

    Ale ja wirników nie ruszam wcale, siedzą sztywno nie puszczają oleju więc chcę je tak zostawić jak są. Tylko zastanawiam się jak wyjąć te łopatki bo nie widać żadnych śrub i nie wiem czy je jakoś wyprasować trzeba czy czy jakimś ściągaczem?
  3. mosiek2206

    Geometria turbiny

    Witam Podpowie ktoś jak dobrać się do tych łopatek turbiny? Jedna łopatka jest zapieczona że nawet nie drgnie a nie mam pomysłu jak to rozebrać. video-1613847881.mp4
  4. Tak jak w temacię proszę o ocene logów z mojego auta. Co jakiś czas w sterowniku pojawia się błąd: 5120 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P2196 00 [237] - Signal too High (Rich) MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 18 Mileage: 270255 km Date: 2019.05.07 Time: 20:01:24 Do tego silnik nie zawsze, ale często w przedziale 1300 do 1600 obr. trzęsie się. W ciągu ostatniego miesiąca dwa razy nie odpalił za pierwszym kręceniem, złapał za drugim po czym kolejne razy bez problemu. Innych anomalii nie zauważyłem nie dymi. Sprawdziłem dolot pod kątem nieszczelności, EGR wymieniony na nowy 4 mies. temu,na filterku pompy paliwa brak opiłków. Zastanawiam się nad wymianą przepływomierza bo według mojej interpretacji podaje za wysokie wartości w logu dynamicznym, lub regulatora ciśnienia paliwa na listwie CR gdyż wydaje mi się ze w logu statycznym ma duże skoki ciśnienia. Jednak zanim cokolwiek kupię chciałem zaczerpnąć opinii expertów.
  5. Drzwi pstrykają podczas jazdy bo zamek się nie zabezpieczył (dioda na drzwiach kierowcy nie świeci się) i auto próbuje przy każdym ruszaniu je zamknąć. W silniczku zamka wycierają się szczotki i słaby kontakt powoduje że zamek chwilę działa chwilę nie. Jeśli masz trochę zdolności manualnych to można ten silniczek wymienić. Ja silniczek znalazłem na aliexpress.
  6. Witam Mnie także dopadły problemy z centralnym pół roku temu tylne lewe drzwi przestały otwierać się z pilota, aby nie rozbierać dwa razy drzwi, kupiłem zamiennik i odrazu zamontowałem, problem znikną. Od tygodnia przednie drzwi pasażera przestały się otwierać z pilota więc dzisiaj rozkręciłem zamek. Wewnątrz jest dwa silniczki, mniejszy i większy ten większy od tyłu wygląda jak by mu się szczotki wytarły (widać sporo pyłu grafitowego) opukałem trochę go i narazie dziala ale sądzę że to tylko na chwilę. Szukałem po internecie takiego silniczka niestety nigdzie nie znalazłem i tu prośba do was, może ktoś wie gdzie to kupić?
  7. Nadal ubywa płynu bo cieknie w tym miejscu, czy uszczelniłeś że jest sucho a nadal ubywa? Jeśli nadal cieknie w tym miejscu to może po prostu składasz to niefachowo, a jeśli jest ok to szukaj dalej. -Mokre dywaniki, -Parujące szyby, -olej jak kakao, -kłęby dymu z tłumika? nic takiego nie zauważyłeś?
  8. Płynu chłodzącego w zbiorniczku nie ubywa? sprawdź czy podłoga sucha, może pływasz.
  9. Próbuj po kolei podmieniać żarówki czasem jest tak że jest nadpalona ale jeszcze działa, sprawdź też podświetlenie tablicy rejestracyjnej.
  10. Może właśnie sprawdź świece czasem jest tak że wypali się tylko część i świeca grzeje ale nie tak jak powinna.
  11. mosiek2206

    Spadek mocy

    Może obejrzeć egr ale wątpię ze to pomoże. Błąd ewidentnie wskazuje na problem z doładowaniem więc albo jest uszkodzone sterowanie albo samo turbo. Ten mechanik zrobił logi?
  12. mosiek2206

    Spadek mocy

    Dokładnie sprawdź gruszkę przewody do niej, jak wszystko ok to trzeba sprawdzić czy płynnie pracują łopatki turbiny. Może są zasyfione i zacinają się akurat w tym jednym miejscu i w tym momencie komp wywala cię w tryb awaryjny, pojawia się błąd w sterowniku i dlatego miga kontrolka świec żarowych.
  13. mosiek2206

    Spadek mocy

    Problem z doładowaniem turbo. Sprawdź układ sterowania pracą turbiny.
  14. To na początek trzeba ogarnąć temat mokrych wykładzin. Wymontuj plastiki z progu i zobacz co się dzieje pod wygłuszeniem. Jak będzie woda to szukaj skąd pierwsze co to sprawdź podszybie czy odpływy są drożne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...