Skocz do zawartości
IGNOROWANY

mts technik tanie i pytanie


hunter91

Rekomendowane odpowiedzi

Chce założyć tanie mts technik -40 same sprezyny naraziedo mojego audika. Czy -40 to nie za nisko? Czy ktoś może pokazać jak to będzie wyglądać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mts moim zdaniem nie są zbyt dobre wiem ze swojego doświadczenia ze przód moze troche się obniżył a tył nawet był wyżej, samochód stał sie sztywniejszy i to tyle jesli chodzi o spręzyny po dalszym czasie dokupiłem amortyzatory do kompletu i było dobrze tak jak chciałem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężyny obniżające jak dla mnie shit kupisz 40 a spadnie 20 a tym bardziej mts ... A w cenie weiteca idzie już kupic uzywke gwint

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech, a wystarczyło poczytać trochę tematów na tym forum, wreszcie doszedłeś do dobrych wniosków, pamiętaj o dobrym, sportowym amorku do tego :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak,ale narazie sprezyny potem amorki dokupie do pol roku czasu :) byle by na wiosne fajnie wygladało :) niedlugo pokaze zdjecia mojego avancika :)

ale czy kupywac pro kit czy sportline ?

Edytowane przez hunter91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego o ile chcesz obniżyć i jak bardzo utwardzić. Pro Kity są jak 1BA, nie odczujesz różnicy w komforcie, sportliny na pewno już twardsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mu o komfort nie o wysokość. Wiadomo , że 1BA to koza. Ja bym w pro kita nie wchodził tylko szukał czegoś niżej. -40 już ładnie wygląda. Zaproponowałeś sportline i tego bym się trzymał. Tylko teraz tak.. Przerabiałem ostatnio temat. Kupisz fajne sportline i co dalej? Założysz do tego śmiecia amora? Dobry amor to Bil B8 albo coś z Koni do tych sprężyn. Jak założysz jakieś mts do tych sprężyn to sam osobiście cię wyryje bo to drut. Zlicz sprężyny 300 do tego amory (pewnie ok 250-300zł szt) i wychodzi Ci zajebi...ty gwint w używce który zawsze można zregenerować w razie potrzeby. Jak się przyczaisz to coś znajdziesz w fajnej kasie i będziesz miał możliwość regulacji (zima wyżej?). Wywaliłem kupe kasy na kity a i tak skończyłem z gwintem. Ucz się na błędach innych a będziesz kasę do przodu. Wiadomo , że pro kit + B6 to extra komort i takiego na gwincie raczej nie osiągniesz ale tragedii nie będzie.

No i załóż rozpórki góra dół. Ja po ich założeniu byłem mocno zdziwiony bo nie sądziłem , że w jeździe cywilnej odczuje taką różnice. Jak założyłem na chwilę betonowy kit H&R to byłem w szoku. Auto skakało i było betonowe ale deska nawet nie zaskrzypiała. Rozpórki dają wiele i czuć to też na kierownicy.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to już całkiem namieszane mam :/ pro kit nie obnizy samochodu ? jest chyba -40 badz - 35 to za mało ? gwint dla mnie za twardy,jak taczka :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jaki gwint. Nie chce Ci mieszać w głowie. Pro Kit obniża tylko i wyłącznie o 30mm. Jeśli chcesz średniego obniżenia i komfortu to i tak wybulisz za dobry amor. Ja ściągnąłem swoje auto na pro kicie z niemiec i dopóki nie rozebrałem myślałem , ze to 1BA więc małe to obniżenie:) Zależy czego oczekujesz i jakie koło chcesz do tego założyć.Ja bym wrzucał minimum -40 wtedy widac , ze jest coś niżej.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli co proponujesz w miare rozsadnej cenie i komfortowo

czyli -30 to za malo? kolo chce takie http://allegro.pl/1058-mb-felgi-17-5x112-audi-a3-a4-a5-a6-a8-s-lin-i4960391763.html#

Edytowane przez hunter91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie chcesz kupić tych kół w tej cenie tej firmy ( nie wiem jakiej chińskiej , włoskiej?)? Kumpel zakładał ostatnio 17 205/50 i na 1BE było dużo za wysoko. Nie wiem czy ten 1cm z pro kita Cie usatysfakcjonuje. Ja bym założył jakieś -40 albo ewentualnie vogtland robi wygodne springi -35. Ostatnio jakiś sklep na allegro wyprzedawał nowe bodaj za 400zł.

Mam:

http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-vogtland-audi-a4-b5-kombi-tuv-i4992789710.html

To cena używanego zadbanego pro kita. Ja bym łykał.


No i słowo klucz : silniki 4 cylindrowe bez diesla. Siądzie na pewno ok.


Kiedyś chciałem je kupić i chłopaki z tej aukcji wysyłali mi zdjęcie tych sprężyn. Są nówki w oryginalnym kartonie. Leżą sobie na zapleczu więc to nie wirtualny towar.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pro Kity są jak 1BA

Ale w sensie, że jak?

Dokładnie jak kolega wyżej zauważył, komfort ten sam co w 1BA przy niewielkich nierównościach, przy większych dopiero daje znać o sobie progresywna charakterystyka i jest sztywniej, dla mnie genialne zestawienie, ale każdy chce czegoś innego. Mi zależało na tym aby auto trochę usiadło a komfort najlepiej został ten sam. Osiągnąłem to co chciałem.

Druga sprawa to że karoseria B5 jest mało sztywna, zakładanie twardego zawieszenia dla mnie mija się z celem. Co innego w modelach B6/B7, tam sztywność nadwozia pozwala na większe szaleństwo. Tak jak pisałem wcześniej to są moje odczucia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok będzie komfort? Co na to inni, brać?

Komfort to pojęcie względne. Bierz je. W tej kasie brak konkurencji. Według mnie lepsze od pro kita.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcez jedno pytanie,co lepiej usiadzie ? czy nie bedzie tzw taczki ? :P nie chce gleby ! odrazu mowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...