Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BDG] Proszę o analizę logów


darku

Rekomendowane odpowiedzi

A6 C5 2.5TDI - BDG - 163km.

Od pewnego czasu odczuwam spadek mocy, przy ruszaniu i rozpędzaniu samochodu. Póżniej, rozbujany idzie juz jak należy. Znacznie wzrosło zużycie paliwa ( z 7 do 10) i mam wrażenie, że głośniej pracuje silnik.

Zrobilem logi dynamiczne (2 podejście).

363818d977fd9449m.jpg

Zrobilem logi statyczne

000

dbd6bc7167438692m.jpg

001

3cfb303f5545f078m.jpg

003

74e466876fd19118m.jpg

004

9a2c19bf64cb0885m.jpg

007

fe9dac7c58123fb8m.jpg

013

06a7ec79ac9a96c6m.jpg

014

1a71596694742435m.jpg

018

45841e0bc5fdd403m.jpg

Statyczne - basic st. 000

a1774c3f326b5879m.jpg

basic st. 003

0f26b048be9282a6m.jpg

basic st. 011

c04abea92a62e390m.jpg

Jeśli chodzi o błędy to - czysto.

Filtry, olej wymienione.

Będę wdzieczny za pomoc.[br]Dopisany: 02 Październik 2008, 22:30_________________________________________________HELP!

Przeglądam te swoje logi, analizuje i za nic nie moge znależć przyczyny spadku mocy. Na moje oko wygląda wszystko OK. :(

---

Dodam jeszcze, ze przepływka sprawdzona (podmieniana).... iteż nie to. :(

---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co tu widać to wygląda wszysto na ok jeszcze jak możesz rób 008 bo brakuje. Jedynie co jest nie w normie to jeden ze wtrysków leje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Logi zapewne były robione na IV biegu ?

2. Pompa paliwa słabnie powoli

3. Korekcje masz bardzo duże - wygląda jakby auto miało minimum 300 tyś przebiegu

4. Wrzuciłeś 003 BS zamiast 011 BS

5. Brakuje dynamicznych 004, 008, 010.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak kompletu logow ...

uklad wtryskowy mocno zmeczony ... przyczyn moze byc sporo ale poczekajmy na dynamiczne ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Korekcje masz bardzo duże - wygląda jakby auto miało minimum 300 tyś przebiegu

Licznik - 230 tyś.

4. Wrzuciłeś 003 BS zamiast 011 BS

Poprawiłem

5. Brakuje dynamicznych 004, 008, 010.

Zrobie jutro po pracy.

Dziekuję wszystkim za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje tez bardzo waznego - 004 BS :)

Dokładnie :good:

Po tym co wrzuciłeś to mogę tylko powiedzieć, że nie widziałem jeszcze takich dawek w 008 - totalnie namieszane.

Sama dawka ścięta bardzo mocno, ograniczenie momentu obrotowego jest dużo za niskie, a ograniczenie dawki na podstawie zasysanego powietrza za duże.

Spore korekcje, problem z dawkami, być może są bąbelki powietrza przewodach paliwowych - tutaj tkwi problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Caly czas brakuje 004 BS.

IMO - na podstawie tego co napisal Łukasz .... dobrze by bylo zajechac do jakiegos tunera zeby obadał te kwiatki w sterowniku. :)

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje tez bardzo waznego - 004 BS :)

Rozumiem, że mogę logować u siebie 004 BS???

Zasugerowałem się : http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t18478.0.html;highlight=csv

czyli..

"...UWAGA !!!

W silnikach wyposażonych w pompowtryskiwacze (PD - np. AWX, AVF) nie logujemy tej grupy w trybie BS !!!;..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że mogę logować u siebie 004 BS???

Zasugerowałem się : http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t18478.0.html;highlight=csv

czyli..

"...UWAGA !!!

W silnikach wyposażonych w pompowtryskiwacze (PD - np. AWX, AVF) nie logujemy tej grupy w trybie BS !!!;..."

Z tego co widzę to masz silnik BDG więc czemu na to patrzysz ?

Przecież Ty u siebie nie masz PD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik - 230 tyś.

Jesteś pewien tego przebiegu? Weryfikowałeś jego prawdziwość?

Czy jest Ci wiadomo o chiptuningu robionym w tym aucie? Poprzedni właściciel albo Ty zlecałeś zrobienie czegoś takiego?

Kiedy pojawiły się objawy, o których piszesz? Po wymianie filtra paliwa np.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik - 230 tyś.

Jesteś pewien tego przebiegu? Weryfikowałeś jego prawdziwość?

W serwisie sprawdzali i podobno wszystko sie zgadzało. Ksiązka serwisowa wygląda jak należy. Jestem 2 właścicielem po Niemcu.

Nic nie wiem o chipowaniu. :(

Od kilku miesiecy nastepował bardzo powolny spadek mocy. Na poczatku prawie niezauwazalny. W tej chwili tragiczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedna rzecz: wrzuć też komplet logów na forum www.audiklub.org. Tam jest znacząco więcej użytkowników v6 - spotkasz się z większym odzewem doświadczonych w tej materii userów :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest Ci wiadomo o chiptuningu robionym w tym aucie? Poprzedni właściciel albo Ty zlecałeś zrobienie czegoś takiego?

Skąd Ty wziąłeś to, że był robiony tu chiptunnig ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kondziu, jakże miło Ciebie widzieć :tongue4::wink4:

dawki w 008 są prawidłowe, nic ich nie obcina [ich układ wynika z oszczędności skrzyni/przeniesiena napędu w silnikach BDG].

auto oczywiście jest serią.

Czyli to, że nie jest zachowana zależność w grupie 008 czyli: poz 3 < poz 4 < poz 2 to normalne w tym przypadku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mniemam po mapach to jest multitronic - jeżeli tak, to problem leży w samej skrzyni.

Tak, to jest multitronic. Przyznaje, że od jakiegoś czasu pojawiło się szarpnięcie przy ruszaniu. Odpalam, ruszam, jedno szarpnięcie i dalej jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...