Dev 1477 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 no to swietnie, ale zanim zaczniesz z niego korzystać proponuje ruszyc troche głową no i sie dokształcac, ale nie w domku, w kapciach czy pod kocykiem tylko w warsztacie ,w garażu tudzież w innym kanale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przepychacz 0 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 no to swietnie, ale zanim zaczniesz z niego korzystać proponuje ruszyc troche głową no i sie dokształcac, ale nie w domku, w kapciach czy pod kocykiem tylko w warsztacie ,w garażu tudzież w innym kanale ..tudzież tak czynie od kilku lat, a również pracuję sklepie motoryzacyjnym dodam też iż posiadamy warsztat przy tym sklepie....a mechanicy korzystają z tego programu...z innej beczki w przypadku reklamacji w protokole musi być dokładnie opisane z jaką siłą łożysko było dokręcane...każdy producent tego wymaga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 wiec idz jutro do mechanika który bedzie zakładał nowe łozyska z tarczami do A4-ki i powiedz mu aby dokrecił to tak jak pisałeś gwarantuje Ci że wyjdziesz z jakimś tępym narzędziem w głowie z warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przepychacz 0 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 wiec idz jutro do mechanika który bedzie zakładał nowe łozyska z tarczami do A4-ki i powiedz mu aby dokrecił to tak jak pisałeś gwarantuje Ci że wyjdziesz z jakimś tępym narzędziem w głowie z warsztatu ..byłem u mechanika...patrzyłem mu prosto w oczy i mówiłem...zabrałem wszystkie tępe narzędzia i żyje...ale mniejsza z tym wiem co innego teoria a co innego praktyka..pyzatym odeszliśmy od tematu i uważam naszą konwersacje za bezcelową... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard 2 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 hmmm, po zdjeciu tych kapturkow i dojsciu do nakretek, prawa strona (na ktorej stuka) nie moglem dokrecic ani troche, mocno sie z tym tez nie silowalem, lewa strona juz troche wiecej o jakies 1/5 pelnego obrotu. Jak stukalo z prawej strony tak stuka dalej. czyli ''pupa'' tak zwana. P.S. Z innej beczki, gdzies sie podzialo spradzanie pisowni czy potrzebuje nowe okulary ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 wiec idz jutro do mechanika który bedzie zakładał nowe łozyska z tarczami do A4-ki i powiedz mu aby dokrecił to tak jak pisałeś gwarantuje Ci że wyjdziesz z jakimś tępym narzędziem w głowie z warsztatu ..byłem u mechanika...patrzyłem mu prosto w oczy i mówiłem...zabrałem wszystkie tępe narzędzia i żyje...ale mniejsza z tym wiem co innego teoria a co innego praktyka..pyzatym odeszliśmy od tematu i uważam naszą konwersacja za bezcelową... pozdrawiam Kolego, wartosci które podałeś sa przy przykreceniu śruby mocującej przegub w piascie w przypadku tylnego hamulca w B5 w osce nie ma takiej mozliwosci aby doj*b... dokrecic takim momentem, nie ruszyłbyś tarcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się