Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Afn 200/400 dwie szkoły


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Kompletuję graty do mojego afna i zastanawiam się, którą drogą pójść.

Wtryski 260 + brd czy może duże turbo i mniejsze wtryski?

Będę wdzięczny za wszystkie wady, zalety, za i przeciw.

Opublikowano

GTB17,mocna pompa wtryskowa (np.107J) wtryski 216/230 i bedzie 200/400

Opublikowano

Nie będzie mi podnosiło czapki?

Btw. to jest samochód, którym jeżdżę na codzień i po modyfikacjach też będę

Opublikowano

Zawsze moze Ci czapke podniesc..w seryjnych AFN wymienialem uszczelki ...zycie :)

216 Spanky troche male na 200KM ;)

Opublikowano

To który setup będzie bezpieczniejszy do samochodu, którym jeżdżę codziennie do pracy?

Opublikowano

BRD to juz przeżytek. Laduj 17 tak jak pisze Spanky + 230.

Wiadomo ze kazde auto po modach może przejeździć 100 tys i bedzie ok ,a drugie może paść po 2 tyś.

Opublikowano

216 Spanky troche male na 200KM ;)

jak mamy zmodyfikowana pompie to wcale do 200km 216 nie sa za male

i mamy do dyspozycji koncowki bosch ktore sa bardzo dobre jakosciowo :hi:

Opublikowano

brd podchodzi p&p, z gtb17 będzie sporo rzeźby prawda?

Opublikowano

brd podchodzi p&p, z gtb17 będzie sporo rzeźby prawda?

tak , GTB17 to juz sporo roboty w porównaniu z BRD ale GTB17 to juz inna liga i warto troszke mocniej pogrzebać przy aucie ....

Zawsze moze Ci czapke podniesc..w seryjnych AFN wymienialem uszczelki ...zycie :)

216 Spanky troche male na 200KM ;)

Rob555 , Boschowskie końcówki i mocna pompa (po przeróbce) i bedzie 200. ;)

Opublikowano

Czyli teoretycznie przy tych samych gratach na wtryskach 230 uzyskam troche ponad 200? Czy nie ma sensu pchac wiekszych wtrysków bo reszta nie nadąży?

Opublikowano (edytowane)

Rob555 , Boschowskie końcówki i mocna pompa (po przeróbce) i bedzie 200. ;)

Hmm moze i tak moze i nie...dla mnie to setup napiety jak baranie jaja :)

Wolalbym klientowi okolice 190KM obecac ...jakos lepiej sie pozytywnie zaskoczyc niz niemile rozczarowac ;)

A znam takich co jak bedzie za malo o 4KM to zaplacic nie beda chcieli :P ...

Co nie zmienia faktu ze wolalbym 180-190KM (albo i te 200 ;) ) na 216 boscha zrobionych z głowa bo to praktycznie bezawaryjne i bezobsługowe jak seria

Edytowane przez rob555
Opublikowano (edytowane)

Rob555 , Boschowskie końcówki i mocna pompa (po przeróbce) i bedzie 200. ;)

Hmm moze i tak moze i nie...dla mnie to setup napiety jak baranie jaja :)

Wolalbym klientowi okolice 190KM obecac ...jakos lepiej sie pozytywnie zaskoczyc niz niemile rozczarowac ;)

A znam takich co jak bedzie za malo o 4KM to zaplacic nie beda chcieli :P ...

Co nie zmienia faktu ze wolalbym 180-190KM (albo i te 200 ;) ) na 216 boscha zrobionych z głowa bo to praktycznie bezawaryjne i bezobsługowe jak seria

Zgadza się .

Ja tylko napisałem, że się da , a że z reguły rzadziej niż częściej to już inna para kaloszy ... ;-)

Zresztą jak motor kibel to i 230 nie pomogą jak i mocna pompa ... :grin:

ma być bezpiecznie i bezobsługowo, czy 190 czy 200 to juz bez róźnicy (nawet nie odczuwalnej) no ale fakt , czasami klient się uprze ... :decayed::facepalm:

Czyli teoretycznie przy tych samych gratach na wtryskach 230 uzyskam troche ponad 200? Czy nie ma sensu pchac wiekszych wtrysków bo reszta nie nadąży?

moc to nie tylko wtryski , ale pompa jak i kondycja calego motoru ....

Edytowane przez spanky
Opublikowano

Motor mam idealnie zdrowy. Ugram coś z tych 230¿?

I jak to wytrzyma sam silnik? Czy muszę coś dłubnąć żeby był bardziej wytrzymały? np. nowy wałek

Ktokolwiek? Jaka będzie różnica między 216 a 230 przy w/w gratach i zdrowym silniku? Stroił będę u chłopaków z CTR Tuning, więc program będzie zrobiony bardzo profesjonalnie.

Opublikowano

wróżek tutaj nie ma i nikt nie powie ile ugrasz i czy silnik wytrzyma .. wszystko wyjdzie podczas strojenia ... jak przekonany jestes ze wszystko jest mechanicznie w bardzo dobrym stanie to nie powinienś sie martwić o wynik 200+ ,tym bardziej na 230-tkach ... ale pamietaj pompa wtryskowa ma tu bardzo duze znaczenie

Opublikowano

wróżek tutaj nie ma i nikt nie powie ile ugrasz i czy silnik wytrzyma .. wszystko wyjdzie podczas strojenia ... jak przekonany jestes ze wszystko jest mechanicznie w bardzo dobrym stanie to nie powinienś sie martwić o wynik 200+ ,tym bardziej na 230-tkach ... ale pamietaj pompa wtryskowa ma tu bardzo duze znaczenie

A Ty co byś wrzucał? 230 czy 216? Bo jeżeli nie będzie wielkiej różnicy między 216 a 230 to wolę dać sobie siana z 230.

Opublikowano (edytowane)

Jaka masz pompe wtryskowa ?

Edytowane przez spanky
Opublikowano

Póki co standardową afna, ale kupuję taką jak wyżej napisałeś 107J

Opublikowano (edytowane)

na seryjnej 11-tce i moc powyzej 200 PS to bym wkladal 230-tki

jak zadowoli Cie ~ 190 PS to wkładaj 216-tki Boscha

tu masz przyklad podobnego zestawu na seryjnej 11-tce i 216 Bosch

http://www.edc-tuning.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=34:vw-bora-1-9-tdi-110-ps-silnik-asv&catid=12:modyfikacje&Itemid=105

Edytowane przez spanky
Opublikowano

A jak wygląda wtrzymałość seryjnych gratów? Od jakiej mocy będę musiał zakuwać?

Opublikowano

Ja Ci powiem tak :D

Kup pompe 11ke, turbo GTB17, wtryski 230 i sprzęgło AWX obij kevlarem da Ci to 200/400 :hi: będziesz miał to co ja, jeżdzic sie da jako tako :D

Odnosnie końcówek wtrysków,na jebaju teraz są juz rózne wersje 225,230,240,250,260,270, ostatnio 285 widziałem :decayed: tylko ciekawe jak z ich jakoscią :whistling:

A jak juz chcesz isć na maxa to gtb22+ jakieś wiadra(powyzej 0,230)

Gdzieś tam po drodze mozna wałek SDi zapodać, tylko gorzej z dostaniem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...