Tyrath Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Cześć, Kompletuję graty do mojego afna i zastanawiam się, którą drogą pójść. Wtryski 260 + brd czy może duże turbo i mniejsze wtryski? Będę wdzięczny za wszystkie wady, zalety, za i przeciw.
spanky Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 GTB17,mocna pompa wtryskowa (np.107J) wtryski 216/230 i bedzie 200/400
Tyrath Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2015 Nie będzie mi podnosiło czapki? Btw. to jest samochód, którym jeżdżę na codzień i po modyfikacjach też będę
rob555 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Zawsze moze Ci czapke podniesc..w seryjnych AFN wymienialem uszczelki ...zycie 216 Spanky troche male na 200KM
Tyrath Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 To który setup będzie bezpieczniejszy do samochodu, którym jeżdżę codziennie do pracy?
MAGIC87 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 BRD to juz przeżytek. Laduj 17 tak jak pisze Spanky + 230. Wiadomo ze kazde auto po modach może przejeździć 100 tys i bedzie ok ,a drugie może paść po 2 tyś.
krzysiek1606 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 216 Spanky troche male na 200KM jak mamy zmodyfikowana pompie to wcale do 200km 216 nie sa za male i mamy do dyspozycji koncowki bosch ktore sa bardzo dobre jakosciowo
Tyrath Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 brd podchodzi p&p, z gtb17 będzie sporo rzeźby prawda?
spanky Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 brd podchodzi p&p, z gtb17 będzie sporo rzeźby prawda? tak , GTB17 to juz sporo roboty w porównaniu z BRD ale GTB17 to juz inna liga i warto troszke mocniej pogrzebać przy aucie .... Zawsze moze Ci czapke podniesc..w seryjnych AFN wymienialem uszczelki ...zycie 216 Spanky troche male na 200KM Rob555 , Boschowskie końcówki i mocna pompa (po przeróbce) i bedzie 200.
Tyrath Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 Czyli teoretycznie przy tych samych gratach na wtryskach 230 uzyskam troche ponad 200? Czy nie ma sensu pchac wiekszych wtrysków bo reszta nie nadąży?
rob555 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) Rob555 , Boschowskie końcówki i mocna pompa (po przeróbce) i bedzie 200. Hmm moze i tak moze i nie...dla mnie to setup napiety jak baranie jaja Wolalbym klientowi okolice 190KM obecac ...jakos lepiej sie pozytywnie zaskoczyc niz niemile rozczarowac A znam takich co jak bedzie za malo o 4KM to zaplacic nie beda chcieli ... Co nie zmienia faktu ze wolalbym 180-190KM (albo i te 200 ) na 216 boscha zrobionych z głowa bo to praktycznie bezawaryjne i bezobsługowe jak seria Edytowane 12 Stycznia 2015 przez rob555
spanky Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) Rob555 , Boschowskie końcówki i mocna pompa (po przeróbce) i bedzie 200. Hmm moze i tak moze i nie...dla mnie to setup napiety jak baranie jaja Wolalbym klientowi okolice 190KM obecac ...jakos lepiej sie pozytywnie zaskoczyc niz niemile rozczarowac A znam takich co jak bedzie za malo o 4KM to zaplacic nie beda chcieli ... Co nie zmienia faktu ze wolalbym 180-190KM (albo i te 200 ) na 216 boscha zrobionych z głowa bo to praktycznie bezawaryjne i bezobsługowe jak seria Zgadza się . Ja tylko napisałem, że się da , a że z reguły rzadziej niż częściej to już inna para kaloszy ... ;-) Zresztą jak motor kibel to i 230 nie pomogą jak i mocna pompa ... ma być bezpiecznie i bezobsługowo, czy 190 czy 200 to juz bez róźnicy (nawet nie odczuwalnej) no ale fakt , czasami klient się uprze ... Czyli teoretycznie przy tych samych gratach na wtryskach 230 uzyskam troche ponad 200? Czy nie ma sensu pchac wiekszych wtrysków bo reszta nie nadąży? moc to nie tylko wtryski , ale pompa jak i kondycja calego motoru .... Edytowane 12 Stycznia 2015 przez spanky
Tyrath Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 Motor mam idealnie zdrowy. Ugram coś z tych 230¿? I jak to wytrzyma sam silnik? Czy muszę coś dłubnąć żeby był bardziej wytrzymały? np. nowy wałek Ktokolwiek? Jaka będzie różnica między 216 a 230 przy w/w gratach i zdrowym silniku? Stroił będę u chłopaków z CTR Tuning, więc program będzie zrobiony bardzo profesjonalnie.
spanky Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 wróżek tutaj nie ma i nikt nie powie ile ugrasz i czy silnik wytrzyma .. wszystko wyjdzie podczas strojenia ... jak przekonany jestes ze wszystko jest mechanicznie w bardzo dobrym stanie to nie powinienś sie martwić o wynik 200+ ,tym bardziej na 230-tkach ... ale pamietaj pompa wtryskowa ma tu bardzo duze znaczenie
Tyrath Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2015 wróżek tutaj nie ma i nikt nie powie ile ugrasz i czy silnik wytrzyma .. wszystko wyjdzie podczas strojenia ... jak przekonany jestes ze wszystko jest mechanicznie w bardzo dobrym stanie to nie powinienś sie martwić o wynik 200+ ,tym bardziej na 230-tkach ... ale pamietaj pompa wtryskowa ma tu bardzo duze znaczenie A Ty co byś wrzucał? 230 czy 216? Bo jeżeli nie będzie wielkiej różnicy między 216 a 230 to wolę dać sobie siana z 230.
spanky Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) Jaka masz pompe wtryskowa ? Edytowane 16 Stycznia 2015 przez spanky
Tyrath Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2015 Póki co standardową afna, ale kupuję taką jak wyżej napisałeś 107J
spanky Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) na seryjnej 11-tce i moc powyzej 200 PS to bym wkladal 230-tki jak zadowoli Cie ~ 190 PS to wkładaj 216-tki Boscha tu masz przyklad podobnego zestawu na seryjnej 11-tce i 216 Bosch http://www.edc-tuning.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=34:vw-bora-1-9-tdi-110-ps-silnik-asv&catid=12:modyfikacje&Itemid=105 Edytowane 20 Stycznia 2015 przez spanky
Tyrath Opublikowano 21 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2015 A jak wygląda wtrzymałość seryjnych gratów? Od jakiej mocy będę musiał zakuwać?
Kowi87 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Ja Ci powiem tak Kup pompe 11ke, turbo GTB17, wtryski 230 i sprzęgło AWX obij kevlarem da Ci to 200/400 będziesz miał to co ja, jeżdzic sie da jako tako Odnosnie końcówek wtrysków,na jebaju teraz są juz rózne wersje 225,230,240,250,260,270, ostatnio 285 widziałem tylko ciekawe jak z ich jakoscią A jak juz chcesz isć na maxa to gtb22+ jakieś wiadra(powyzej 0,230) Gdzieś tam po drodze mozna wałek SDi zapodać, tylko gorzej z dostaniem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się