Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. MAm już 2 silnik i 2 turbo lecz pompki są stare<nowy motorek był już bez pompek> Silnikiem telepie<najgorzej od razu po odpaleniu ok 2s>. zaczyna sie zbierać dopiero od 2 100obr. poniżej przyspieszenie jest(pożal sie Boże) wymieniłem zawór n75 bo był z nim jakiś problem. Olej to specjalny lotos do pompowtrysków. O to Logi:

003 statyk

6c1631f257f30e61m.jpg

004 statyk

4ae4d2dbbd844f61m.jpg

001 003 004 dyn 4 bieg

b2ec31ac7c564c7am.jpg

008 010 011 dyn 4 bieg

f9379d548076059cm.jpg

Do tego jeszcze błędy........

efbd1eba798f4877.jpg

PomoCy bo nie wiem co robić:/

[br]Dopisany: 03 Październik 2008, 00:13_________________________________________________A4B6 2001 r. przegieg nowego silnika "niby" 90 000mil<z anglika> Turbina "niby" po 130 000 tys km. Wymieniona była też poduszka silnika na nową bo stara była zerwana:O !

Opublikowano

1. Skasuj błędy

2. Oczywiście wiesz, że auto jest po chipie.

3. Przepływka słaba (kiedy wymieniałeś filtr powietrza ?)

4. Brak podstawowych logów: wszystkich Basic Settings oraz 013 stat.

5. Jak stan dwumasa i sprzęgła ?

Opublikowano

zaczyna sie zbierać dopiero od 2 100obr. poniżej przyspieszenie jest(pożal sie Boże) wymieniłem

dziwne biorac pod uwage ze masz 2.5 bara przy 1800 rpm ...

zastosuj rady podane wyzej [filtr powietrza] i zobaczymy co sie bedzie dzialo ...

Opublikowano

dziwne biorac pod uwage ze masz 2.5 bara przy 1800 rpm ...

Trochę tak - tylko tak nagle ten OB się pojawia - albo mi się zdaje.

Poza tym przydałyby się logi każda grupa oddzielnie - głównie 011, bo jest zbyt mało próbek.

Opublikowano

dziwne biorac pod uwage ze masz 2.5 bara przy 1800 rpm ...

Trochę tak - tylko tak nagle ten OB się pojawia - albo mi się zdaje.

Poza tym przydałyby się logi każda grupa oddzielnie - głównie 011, bo jest zbyt mało próbek.

w tym krotszym 011 widac ze przy 1800 rpm jest 1.95 bar'a wiec albo N75 sie przycina albo kierownice sie przycinaja ... stad pewnie to wrazenie ze furmanka jedzie od 2100 rpm ....

Opublikowano

w tym krotszym 011 widac ze przy 1800 rpm jest 1.95 bar'a wiec albo N75 sie przycina albo kierownice sie przycinaja ... stad pewnie to wrazenie ze furmanka jedzie od 2100 rpm ....

N75 był niby wymieniany także pozostaje ta druga opcja.

Pytanie tylko czy wymieniony N75 był nowy.

Opublikowano

w tym krotszym 011 widac ze przy 1800 rpm jest 1.95 bar'a wiec albo N75 sie przycina albo kierownice sie przycinaja ... stad pewnie to wrazenie ze furmanka jedzie od 2100 rpm ....

N75 był niby wymieniany także pozostaje ta druga opcja.

Pytanie tylko czy wymieniony N75 był nowy.

ale przynajamniej wiadomo gdzie skierowac rece ktore lecza ... :naughty:

poza tym z opisu wynika ze pod maska jest zlepek roznych gratow :decayed:

Opublikowano

poza tym z opisu wynika ze pod maska jest zlepek roznych gratow :decayed

W tym może tkwić dość spory problem.

Dobra, niech DaRo4422 zrobi co trzeba i wtedy ponowi logi.

Opublikowano
Pytanie tylko czy wymieniony N75 był nowy.
Był nowy. na starym w ogóle 0 ciągu.
poza tym z opisu wynika ze pod maska jest zlepek roznych gratow
silnik od passata 2005r <niby awx> i turbo od takiego samego paska<luz minimalny> ałto od 2 100 wypie....rdala jak pocisk! brak słów;] jest po zmianie prog na ok 150-60 koni<orginał 550zł mapa pisana gdzieś w niemczech przez speca z gwarancją> Błąd braku zapłonu na 2 garku mnie dobija:( w sumie moze to tylko pompki.... wydałem na niego już tyle kasy to kolejny tyś czy 2 to już bułeczka.........
dziwne biorac pod uwage ze masz 2.5 bara przy 1800 rpm ...
to źle? <za mało czy za dużo?>

aha na starym turbo było to samo:/ pojawiło się po tej awarii po ulewie..... może przewody podciśnienie są źle podłączone? Ten główny idący do gruszki ma trójnik i idzie do gruszki i do n75 do tej cieniejszej rurki a z tej grubszej do zaworu suszarki. To dobrze?

Przepływka słaba (kiedy wymieniałeś filtr powietrza ?)
przepływka nowa<orginalna chyba za ok300 zł> a filtr? dobre pytanie<;]> juttro wymienię na nowy<cholera o nim zapomniałem na śmierc........

zara ide robi logi;]

nie mogę tylko 000 zrobic:( prog na to nie zezwala:(

Opublikowano

Tu masz instalację podciśnienia:

914992c15197036d.jpg

Wymień filtr koniecznie.

Opublikowano

Jak zapale go zimnego to coś trze..... wydaje mi się ze to z turba...... od razu po zapaleniu na wolnych obrotach sztanga turbo jest uniesiona........ gdy zdejmuje wężyk opada i tarcie ustaje..... <ten dziwny dźwięk trwa ok 15 s na zimnym silniku> filtr wymieniłem....... 0 poprawy.........

Opublikowano

Zrób w końcu logi Basic Settings.

Może coś jest z turbiną nie tak i coś trze aczkolwiek to by się w moment wysypało.

Opublikowano

grupa 000 ale nie mozna na ym vagu zrobić logów więc tylko print....

9e8bca2ca550eea5m.jpg

001

eca85ecd1946eb5em.jpg

011

4e8d700089669afam.jpg[br]Dopisany: 03 Październik 2008, 20:51_________________________________________________003

a27ce7469773bfbem.jpg

010

9a599994ada1e41bm.jpg

Opublikowano

DaRo4422 czy Ty widziałeś co zrobiłeś ?

Miałeś zrobić 003, 011 Basic Settings, a zrobiłeś coś zupełnie niepotrzebnego.

Poczytaj jak to się robi tutaj:

http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

Opublikowano

007

1c30dfdc2e36a6b2m.jpg

004

ff452f7a5ada5570m.jpg

Co oznacza "grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018." ??

Co jeszcze potrzeba?

Wielkie dzięki za to że pomagacie:D[br]Dopisany: 03 Październik 2008, 21:06_________________________________________________więc jak sie robi Bs? to nie jest logowanie na wolnych obrotach?

Opublikowano

Po tych co wrzuciłeś (logi statyczne czyli na biegu jałowym - grupy normalne) widać, że masz niedogrzany silnik (niedogrzany lub termostat do wymiany) oraz trochę za duże wartości w 004, poz 3 - nie pamiętam tylko czy w silnikach z PD ma to jakieś znaczenie - to jest wymagana wartość kąta wtrysku.

Druga sprawa to logi Basic Settings - robi się blok 003 oraz 011 w silnikach z PD - wybierasz odpowiedni blok i klikasz w VAGuBASIC SETTINGS. Zapala się kontrolka świec i silnik zaczyna zmieniać obroty (to są tzw. ustawienia początkowe) - wtedy robisz logowanie. W grupie 003 będzie się otwierał/zamykał EGR, a w 011 będzie się zmieniało sterowanie kierownicami.

To masz zrobić :wink4:

Opublikowano

żal:/ mam VagCom-A81 i w tym można ogladać bs ale nie mozna logować.... wyskakuje okienko że nie mozna zapisywać..... a w VAG-COM Release 311-2 zabokowane jest to:([br]Dopisany: 03 Październik 2008, 21:32_________________________________________________Prosze jeśli możesz o link do dobrego 311 bo mój inter nie obsługuje nowszych:([br]Dopisany: 03 Październik 2008, 21:36_________________________________________________011

790a3ca1cc50ba52m.jpg[br]Dopisany: 03 Październik 2008, 23:00_________________________________________________003

36cedc4a4f48c1fdm.jpg[br]Dopisany: 03 Październik 2008, 23:03_________________________________________________000

298a60225ea35feem.jpg

004

c150f4e132340b31m.jpg

źle to wygląda?

Opublikowano

Daro nie usuwaj postów, bo potem ciężko dojść o co chodzi w dyskusji.

Po tym co w końcu udało się zrobić widać, że EGR ciut szwankuje, a kierownice działają niby ok.

Jednak cały czas zastanawia mnie ten dźwięk, o którymi pisałeś.

Spanky, co Ty o tym myślisz ?

Opublikowano

YYy jest problem......... to nie turbo........ To gdzieś z ok sprzęgłą....... czytałem na forum że to może być łożysko bo ktoś już miał taki problem...... jak jest zimny to szumi.... po kilku sek cichnie. Jest jeszcze jedna nieścisłość... Ten zawór od reg spalin i ten n75 do turba są takie same??? bo dzisiaj patrzyłem że u mnie oba są kropka w kropkę identyko.... może w sklepie nie taki dali?

a jak pompki? to mnie najbardziej zastanawia.... silnik zaczął słabo palić, znaczy odpala od razu tylko od razu nie osiąga obr statycznych tylko przez jakieś 2 sek to ledwie się obraca... i dymi na wplnych obr. śmierdzi taką nie spaloną ropą.... Lipen lipen.....

Opublikowano

przez jakieś 2 sek to ledwie się obraca... i dymi na wplnych obr. śmierdzi taką nie spaloną ropą.... Lipen lipen.....

Moze konektorki przy pompkach nie łączą. Trzeba by sprawdzić te połączenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...