DaRo4422 Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Witam. MAm już 2 silnik i 2 turbo lecz pompki są stare<nowy motorek był już bez pompek> Silnikiem telepie<najgorzej od razu po odpaleniu ok 2s>. zaczyna sie zbierać dopiero od 2 100obr. poniżej przyspieszenie jest(pożal sie Boże) wymieniłem zawór n75 bo był z nim jakiś problem. Olej to specjalny lotos do pompowtrysków. O to Logi: 003 statyk 004 statyk 001 003 004 dyn 4 bieg 008 010 011 dyn 4 bieg Do tego jeszcze błędy........ PomoCy bo nie wiem co robić:/ [br]Dopisany: 03 Październik 2008, 00:13_________________________________________________A4B6 2001 r. przegieg nowego silnika "niby" 90 000mil<z anglika> Turbina "niby" po 130 000 tys km. Wymieniona była też poduszka silnika na nową bo stara była zerwana:O !
lukaszr Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 1. Skasuj błędy 2. Oczywiście wiesz, że auto jest po chipie. 3. Przepływka słaba (kiedy wymieniałeś filtr powietrza ?) 4. Brak podstawowych logów: wszystkich Basic Settings oraz 013 stat. 5. Jak stan dwumasa i sprzęgła ?
spanky Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 zaczyna sie zbierać dopiero od 2 100obr. poniżej przyspieszenie jest(pożal sie Boże) wymieniłem dziwne biorac pod uwage ze masz 2.5 bara przy 1800 rpm ... zastosuj rady podane wyzej [filtr powietrza] i zobaczymy co sie bedzie dzialo ...
lukaszr Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 dziwne biorac pod uwage ze masz 2.5 bara przy 1800 rpm ... Trochę tak - tylko tak nagle ten OB się pojawia - albo mi się zdaje. Poza tym przydałyby się logi każda grupa oddzielnie - głównie 011, bo jest zbyt mało próbek.
spanky Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 dziwne biorac pod uwage ze masz 2.5 bara przy 1800 rpm ... Trochę tak - tylko tak nagle ten OB się pojawia - albo mi się zdaje. Poza tym przydałyby się logi każda grupa oddzielnie - głównie 011, bo jest zbyt mało próbek. w tym krotszym 011 widac ze przy 1800 rpm jest 1.95 bar'a wiec albo N75 sie przycina albo kierownice sie przycinaja ... stad pewnie to wrazenie ze furmanka jedzie od 2100 rpm ....
lukaszr Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 w tym krotszym 011 widac ze przy 1800 rpm jest 1.95 bar'a wiec albo N75 sie przycina albo kierownice sie przycinaja ... stad pewnie to wrazenie ze furmanka jedzie od 2100 rpm .... N75 był niby wymieniany także pozostaje ta druga opcja. Pytanie tylko czy wymieniony N75 był nowy.
spanky Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 w tym krotszym 011 widac ze przy 1800 rpm jest 1.95 bar'a wiec albo N75 sie przycina albo kierownice sie przycinaja ... stad pewnie to wrazenie ze furmanka jedzie od 2100 rpm .... N75 był niby wymieniany także pozostaje ta druga opcja. Pytanie tylko czy wymieniony N75 był nowy. ale przynajamniej wiadomo gdzie skierowac rece ktore lecza ... poza tym z opisu wynika ze pod maska jest zlepek roznych gratow
lukaszr Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 poza tym z opisu wynika ze pod maska jest zlepek roznych gratow :decayed W tym może tkwić dość spory problem. Dobra, niech DaRo4422 zrobi co trzeba i wtedy ponowi logi.
DaRo4422 Opublikowano 3 Października 2008 Autor Opublikowano 3 Października 2008 Pytanie tylko czy wymieniony N75 był nowy. Był nowy. na starym w ogóle 0 ciągu.poza tym z opisu wynika ze pod maska jest zlepek roznych gratow silnik od passata 2005r <niby awx> i turbo od takiego samego paska<luz minimalny> ałto od 2 100 wypie....rdala jak pocisk! brak słów;] jest po zmianie prog na ok 150-60 koni<orginał 550zł mapa pisana gdzieś w niemczech przez speca z gwarancją> Błąd braku zapłonu na 2 garku mnie dobija:( w sumie moze to tylko pompki.... wydałem na niego już tyle kasy to kolejny tyś czy 2 to już bułeczka......... dziwne biorac pod uwage ze masz 2.5 bara przy 1800 rpm ... to źle? <za mało czy za dużo?>aha na starym turbo było to samo:/ pojawiło się po tej awarii po ulewie..... może przewody podciśnienie są źle podłączone? Ten główny idący do gruszki ma trójnik i idzie do gruszki i do n75 do tej cieniejszej rurki a z tej grubszej do zaworu suszarki. To dobrze? Przepływka słaba (kiedy wymieniałeś filtr powietrza ?) przepływka nowa<orginalna chyba za ok300 zł> a filtr? dobre pytanie<;]> juttro wymienię na nowy<cholera o nim zapomniałem na śmierc........zara ide robi logi;] nie mogę tylko 000 zrobic:( prog na to nie zezwala:(
lukaszr Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Tu masz instalację podciśnienia: Wymień filtr koniecznie.
DaRo4422 Opublikowano 3 Października 2008 Autor Opublikowano 3 Października 2008 Jak zapale go zimnego to coś trze..... wydaje mi się ze to z turba...... od razu po zapaleniu na wolnych obrotach sztanga turbo jest uniesiona........ gdy zdejmuje wężyk opada i tarcie ustaje..... <ten dziwny dźwięk trwa ok 15 s na zimnym silniku> filtr wymieniłem....... 0 poprawy.........
lukaszr Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Zrób w końcu logi Basic Settings. Może coś jest z turbiną nie tak i coś trze aczkolwiek to by się w moment wysypało.
DaRo4422 Opublikowano 3 Października 2008 Autor Opublikowano 3 Października 2008 grupa 000 ale nie mozna na ym vagu zrobić logów więc tylko print.... 001 011 [br]Dopisany: 03 Październik 2008, 20:51_________________________________________________003 010
lukaszr Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 DaRo4422 czy Ty widziałeś co zrobiłeś ? Miałeś zrobić 003, 011 Basic Settings, a zrobiłeś coś zupełnie niepotrzebnego. Poczytaj jak to się robi tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
DaRo4422 Opublikowano 3 Października 2008 Autor Opublikowano 3 Października 2008 007 004 Co oznacza "grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018." ?? Co jeszcze potrzeba? Wielkie dzięki za to że pomagacie:D[br]Dopisany: 03 Październik 2008, 21:06_________________________________________________więc jak sie robi Bs? to nie jest logowanie na wolnych obrotach?
lukaszr Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Po tych co wrzuciłeś (logi statyczne czyli na biegu jałowym - grupy normalne) widać, że masz niedogrzany silnik (niedogrzany lub termostat do wymiany) oraz trochę za duże wartości w 004, poz 3 - nie pamiętam tylko czy w silnikach z PD ma to jakieś znaczenie - to jest wymagana wartość kąta wtrysku. Druga sprawa to logi Basic Settings - robi się blok 003 oraz 011 w silnikach z PD - wybierasz odpowiedni blok i klikasz w VAGuBASIC SETTINGS. Zapala się kontrolka świec i silnik zaczyna zmieniać obroty (to są tzw. ustawienia początkowe) - wtedy robisz logowanie. W grupie 003 będzie się otwierał/zamykał EGR, a w 011 będzie się zmieniało sterowanie kierownicami. To masz zrobić
DaRo4422 Opublikowano 3 Października 2008 Autor Opublikowano 3 Października 2008 żal:/ mam VagCom-A81 i w tym można ogladać bs ale nie mozna logować.... wyskakuje okienko że nie mozna zapisywać..... a w VAG-COM Release 311-2 zabokowane jest to:([br]Dopisany: 03 Październik 2008, 21:32_________________________________________________Prosze jeśli możesz o link do dobrego 311 bo mój inter nie obsługuje nowszych:([br]Dopisany: 03 Październik 2008, 21:36_________________________________________________011 [br]Dopisany: 03 Październik 2008, 23:00_________________________________________________003 [br]Dopisany: 03 Październik 2008, 23:03_________________________________________________000 004 źle to wygląda?
lukaszr Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 Daro nie usuwaj postów, bo potem ciężko dojść o co chodzi w dyskusji. Po tym co w końcu udało się zrobić widać, że EGR ciut szwankuje, a kierownice działają niby ok. Jednak cały czas zastanawia mnie ten dźwięk, o którymi pisałeś. Spanky, co Ty o tym myślisz ?
DaRo4422 Opublikowano 4 Października 2008 Autor Opublikowano 4 Października 2008 YYy jest problem......... to nie turbo........ To gdzieś z ok sprzęgłą....... czytałem na forum że to może być łożysko bo ktoś już miał taki problem...... jak jest zimny to szumi.... po kilku sek cichnie. Jest jeszcze jedna nieścisłość... Ten zawór od reg spalin i ten n75 do turba są takie same??? bo dzisiaj patrzyłem że u mnie oba są kropka w kropkę identyko.... może w sklepie nie taki dali? a jak pompki? to mnie najbardziej zastanawia.... silnik zaczął słabo palić, znaczy odpala od razu tylko od razu nie osiąga obr statycznych tylko przez jakieś 2 sek to ledwie się obraca... i dymi na wplnych obr. śmierdzi taką nie spaloną ropą.... Lipen lipen.....
letallec Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 przez jakieś 2 sek to ledwie się obraca... i dymi na wplnych obr. śmierdzi taką nie spaloną ropą.... Lipen lipen..... Moze konektorki przy pompkach nie łączą. Trzeba by sprawdzić te połączenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się