Skocz do zawartości
IGNOROWANY

brak mocy od dołu afn


Opals

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, auto kiepsko się rozpędza, moc czuć po wciśnięciu gazu do połowy albo i bardziej, jednak i tak to nie jest to. V max ok 170-180, nic nie przerywa, wężyki posprawdzane, N75 i N18 posprawdzane w vag BS bez logów dynamicznych. Pedał gazu działa w całym zakresie. Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś egr czy sie nie zaciął abo nie domyka i kolektor ssący czynie jest cały zawalony?

:vaglogi:

Edytowane przez baca2309
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widac nic niepokojącego, jak chcesz mieć lepszy dół to zaślep egr i wypal kolekor to sie dół poprawi :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego zadane wartości przepływomierza przez ecu są inne niż w każdym innym AFN 850 mg usuń katalizator pojezdzij dynamicznie i ponowne logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W chwili wolnej sprawdze kolektor, chociaż egr był czysy. Auto nabyłem niedawno wcześniej miałem też afn, brat też ma passata afn, to auto się zbiera od samego dołu.

Nie wiem czy czasami uszczelka nie zaczyna przepuszczać, wąż taki trchę dziwnie twardy, po odkręceniu korka płyn wraca cieńkim wężykiem, nie widać oleju, płynu nie ubywa ani nie przybywa. Jak to można zweryfikować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze byc przestawine w adaptacjach o ile sie nie myle :naughty: to ze egr czysty to nie znaczy ze sprawny:D

Edytowane przez baca2309
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze byc przestawine w adaptacjach o ile sie nie myle :naughty: to ze egr czysty to nie znaczy ze sprawny:D

egr był sprawdzany vagiem w BS wartości były ok. Jeśli inaczej się sprawdza to proszę napisać jak...

nie widac nic niepokojącego, jak chcesz mieć lepszy dół to zaślep egr i wypal kolekor to sie dół poprawi :naughty:

kolektor wypalony i wyczyszczony, nie był jakoś mocno zawalolny, dalej brak widocznej poprawy.

Dlaczego zadane wartości przepływomierza przez ecu są inne niż w każdym innym AFN 850 mg usuń katalizator pojezdzij dynamicznie i ponowne logi

Wydaje mi się, że to nie będzie katalizator. Czy to może być wina wadliwego ecu?Zanim kupiłem, sprzedający dawał do naprawy auto(problem z IMO). Ktoś grzebał przy ECU, widać po odkręcanych śrubach pokrywy ECU

Edytowane przez Opals
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


baca2309, dnia 13 Sty 2015 - 18:38, napisał:

moze byc przestawine w adaptacjach o ile sie nie myle :naughty: to ze egr czysty to nie znaczy ze sprawny:D



egr był sprawdzany vagiem w BS wartości były ok. Jeśli inaczej się sprawdza to proszę napisać jak...

Może działać, tyle że może przepuszczać ;) , jak się nie domyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

baca2309, dnia 13 Sty 2015 - 18:38, napisał:

moze byc przestawine w adaptacjach o ile sie nie myle :naughty: to ze egr czysty to nie znaczy ze sprawny:D

egr był sprawdzany vagiem w BS wartości były ok. Jeśli inaczej się sprawdza to proszę napisać jak...

Może działać, tyle że może przepuszczać ;) , jak się nie domyka

zamieniłem na inny i dalej bez zmian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym jak i gorącym silniku kopci się/leci dymek z rurki bagnetu?

Wysłane z mojego GT-I9100

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W logu 011 widać, że turbo troszkę późno wstaje, może spróbuj podmienić N75 z N18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...