bolo1500 2 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Witam. Kupiłem niedawno Audi A4 b6 AVF silnik 1.9 TDI. Wszystko ładnie pięknie, ale mam mały problem ze stukaniem w zawieszeniu. Konkretnie stuka ,,Coś" po tym jak amortyzatory przednie sie uginają tzn auto stoi wystarczy podejsć nacisnać za maskę czy błotnik w dół i jest stuk taki głuchy jak sie tak go naciska to za kazdym razem gdy amortyzator idzie w doł jest stuk. Amortyzatory są prawie nowe niedawno wymieniane według poprzedniego właściciela( raczej tak jest gdyż na stacji te amortyzatory przednie maja 70% wiec muszą być nowy) firma zamontowanych amortyzatorów to TRW czyli dobra półka. Sprawdziłem już dosłownie wszystko łącznie z wyjęciem lewego amortyzatora w celu sprawdzenia jego tłoczka czy na sucho bedzie pukał, nie ma luzu jest ok sprężyny też ok poduszki również. Odkręcałem również kolumne kierowniczą w celu sprawdzenia czy to czasem ona pod obciązeniem nie stuka w srodku. Wszystkie wahacze itp sprawdzone. Naprawdę już nie mam pojęcia co może stukać. Osłony odkręcone . Co jeszcze radzilibyście sprawdzić? Dodam ze podczas jazdy słychać to na nierównościach lecz jak jadę juz szybciej ponad 100km/h po nierównej drodze to jest cisza ale to zapewne dlatego ze wtedy amortyzatory sie prawie nie uginają tylko samochód przelatuje przez dziurę. Czekam na waszą opinię. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 stetoskop w uszy i musisz szukac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo1500 2 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 powiem Ci ze szukałem tak, ale bez skutku. Zrobiłem nawet taki test. Wziąłem podnośnik podniosłem do góry lewe koło to wtedy stukało tylko z prawej strony nastepnie podniosłem prawe koło to stukało z lewej . Wyglada na to ze to cos z amortyzatorami tylko co... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 ogolnie trw to dla mnie jest juz wielki shit jak bosh. przejechalem sie na tej marce kilka razy.wszytsko chyba dlatego ze swoje czesci zaczeli robic w rosji i chinach.ale mowisz ze przechodzi raz na lewa raz na prawa.sprawdzales laczniki stabilizatora czy nie sa wybite? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo1500 2 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 nie sprawdzałem.A jak dokładnie sprawdzić ten łącznik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 najlatwiej jechac na stacje diagnostyczna. trudniejsza opcja ,sciagnac kolo ,odkrecic lacznik(mocowany jedna sruba) i zobaczyc czy ma luz.a lozyska mc percona w jakim stanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo1500 2 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 poruszałem łomem tym łącznikiem z jednej i z drugiej strony i zero luzu. Dodam ze wystarczy leciutko wcisnać amortyzator i jest stuk tak samo gorzej stuka mi jak jest mniejszy taki garb niż większy chodzi oto ze taki minimalne wcisniecie powoduje juz taki gluchy stuk i to sie bardzo przenosi na karoserię slychać to w okolicach gdzie jest Akumulator aż tak sie roznosi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 a sprezyny orinalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo1500 2 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 tak oryginał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 a lozyska mcpersona w jakim stanie i czy dobrze je ktos zamontowal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo1500 2 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 tego Ci nie powiem.Wjechałem teraz na kanał ruszam od spodu i wyraźnie słychać ze to idzie gdzieś z góry. Po prostu puka coś na górze i przenosi to bardzo na karoserię wydaje mi sie ze coś z mocowaniem amortyzatora lub jego poduszka. Chociaż jak mechanik zdjął amortyzator to poduszka wygladała ok tylko zdziwilo mnie to ze była jakby przecięta na pół nie wiem czy tak ma być czy moze była pęknieta na pół. Ale to przecięcie było idealnie na połowie i nie była zgnieciona czy wytarta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 dziwne.moiwisz o poduszce ktora jest nawinieta na sprezyne?? czy o tej co jest centralnie w srodku mcpersona i laczy amorek z kielichem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo1500 2 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 mowię o tej w srodku mcpersona na samej górze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) W audi b5,b6,b7,b8 nie ma mcpersona. Guma ma być przecieta, tak jest fabrycznie.A i nie ma żadnego łożyska. [emoji12] Zobacz czy sanki silnika się nie odkrecily od budy. Edytowane 15 Stycznia 2015 przez POWER-KRIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo1500 2 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 ruszałem tym od spodu i nie widać by było coś nie tak. Jak przykładam ręke na sróby mocujące tą łape na 3 sróby ktora trzyma amortyzator i spreżyne to tam czuć stuk. Dodam że amortyzator był wyjmowany i nie stuka sam w sobie. KOlejny z mechaników powiedział mi ze musi być sróba co trzyma spręzyne musi być za słabo dokrecona i ze jak ktos nie miał dobrego sciskacza do sprężyny to nie ma opcji by tą sróbę dobrze dokrecić. Jutro jestem umówiony z nim i ma rozbierać to po raz kolejny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Szybciej amortyzator stuka mimo że w rękach nic nie wali A śruby na górze amotyzatora się nie dokręca mocno! Edytowane 15 Stycznia 2015 przez Duch^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo1500 2 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 mimo ze amortyzator był niedawny wymieniany i ma 70% ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) W audi b5,b6,b7,b8 nie ma mcpersona. Guma ma być przecieta, tak jest fabrycznie.A i nie ma żadnego łożyska. [emoji12] Zobacz czy sanki silnika się nie odkrecily od budy. posilkowalem sie allegro - >> http://allegro.pl/mc-person-przod-audi-a4-b6-b7-tdi-i4942670132.html jest tego w od cholery. jak dla mnie to juz zaczyna smierdziec tymi amorkami.moze kupiles po prostu zle amorki.jesli masz stare to porownaj dlugosc z tymi nowymi jak ci je mechanior sciagnie.wystarczy kilka mm i wsyztsko bedzie inaczej spasowane i bedzie taka buła Edytowane 16 Stycznia 2015 przez quadral20004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo1500 2 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 byłem u mechanika zdjął po raz kolejny amortyzator scisnął wszystko ok z nim nie puka nie ma luzów poduszka ok. Po podniesieniu auta do góry zobaczył że spory luz ma wahacz główny dolny do którego jest przymocowany amortyzator po poruszaniu do góry kołem puka ostro + banan też ma luz. Lecz wydaje mi sie ze to nie przez to puka po naciśnięciu amortyzatora bo z prawej strony wahacze ok i tam też puka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 pousuwaj te usterki co sa i wtedy zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się