Skocz do zawartości
IGNOROWANY

startowa dawka paliwa.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dołączam zdjęcie przy rozgrzanym silniku pokazuje na 5 kanale 18,6mg, czy nie za dużo, mało ?


fdd3036366c4ed642a9120417670dd1c.jpgf562826cbb5c60b3f530ddbaf3fd9678.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

Ja mam tak samo i nie mam problemów z odpalaniem na ciepłym silniku.

Opublikowano

Bardziej chodzi o zimny silnik przy -10 i mniej ;)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

A co sie dzieje?Ja na zimnym mam ponad 20 mg

Opublikowano

Jak miałem u siebie mrozy to trochę długo kręciłem rozrusznikiem, aż załapał

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Mało konkretów...co wypuścił z wydechu?swiece sprzwdzone?jakie korekcje pompek,bipy?

Opublikowano

Już teraz dokładnie nie pamiętam. Sprawdzę jak będzie mróz, teraz zmieniłem dawkę na pierwszym kanale na 3,6 bo miałem 2,8 więc zobaczymy, może to było to. p.s po zmianie silnik ciszej pracuje

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

To teraz chyba bedzie mułowaty wydaje mnie się....

Im mniejsza dawka tym wiekszego kopa ma...jest to odwrotnie proporcjonalnie.

Opublikowano

Tak to już wiem, natomiast teraz nie czuć smrodu z wydechu przy odpaleniu na zimne ;)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

doczytałem ze ty masz afn-a wiec to nie bedzie wplyw dawki...sprawdz wtryskiwacze,pompe...

Opublikowano

Bardziej chodzi o zimny silnik przy -10 i mniej ;)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

to sprawdz statyczny kat wtrysku , dawke startowa zostaw w spokoju ...

Opublikowano

Ostatnio zauważyłem ze u mnie kąt waha się ok 43-47. Czy to może mieć znaczący wpływ na opdalanie. W mrozy dłużej kręcił w tym roku. Bawiłem sie tez dawką startową i dalem na max. ale niewiele pomogło. Aku tez nowy ma 2 tyg. Varta 77Ah 780A. Więc prądu pod dostatkiem.

Opublikowano

fabrycznie 49-51,mógłbyś trochę podnieść

Opublikowano

A swiece zarowe jak ?

Opublikowano

Świece mechanizator sprawdzał przy rozrządzie probówką powiedział że dobre(20 tysi temu). No nic poprawie jeszcze kąt wtrysku i zobaczymy. Bo tak przy - 15 jak było to tak z 5 sek kręcił i odgłos jakby chciał załapać a nie mógł.

Opublikowano

Rozrusznik do sprawdzenia.

Opublikowano

Tez był regenerowany 2 lata temu.. I opcje powoli się kończą..

Opublikowano

Świece mechanizator sprawdzał przy rozrządzie probówką powiedział że dobre(20 tysi temu). No nic poprawie jeszcze kąt wtrysku i zobaczymy. Bo tak przy - 15 jak było to tak z 5 sek kręcił i odgłos jakby chciał załapać a nie mógł.

Jednak stawiam na swieczki , kiedy wymieniales ?

Opublikowano

filtr paliwa? zaworek zwrotny? świece wykręć i sprawdź to tylko kilka min..

Opublikowano (edytowane)

Świece mechanizator sprawdzał przy rozrządzie probówką powiedział że dobre(20 tysi temu). No nic poprawie jeszcze kąt wtrysku i zobaczymy. Bo tak przy - 15 jak było to tak z 5 sek kręcił i odgłos jakby chciał załapać a nie mógł.

Jednak stawiam na swieczki , kiedy wymieniales ?

Świeczki maja z 80 tysi. przy poprzedniej wymianie rozrządu. No nic wymienię to niewielki koszt. Filtr paliwa zmieniany przed zimą w listopadzie. Zaworka zwrotnego nigdy nie sprawdzałem. Zacznę od świeczek zobaczymy. Beru zakupić?

Edytowane przez harley22

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...