Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenia a geometria kół po wymianie na EIBACH


suzuki999

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam jedno krótkie pytanie, przyszły mi już springi eibacha, i gdzieś tam w internetach wyczytałem że po założeniu springów nowych trzeba robić geometrie kół, wyważenie kół ??
Dzięki za odpowiedź.

Dzięki za odpowiedź. Wyk****am z tego forum. Ciężko odpisać jak ktoś cokolwiek wie.
(może i głupie pytanie ale tak to jest jak sie głupot nasłucha).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano trzeba geometrię, zobacz, że tam wszystko trzeba rozkręcić i wyjąć :wink:

ale koła jak były wyważone to spoko - dla nich nic sie nie zmienia

Edytowane przez Ans
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam jedno krótkie pytanie, przyszły mi już springi eibacha, i gdzieś tam w internetach wyczytałem że po założeniu springów nowych trzeba robić geometrie kół, wyważenie kół ??

Dzięki za odpowiedź.

Dzięki za odpowiedź. Wyk****am z tego forum. Ciężko odpisać jak ktoś cokolwiek wie.

(może i głupie pytanie ale tak to jest jak sie głupot nasłucha).

Ty weż wyluzuj . Weż jakieś tabsy na uspokojenie ze ktoś nie odpisał to nie trzeba zaraz się tak wk....ć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każda taka ingerencja w zawieszenie skutkuje jego rozregulowaniem - tak, trzeba ustawić w (twoim przypadku) zbieżność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nie rozumiem po co ustawiać zbieżność. Co niby rozkręcamy? Wahacze górne? Przecież na nich nie ma żadnej regulacji. Wszystkie połączenia są stałe. Nigdy przy wymianie springów czy amorków nie robiłem geometrii i nigdy mi auta nie ściągało ani nie cięło opon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda wymiana sprężyn wymagana jest sprawdzeniem zbieżności-geometri .Auto siada niżej, pytają się jakie masz zawieszenie standardowe - czy sportowe. W moim przypadku jak zmieniałem sprężyny z tyłu ustawiali mi konty,pochylenia kół, i kazali za jakieś 1000 km ponownie sprawdzić , aby się sprężyny ułożyły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zmieniłem zawieszenie z 1BA na 1BV i kierownica lekko skręciła w prawo. Zawsze jak auto siądzie na dół trzeba sprawdzić przynajmniej zbieżność. Im większa gleba tym więcej trzeba pokręcić drążkami. Pytanie za 100 punktów. Jaka jest zbieżność kół przednich w 3.0 TDI Q w stopniach? Moje źródła podają gigantyczną tolerancję i jakoś nie chce mi się w nią wierzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...