suzuki999

Pasjonat
  • Zawartość

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O suzuki999

    Informacje

    • Imię
      Tomek
    • Lokalizacja
      Lubelskie

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    177 wyświetleń profilu
    1. Witam, pany można założyć tylko na przód eibachy-30 a na tyle zostawić serię? Mam 1be i tył siedzi spoko ale przód troszkę zadarty..i tak się zastanawiam na sam przód wrzucić eibachy.
    2. suzuki999

      Też mam wibracje kiery i gałka lata.. ogolnie buda drży..A co ciekawe nie zawsze tak się dzieje. Przeważnie właśnie wtedy kiedy się przyspiesza czy auto pod górkę ma. Obstawiam przeguby wew. Czy od b6 idą takie same przeguby jak do b7 q? Autko b7 3.0q
    3. suzuki999

      A jak by siedziały 8J et 39 18"? Na oponie 225.40. Może ktoś ma o takich parametrach ? Szukam już żeby to git wyglądało Panowie...
    4. suzuki999

      Mam 1BE, z tyłu siedzi fajnie a przód wyżej. Mam już talerzyki od b5 i trochę tam zejdzie tych mm, ale ciekawe czy to wystarczy żeby to w miarę wyglądało..no nie wiem nie wiem...
    5. suzuki999

      Kolego masz może zdj. jak to siedzi? Był bym wdzięczny..
    6. suzuki999

      Dzięki...a dużo będzie wystawał? czy odpuścić koła?
    7. suzuki999

      Siema trafiły mi się felgi jr18 o wymiarach 18" 9.5' et40 i otwór 67.1. Pytanie: -wejdzie to do mojej b7 bez obcierania? -jaka opona na to? Dzięki pozdro
    8. suzuki999

      Koledzy mam pytanko czy do a4 b7 avant wejdą jr18 18" 9.5' et40? Na oponie 245.40.18?(dobra opona?) Dzięki wielkie.
    9. suzuki999

      Sam kurw* jesteś chory. Nie robiłem tego to pytam od tego jest forum.
    10. suzuki999

      Dołączam się do pytania. Jest inna możliwość oprócz podgrzania bo po tym pewnie wahacz do wymiany ? I drugie pytanie czy jak nie dam gumowej podkładki to usiądzie te parę mm ale czy nic nie będzie skrzypiec czy cuś? Dzięki.
    11. Witam czy ktos mi poleci firmę/osobę z forum która zrobi mi pełen przelot w mojej 3.0 q? pozdrawiam Lubelskie.
    12. suzuki999

      Witam, na trasie Polska-Niemcy stało mi się to samo..i jutro podpinam kompa i zobaczymy czy też te pompki czy konektory wystarczy podoginać.. Ale sytuacje mam taką samą i jestem w niemczech i nie mam jak wrócić.. ech te samochody :/
    13. suzuki999

      Halo, wyjaśniła się usterka ? Ja mam praktycznie to samo..u mnie jak sie rozgrzeje to zaczyna przerywac i w końcu wpada w tryb awaryjny (esp sie zapala) i już cała sie telepocze. pomocy...
    14. suzuki999

      Niczego nie sprawdzałem jeszcze bo jak pisałem stało mi sie to w trasie, a dzisiaj o 2 w nocy dojechałem wiec nie miałe kiedy. Przed wyjazdem samochód był robiony - sprawdzany ale chyba DV nie był.. i tu w robocie nie mam jak po sprawdzać ani narazie do kogo zaprowadzić, po prostu jestem w d---ie... Nigdy tak mi sie nie staneło.. na trasie chciałem ją mocniej przycisnąć i miałem przez chwile 170-180 i zaczeła szarpać i od tamtego momentu już szarpała jak wkraczałem w wieksze obroty..spóciłem noge z gazu i za chwile przyśpieszam i do pewnego momentu dobrze i znowu to samo chwile szarpie i tryb awaryjny i musiałem zgasić odpalić i dalej leci ale wraz szarpie... :/ Pod kompa też raczej nie mam gdzie tu podpiąć chyba że ogarne jakiegoś mechaniora. A do Polski tak wracać to troche lipa... po 1 nie wiem czy wg. dojedzie. a po drugie meczy taka droga..100-110 na autostradzie.. i co chwile gaś- zapalaj , gaś- zapalaj bo błąd...i szarpanie..
    15. suzuki999

      Witam, chciałbym odświeżyc temat bo nie ma sensu pisania nowego. Mam a4 b6 silnik 1.9 AWX. i dzieje mi się to samo co u autora tematu, szarpie mi przy ok 2200-3000tys. na ciepłym silniku na zimnym nie zauwazyłem.. Filtr paliwa wymieniony, pomki nowe, turbo jest już nie tęgie myśle że jest do wyczyszczenia ale zbierała sie dobrze, lecz mysle że to nie to bo te szarpnięcia czuć jakby brakowało jej paliwa na chwile. Spuszcze noge z gazu przy 120 i zacznie szarpać predkąść spadnie do 100 i potem gwałtownie przyśpiesze do 120 i idzie ale jak już złapie 120 zaczyna szarpać..i jak tak dłużej po szarpie wpada w ten tryb awaryjny i wyświetla kontrolke od ESP. i już wogóle nie jedzie.. Panowie jestem w niemczech.. stało mi sie to w połowie drogi na trasie ale jakoś dojechałem z tym szarpaniem i nie wiem co mam robić.. Pomoże ktoś? co najpierw sprawdzić ? pompe paliwa ? może ona jest winna.. (najpierw musze tu mechaniora jakiegoś znaleźć)