barrowiec1 4 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Cześć. Wyczytałem gdzieś na forum, że powodem wysokich obrotów na biegu jałowym może być zaworek odpowietrzania. Jest już zakupiony i czeka na montaż. Mam tylko inne pytanko. Jeśli jest on walnięty, to są wyższe obroty, a co za tym idzie inna mieszanka paliwa i powietrza jest w silniku. Samochód nie przeszedł przeglądu przez zawartość HC w spalinach. I czy ktoś mi powie, czy po zamianie może być lepiej ? Dodam jeszcze, że mam kata wywalonego i gaz ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 brak kata zapewne robi swoje. Ale uszkodzony zaworek na pewno wpływa na skład mieszanki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny_bravo 1 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Ja miałem odwrotnie, tzn obroty były za niskie i oczywiście skład mieszanki mocno odbiegał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Z powodu uszkodzonego zaworka u mnie obroty pływały i słychać było silnik jak gdyby pracował na trzech cylindrach.Po wymianie obroty wróciły do normy i problem znikł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się