Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana kodowania sterowników


BF10

Rekomendowane odpowiedzi

Opisze o co dokładnie mi chodzi ...otóż chciałbym zmienić kodowanie dotyczące migania kierunków przy otwieraniu/zamykaniu auta, domykanie szyb z pilota. Zrobię to tylko VAG'iem ? Dokładałem pompkę ze scyzorykiem, brakuje mi tylko włączania awaryjnych. Audi A4 B5 1996 rok, 1.8 Pb, ADR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wcześniej nie miałeś pompki z pilotem, to najprawdopodobniej nie masz podprowadzonych przewodów z pompki do kieruków. Ja też u siebie zmieniałem pompkę na tą z pilotem i dodatkowo obsługuje alarm, ale po zmianie kodowania nie migały kierunki przy zamykaniu/otwieraniu. Musiałem dołożyć przewody i po sprawie. W temacie o montażu pompki z pilotem (soulmaster3m) jest rozpiska pinoutu pompki i są oznaczone piny, które odpowiadają za kierunki. Ja się podpiąłem do kierunków pod siedzeniem tylnym.

Na koniec wystarczy tylko zmienić kodowanie pompki, żeby obsługiwała migacze i wszystko śmiga. Do tego już tylko Vag i kabel potrzebne są. Rozpiska, jak zakodować jest w wyżej wskazanym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że starczy sama zmiana kodowania, a tu jednak trzeba pociągnąć przewody :) Dzięki za pomoc :)

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez BF10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze sprawdź u siebie, czy na odpowiednich pinach przy pompce w kostkach masz przewody. Jak masz, to nie musisz ciągnąć kabli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn jak czy na odpowiednich pinach ? :) jak to sprawdzić ?

Edytowane przez BF10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajdź rozpiskę pinów pompki centralnego zamka (w temacie soulmaster3m jest) i sprawdź, czy na pinach odpowiadających za kierunki masz przewody. Jak masz, to samo kodowanie wystarczy, bo fabryka zrobiła połączenie, a jak masz puste piny, to trzeba dodać. Ja u siebie dodawałem i wszystko i juz smiga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok :D dzięki za pomoc :D

Edytowane przez BF10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz rozpiskę od kolegi soulmaster3m: https://www.flickr.com/photos/40097295@N04/9717143040/

Szukasz Wtyczki A, pin 2 i 3. Jesli będziesz miał u siebie we wtyczkach przy pompce przewody czarno-zielony i czarno-biały, to masz luzik. Jak nie to dokladasz te przewody i będzie chulać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super, dzięki za podesłanie :D czas sprawdzić czy mam czy nie :D


sprawdziłem, piny 2 i 3 w kostce A są puste :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli trzeba dołożyć dwa przewody. 1h roboty i po sprawie. Kierunki przód i tył są połączone, więc sprawa jest uproszczona. Jeden przewód kierunku możesz od ponpki pociągnąć do wiązki prawej tylnej lampy, a drugi pod kanapę tylną. Ja obydwa ciągnąłem pod tylną kanapę i smiga wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej, jak będę miał chwilę to biorę się za to :D Dzięki za pomoc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie kodowanie pompki by działały kierunki szyby działają z pilota jak dłużej przytrzymam przycisk a kierunki nie mrugają przewody są w kostce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerknij do tematu soulmaster o dorobieniu kompletu kluczy. Tam jest rozpisane kodowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...