kowalwroobel Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) BArdzo proszę o interpretacje logów.moja audiczka bardzo kuleje.dziękuję i pozdrawiam wszystkich audiFanów 2 tygodnie temu moja vp44 wróciła od mechanika po rzekomej regeneracji,koleś mnie skasował na sporą sumkę,miało to pomóc na wszystkie bule i bolączki co się okazało jest tak jak było.bardzo proszę o interpretacje tych logów. niestety dynamicznych nie moge narazie wykonać jest zbyt ślizko BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_199019.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_199018.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_199017.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_199016.html STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_199014.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_199013.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_199012.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_199011.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_199010.html Grupa 014: http://vaglog.pl/log_199009.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_199008.html Edytowane 19 Stycznia 2015 przez kowalwroobel
kudalty66 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 kąt wtrysku do ustawienia, na late w grupie oo4 ma byc ok 2 ZGMP, prawdopodobnie masz bład mówiacy o tym, zrób potem dynnamiczne, jak nie bedzie ''ślisko''
kowalwroobel Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2015 Błędu nie pokazuje, nie bardzo rozumiem co masz na myśli pisząc 2ZGMP.a czy coś więcej możesz powiedziec o tych logach
kudalty66 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 ogólnie to logi nie wygladają źle, dawka w popmpie wg mnie jak najbardziej poprawna,. jedynie ten kat wtrysku, na late masz 0,4 BTDC znaczy przed gmp, ma być za skoro na late, więc albo się zmieni na ok 2 i u góry bedzie ATDC, lub pokaże na minusie BTDC , trzeba przestawiać śrubami fasolkami na kole napedowym od pompy na gorącym, poszukaj tematu jest napewno,.przesuwając o ok milimetr przestawiasz o ok 1 stopień,. w grupie 004 w statycznych kąt wtrysku nie wysterowany jest, 2 i 3 okienko powinno się zgadzac, silnik był wtedy ciepły czy zimny???zdarza sie że na zimno kat wtrysku nie jest wysterowany prawidłowo, lub nastawnik się zacina, no ale w basic settings przestawia, więć trzeba ustawić kąt wtrysku na początek,. ewentualnie cos niedobrego dzieje sie z wtryskiem sterującym, ale skoro błędów brak,.
kowalwroobel Opublikowano 27 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2015 (edytowane) dzięki kolego z chęci pomocy,logowany był na 90 na zegarze i 84 w programie więc temp powinna być dobra... a ten kąt to w lewo czy w prawo kręcić??.dodam tyle że autko nie chce jechać więcej niż 160km/h i nie przekracza 3000 obrotów. czemu myslisz że coś niedobrego dzieje się z wtryskiem sterującym???? :facepalm:dodam tyle że moje autko dziś rzuciło palenie Edytowane 27 Stycznia 2015 przez kowalwroobel
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się