Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Mniej zużyte opony zimowe na przód czy tył w quattro


mobi

Rekomendowane odpowiedzi

Ja zawsze uważałem, że lepsze na przód, bo przy hamowaniu to właśnie przód ma największą rolę w tym procesie, no i napęd.

piotrcar a czemu na tył? Aby nie zarzucało? Masz jakieś wiadomości na ten temat lub logiczne wytłumaczenie? Bo aż ciekawy jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o tym co napisal piotrcar byl caly program na tvn turbo i dlatego lapsze na tyl bo jak przod wpadnie w poslizg to krecac kierownica jestes w stanie samochod wyciagnac a jak tyl wpadnie to tylko od opon zalezy jak to sie skonczy

ja osobiscie zalozylem wszystkie 4 nowe takze nie mam problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie tak.po pierwsze jak masz lepszy bieznik z tylu to masz lepsza przyczepnosc z tylu co za tym idzie samochod tak szybko nie pojdzie bokiem,a po drugie jak juz wpadniesz w poslizg to przod masz naped i zawsze cos wyciagnie a tyl jest bezwladny wiec musi sie za cos trzymac,a jak dasz gorsze opony na tyl to niesty sie nie przytrzyma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...