mobi Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Witam. Kupilem opony na zime. Czy bardziej zużyte założyc na przód czy tyl? Sa rozne wersje ale zastaqnawie mnie to jak to wyglada w samochodach z napedem na 4 kola. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Nie ma wielkiej rozniczy, czy to FWD, czy AWD. Zawsze lepsze gumy zakladaj na przod (generalnie sa rozne teorie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axemen Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Z większym bieżnikiem na przód,przeniesienie napędu jest standardowo 75%przód 25%tył,proporcje sie zmienia gdy przód straci przyczepność lub gdy będzie taka potrzeba do zachowania zamierzonego toru jazdy, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrcar Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 nie wiem jak to jest w q ale w osce zawsze lepsze opony na tyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voucher Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 A nie jest tak że bieznik na wszystkich kołach powinien być zużyty równomiernie jeśli chodzi o quattro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axemen Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Voucher masz racje ale ja kupiłem okazyjnie używki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freon Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Ja zawsze uważałem, że lepsze na przód, bo przy hamowaniu to właśnie przód ma największą rolę w tym procesie, no i napęd. piotrcar a czemu na tył? Aby nie zarzucało? Masz jakieś wiadomości na ten temat lub logiczne wytłumaczenie? Bo aż ciekawy jestem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 o tym co napisal piotrcar byl caly program na tvn turbo i dlatego lapsze na tyl bo jak przod wpadnie w poslizg to krecac kierownica jestes w stanie samochod wyciagnac a jak tyl wpadnie to tylko od opon zalezy jak to sie skonczy ja osobiscie zalozylem wszystkie 4 nowe takze nie mam problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrcar Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 dokladnie tak.po pierwsze jak masz lepszy bieznik z tylu to masz lepsza przyczepnosc z tylu co za tym idzie samochod tak szybko nie pojdzie bokiem,a po drugie jak juz wpadniesz w poslizg to przod masz naped i zawsze cos wyciagnie a tyl jest bezwladny wiec musi sie za cos trzymac,a jak dasz gorsze opony na tyl to niesty sie nie przytrzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się