rafall7 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Witam samochód posiadam ok 10 dni wszystko było w porządku do momentu kiedy wyłączyłem samochód a po powrocie już nie chciał odpalić, wymieniłem wtedy świece i przewody ale auto w dalszym ciągu tylko kręciło na pusto silnik nawet nie załapał. Wtedy wpadłem na pomysł żeby odłączyć pompę paliwa kiedy ją odłączyłem pokręciłem troszeczkę na sucho i po podłączeniu z powrotem silnik odpalił. Pracował nie równo a po dodaniu gazu sie dławił lub całkiem gasł (gdy udało mu się wejść na wysokie obroty strzelał z rury ) gdy rozgrzał się do 90 stopni to problem prawie znikł było tylko niewielkie opóźnienie po naciśnięciu pedału przyśpieszenia ale normalnie przyśpieszał i nic nie szarpało jedynie na wysokich obrotach strzelał z rury. Teraz na zimnym taka sama sytuacja dławi się a jeśli powoli wejdzie na obroty powyżej ok 1500 dalej idzie dobrze tylko napierdziela z rury ogniem strzały słychać też pod maską. Jak myślicie co tam się popsuło ?? nie wiem co teraz wymienić cewkę?? moduł zapłonowy ?? czy przyczyny szukać gdzie indziej ??
jacek70 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zacznij od sprawdzenia błędów. Tak szybciej dojdziesz do usterki. Bez tego to można wróżyć lub pół auta wymienić.
rafall7 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2015 Przepraszam nie napisałem błędy oczywiście sprawdziłem i niestety brak Tylko się zastanawiam czy jeżeli była by uszkodzona cewka to na wysokich obrotach i po rozgrzaniu wszystko było by ok (nie licząc strzelania z rury) ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się