prezes4reral Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Witam, mam taki problem. Odebralem auto od mechanika, wymienione gumki uszczelniajace pompowtryski, podkladki, pompowtryski wrocily z regeneracji. Wszystkie wartosci w gr.13 w vagu jak i gr.23 bdb. gr.13 max 0,3 gr.23 ostatni cylinder max.30 gr.004 ostatnia wartosc kat.wychylenia 0.0 Po zalozeniu pompek wszystko bylo ok, auto palilo idealnie , odpalalo tez pieknie. W niedziele zrobilem odcinek 700km , na trasie nie bylo problemow, wartosci bez zmian. Zgasilem auto i stalo przez 2 dni ,po dwoc dniach wsiadam krece i nic , zero odznak odpalania nawet lekkiego zalapywania. Wzialem spray psiknalem w dolot tam przed egr i zalapal. Przejechalem 20km , wszystko bylo ok, zgasilem go zostawilem na 2h, po 2h wsiadam normalnie zapalil. zgasilem auto zostawilem na cala noc ( temp.-3 moze to bedzie miec jakies znaczenie ) . Wstaje rano o 9 ide do auta i znowu to samo , kreci ale nie odpala , co moze byc przyczyna? DOdam iz ostatnio przez przypadek zauwazylem ze chyba z przewodu kolo pompy ( zalacznik - link ) wylatuje mi ciut powietrza ,jest chyba jakas mikronieszczelnosc.Czy to moze byc przyczyna? CO moge ewentualnie sprawdzic? Vagiem przelecialem wszystkie grupy - autoscan i nie znalazl bledow. Prosze o pomoc. http://fotowrzut.pl/0B50Y7G5PD DOdam ,iz kruciec ma delikatny luz. Czy mozna go w jakis sposob uszczelnic?
ERW0 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Przez tę nieszczelność możesz mieć twardy pedał i zakłócenia sterowania podciśnieniem natomiast z tym odpalaniem mogą być różne przyczyny. 1. zapowietrzanie układu paliwowego 2.coś nie do końca może być z tą regeneracją PD 3.listwa zasilająca PD.
prezes4reral Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) podobno takim klejem mozna podkleic trzpien/kruciec , tylko teraz mamy 0 st.na zewnatrz, czy ten klej zlapie w takiej temperaturze? Loctite 9455-50ml (dwuskładnikowy klej epoksydowy, ultra przezroczysty, do 80 C ) no wlasnie zapowietrzanie ukl.paliwowego- raczej na to bym obstawial albo na vacum pompe-ten kruciec jest ciut luzny,z pompowtryskami wszystko ok, jak juz mowilem auto pali jak prysne sprayem do komory. turbina pracuje dobrze, zaraz sie ubiore sprobuje auto odpalic i sprawdze jak wyglada sytuacja z pedalem hamulca doczytalem ze niektorzy oklepuja lekko mloteczkiem i podklejaja poxilina - ktos juz tak robil? zrobilem kilka fotek, czy ktos moze mi powiedziec, czy to tak powinno wygladac, i od czego jest ten boczny delikatny przewod ? fotka ponizej http://fotowrzut.pl/QB7VVSXVUN oraz inne zdjecia http://fotowrzut.pl/98I8Z6ZI3Z podlaczylem vaga i nic nie znalazl https://www.youtube.com/watch?v=AU_Orwu4zb4 https://www.youtube.com/watch?v=ycpiK8dqYyM Uszczelka przy pompowtrysku byla przycieta....Zamykam temat Edytowane 21 Stycznia 2015 przez prezes4reral
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się