adamtower Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Pojawił się u mnie problem, mianowicie równomierne "pstrykanie" po odjęciu nogi z gazu. Nie ma znaczenia czy podczas jazdy i hamowania silnikiem, czy na wolnych obrotach, czy przy wciśniętym sprzęgle, czy nie - podczas spadania obrotów coś "pstryka". Przy gaszeniu również to słychać. Objawu tego nie ma tylko i wyłącznie po odpaleniu zimnego silnika jak auto chodzi przez chwilę na "ssaniu" na podwyższonych obrotach. Słychać to dość głośno, szczególnie podczas jazdy po mieście. Wg mnie dźwięk dochodzi z okolic turbiny, ale to może złudzenie. Zawór upustowy na turbo? Błędów jakichkolwiek brak. Auto jeździ normalnie.Może ktoś coś podpowie gdzie szukać? http://youtu.be/GUuHBUmvOKs
black4 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Pojawił się u mnie problem, mianowicie równomierne "pstrykanie" po odjęciu nogi z gazu. Nie ma znaczenia czy podczas jazdy i hamowania silnikiem, czy na wolnych obrotach, czy przy wciśniętym sprzęgle, czy nie - podczas spadania obrotów coś "pstryka". Przy gaszeniu również to słychać. Objawu tego nie ma tylko i wyłącznie po odpaleniu zimnego silnika jak auto chodzi przez chwilę na "ssaniu" na podwyższonych obrotach. Słychać to dość głośno, szczególnie podczas jazdy po mieście. Wg mnie dźwięk dochodzi z okolic turbiny, ale to może złudzenie. Zawór upustowy na turbo? Błędów jakichkolwiek brak. Auto jeździ normalnie. Może ktoś coś podpowie gdzie szukać? http://youtu.be/GUuHBUmvOKs Witaj, Czy wymieniałeś już elektrozawór recyrkulacji powietrza? : file:///Users/test/Downloads/PIERBURG_Informacja%20montazowa_Elektryczny%20zawor%20recyrkulacji%20powietrza%20(3).pdf Może Ci puszczać membrana. Jak strzeli to wywali Ci błędy na desce i auto będzie jeżdzić jak beż turbo. Te zawory z początku produkcji były trefne. Nowe ponoć mają lepsze membrany. Sprawdź ten zawór, Pozdrawiam!
adamtower Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2015 Dziękuję. Zacznę od tego zaworu. Pozdrawiam.
Heisenberg Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Mam to samo juz drugi raz!!! Slychac w trakcie jazdy odpuszczanie powietrza przy zmianie biegow. Waz od turbiny pekniety mialem, czekam na wymiane drugiego. Waz ten co idzie od filtra powietrza do turbiny zaraz przy suszarce sie rozwala. u mnie to cos takiego http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A4-B6-1-8T-QUATTRO-TURBO-INTERCOOLER-AIR-INTAKE-PIPE-SET-/131380191611?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AAudi&hash=item1e96dea17b. Nie wiem jaki jest powod ale za pierwszym razem po tygodniu jazdy z tym problemem wywalal mi sporo bledow na VAG-u. Teraz na razie cisza ale spadek mocy jest i spozniona reakcja na pedal przyspieszenia czasem. W trakcie jazdy masz jakies objawy?
HAMER Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 (edytowane) u mnie to samo jest ale przyczyny jeszcze nie znalazłem Edytowane 22 Lutego 2015 przez HAMER
rodzyn889 Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 (edytowane) Panowie jeśli nie jest o uszkodzenie mechaniczne u was to w 1.8 i 2.0 TSI dla VW jest rozwiązanie producenta, mianowicie klamra na przewody . Podczas odejmowania gazu metalowy element uderza z dużą prędkością podczas rezonansu i wydaje metaliczny dzwięk, jutro podeślę foto i numer części. Edytowane 23 Lutego 2015 przez rodzyn889
HAMER Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 czekam z niecierpliwością, ten dźwięk spedza mi sen z powiek.
rodzyn889 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Ustalenie warsztatu: • Brzęczenie / grzechotanie dobiegające z obszaru komory silnika / układu wydechowego w zakresie między 1800 - 2900 /min. Uzasadnienie techniczne Z uwagi na pulsujące spaliny klapa obejścia i zespół drążków klapy obejścia na początku obniżania ciśnienia doładowania zaczynają drgać. Drgania podzespołów powodują zgłoszone odgłosy brzęczenia lub grzechotania. Zamontować klamrę sprężystą (patrz rysunek 1) o numerze oryginalnej części 06J 145 220 A przy przestawianiu klapy obejścia (patrz rysunek 2) w następujący sposób: Rysunek 1 Rysunek 2 Podczas montażu klamry sprężystej pamiętać o następujących punktach: • Podczas montażu nie wolno rozciągać klamry sprężystej. Maksymalny otwór montażowy klamry sprężystej wynosi 14 mm. Na rysunku 3, nr 1 (patrz czerwona strzałka) otwór montażowy wynosi około 10,5 mm. Rysunek 3 Po każdym wymontowaniu zawsze należy wymieniać klamrę sprężystą! • Po zamontowaniu klamry sprężystej należy sprawdzić, czy jest ona prawidłowo osadzona i zamontowana (patrz rysunek 4 i 5). Rysunek 4 Rysunek 5 • Po zamontowaniu klamry sprężystej dodatkowo należy sprawdzić położenie montażowe oryginalnie zamontowanego pierścienia zabezpieczającego (patrz rysunek 3, numer 2 - czerwona elipsa) i skorygować je, jeśli to konieczne. Dodatkowe wskazówki dla samochodów z przednim napędem: • Klamrę sprężystą włożyć z boku (patrz rysunek 6), a następnie obrócić ją w lewo aż do zablokowania występów (patrz rysunek 7). Rysunek 6 Rysunek 7
HAMER Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 No i gitara! tylko dlaczego rysunków nie widać ?
rodzyn889 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 nie wiem forum nie puściło, później poprawie bo teraz zatyrany jestem. Zadzwoń do ASO nie gryzie wymienią ci moment, tylko auto musi być zimne. klamra grosze kosztuje a robota to jakieś 80zł może?
HAMER Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Dziękować lece do ASO mam nadzieję ,że będą kumać o jaką klamrę się rozchodzi..
rodzyn889 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Danelczyk nie ma już Audi więc mogą mieć ciężko sprawdzić ale może się uda(stracili autoryzacje), jak wpadniesz do VW to mam tam znajomego doradcę.. Chyba że grabowski ale oni nie mają audi w ogóle. Edytowane 23 Lutego 2015 przez rodzyn889
HAMER Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) ale ja mieszkam w Lubinie(dolnośląskie), nie w LubLinie część zamówiona koszt 89 zeta do c6 do b8 i do a5 cena ta sama. Zastanawiam się tylko czy sam dam rade to ogarnąć bez kanału ? Edytowane 23 Lutego 2015 przez HAMER
rodzyn889 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 ciężko może być, ale nie takie rzeczy polak potrafi. Daj cynk czy usterka usunięta wystawie FV
adamtower Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Opublikowano 23 Lutego 2015 Też zamówiłem. Wygląda obiecująco patrząc po filmikach http://www.youtube.com/watch?v=x_capLXhq_k
HAMER Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Odezwe się jak tylko to zrobie Edytowane 24 Lutego 2015 przez HAMER
adamtower Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Opublikowano 26 Lutego 2015 Klip przyszedł (95zł), ale niestety w A5 nie ma szans tego zamontować. Brak dostępu, nie idzie się dostać ani od spodu, ani od góry. Filmik z posta wyżej przedstawia montaż na aucie z silnikiem poprzecznym, przy wzdłużnym nie ma szans. Pozostaje demontaż turbiny Ale na pocieszenie, faktycznie jak palcami tam sięgnę, to dzwoni aż miło. Czyli najprawdopodobniej klip pomoże.
rodzyn889 Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Dajcie info, jeśli usterka zostanie rozwiązana to proszę o podpięcie tematu oraz dodanie prefiksu: [ROZWIĄZANY] Brzęczenie / pykanie po odjęciu gazu. Oraz przy obr. 1800/2500 tys.
Boras27 Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Witam dziś byłem w serwisie Audi Poznan ul krancowa..... u mnie tez wystepuje ten dźwięk mam audi a4 b8 211 km rok 2009 stwierdzili ze tego klipsa nie da się załozyc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się