Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ADR] Audi A4 Quattro


Haszus

Rekomendowane odpowiedzi

High five! wszystkim oglądającym :)

Postanowiłem sukcesywnie wraz z posiadaną ilością kapuchy modyfikować, naprawiać i usprawniać co się da by służyło jak najdłużej.

Aktualnie jest to jednostka 1.8 ADR 20V. Nadwozie w kolorze srebrnym LY7M, buda Avant.

Od momentu zakupu, w aucie:

· Elektryczne lusterka;
· Elektrycznie sterowane szyby x2;
· Szyberdach z elektr. sterowaniem (czarne szkło);
· 4x AirBag;
· ABS;
· Napęd Quattro;
· Podgrzewane fotele;
· Składana dwu-strefowo tylna kanapa;
· Cztero-ramienna kierownica;
· System nagłośnienia BOSE z oryginalnym radiem + zmieniarka 6-płytowa;
· Klimatronik;
· Centralny zamek;

Zrobione:

· Nowe klocki, tarcze, regeneracja wszystkich zacisków wraz z tłoczkami, nowe linki ręcznego;
· Zmienione amorki na tyle wraz ze sprężynami i odbojami;
· Zakup głowicy, splanowanie oraz sprawdzenie szczelności - wszystko w jak najlepszym porządku;
· Nowa odma;
· Nowy napinacz oraz łańcuszek rozrządu;
· Nówka rozrząd;
· Regeneracja układu wspomagania: oryginalny przewód, nowa pompa, maglownica po regeneracji, zalanie świeżym płynem;
· Oświetlenie wnętrza na biało, blacha z tyłu również na biało;
· Wymiana radia na nieoryginalne - aktualnie siedzi Alpine iDA-X311RR (gra świetnie z systemem BOSE, kolorystycznie też idealnie podeszło pod czerwony);
· Wymiana szyby czołowej wraz z uszczelkami (stara miała pęknięcie od uderzenia kamienia);
· Nowe świece NGK;
· Świeżutki olej 5W-40 + nowy filtr;
· Świeży olej do chłodnicy;
· Wymienione filtry powietrza itd.;
· Dołożony alarm z pilota;

Do zrobienia:

· Lampy tył LED – Takie: http://mmtuning.pl/files/jpg/i/image_db_AD058-BEDE2-2.jpg
· Przód lampy polifty VALEO na soczewce;
· Zderzak poliftowy z halogenami;
· Atrapa od RS’a;
· Podświetlanie klamek wew.;
· Podświetlanie klamek zew.;
· Dach na czarno (będzie pasowało pod czarne szkło szyberdachu);
· Szyby troszkę ciemniej;
· Grzanie lusterek;

Wygląda obecnie tak:

foto2.jpgfoto1.jpg


Reszta fotek:

foto3.jpg

foto4.jpg
foto5.jpg
foto6.jpg
foto7.jpg
foto8.jpg
foto9.jpg
foto10.jpg
foto11.jpg
foto12.jpg
foto13.jpg

Temat będzie aktualizowany, zapraszam do wyrażania opinii :)

Pozdrawiam
Seba

Edytowane przez Haszus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładna seria :) Zdjęcia kozak, bezawaryjności o owocnych modów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakaś gleba musi wpaść i koniecznie lampki przód polifty ale to już rezanko na cieplejsze dni. Dodatkowo chyba będzie trzeba zaopiekować się sondą lambdą, bo spalanie poszło nieco w górę...

Mam też pytanie, czy jeżeli sonda byłaby uszkodzona to samochód mógłby się dławić tak jakby za dużo powietrza lub paliwa dostawał?

Na postoju też przygasa do niskich obrotów (ale nie gaśnie) po czym wskakuje na nominalne wartości. Podczas jazdy również czasami nim szarpnie i się dławi, a po chwili już jedzie tak jak powinien...

Edytowane przez Haszus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sonda lambda, termostat, czujnik wody, przeplywka oraz szczelnosc dolotu.

to na początek.

Ładna sztuka, szkoda że bez "T"

Powodzenia w modzeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinie i porady, już niebawem zima sobie pójdzie, a wtedy (jeśli autko zostanie w rodzinie) zacznie się modowanie, może jeszcze przed początkiem cieplejszego sezonu uda mi się dorezać soczewy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...