Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne tarcze A4 B5 Avant 1.8


Martin23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z tarczami przednimi w moim audi A4 B5 Avant 1.8(1996r), otóż tarcze są trochę krzywe i nadają się do wymiany. Niestety nie wiem jakie kupić ponieważ po zmierzeniu wychodzi że moje tarcze mają średnicę 285 mm( jest to tarcza pełna, niewentylowana), a takich tarcz nigdzie nie ma . Są tylko 280 mm i 288 mm. Czy ktoś spotkał się z czymś podobnym??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

metrówke masz ....ujową

tarcza ma wymiary 288/15/46.5 mm

http://e-autoparts.pl/tarcza-hamulcowa-premier-p-388623.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jeszcze na pewno chcesz nam to udowodnic na: wzorach, wykresach, excelu, paincie, rózniczce itd itp ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchaj jeśli chcesz robic ze mnie idiote który nie potrafi posługiwać się suwmiarka to dzięki wielkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie twierdzi, że jesteś ....

Po prostu pomyśl. Masz mocno zużyte tarcze, zapewne były już kiedyś przetaczane i ktoś pozbył się nadmiaru rdzy na obwodzie. I dlatego masz mniejszą średnicę.

Edytowane przez szogun0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze maja okolo 4 miesiecy wiec zadnej rdzy z nich nikt nie usuwal. Skontaktowalem się z poprzednim wlascicielem i okazalo się ze wymienił zacisk na jakieś chińskie badziewie i jak zakupil nowe tarcze 288 to mu tarly o zacisk i postanowil mniejszyc ich średnicę. Dobralem sie do klockow i klocki także są zjechane szlifierka bo się nie miescily w zacisku

Tak wiec do wymiany mam zaciski, tarcze i klocki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I po co ta cała awantura ?

Na tym forum jest kilku ludzi ktorzy zdążyli wiecej zapomniec o ukladach hamulcowych niz Ty zdążyłeś sie nauczyc.

Hamulce w A4 B5 to prosta sprawa, z przodu bylo 6 rozmiarow:

280/13

280/22

288/15

288/25

320/30

360/32

I z tylu 3 wymiary:

245/10

256/22

312/22

i jak widzisz w Twoim przypadku cos tu nie gra.

a ja ze swojej strony polecam

Zrobienie sobie od razu SWAPa na 288/25mm

lub na 312/25mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze maja okolo 4 miesiecy wiec zadnej rdzy z nich nikt nie usuwal. Skontaktowalem się z poprzednim wlascicielem i okazalo się ze wymienił zacisk na jakieś chińskie badziewie i jak zakupil nowe tarcze 288 to mu tarly o zacisk i postanowil mniejszyc ich średnicę. Dobralem sie do klockow i klocki także są zjechane szlifierka bo się nie miescily w zacisku

Tak wiec do wymiany mam zaciski, tarcze i klocki.

Czyli wychodzi na to że coś było kombinowane . Teraz podejmij decyzję jaki rozmiar chcesz wsadzić a parametry masz wyżej. Tylko kasa i będzie dobrze. Edytowane przez jacek70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciski juz załatwiłem pod 288/25. Ale to jeszcze nie koniec walki z tym ukladem hamulcowym, po kolejnych ogledzinach okazalo się ze ktoś cos kombinowal z pompą abs .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...