Szarpie po przełączeniu

    14 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam.

    Mam problem z LPG w moim audi a mianowicie, przełączanie jest ustawione na 40 stopni po przełączeniu na LPG szarpie i zaswieca sie kontrolka check engine. Żeby normalnie pracował na gazie autem musze zrobic pare km okolo 10, mimo ze wskaznik temperatury dlugo przed pokazuje 90 stopni. Dodam ze parownik jest w zderzaku ma to jakis zwiazek moze nagrzewa sie wolniej ? stało mi sie to po wizycie wymiany filtow u gazownikow. Przed tym auto delikatnie szarpało przy zmianie biegow ale nie przeszkadzalo to w jezdzie. Nie mam mozliwosci podjechania do nich jeszcze raz pozniewaz jestem juz w holandii a nieznam w okolicy dobrego gazownika ktory moglby to ogarnac. Moze macie jakis pomysł na to dodam ze komp to stag 300 listwy hana dokladnie nie pamietam jakie podzespoły było wsadzone.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jesli nie masz mozliwości podłączenia pod kompa lpg to zostaje ci tylko posprawdzanie czy sie lpg gdzies nie ulatnia po przełączeniu, a moze jakas wtyczka/przewód nie łaczy.

    to tak trudno powiedzieć, a to przełączanie na lpg masz napewno 40 stopni?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Tak na 40 ale nawet jak ma 90 to i tak szarpie troche musze przejechac i działa normalnie. Mam około 10 km do pracy i smigam na paliwie bo przez ten odcinek szarpie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    kolego pewnie rozjechały się korekty ecu,odłącz akumulator na ok godz,pojedz do pracy tam i z powrotem na benzynie a na drugi dzień tak samo tylko na gazie i napisz czy jest jakaś różnica,kolego wtryski hana nie powinny szarpać nawet przy 10c

    Edytowane przez Leopold27

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    O widzisz moze to cos ta zrobie tak w sobote bo na tygodniu nie bardzo mam czas na odłączanie aku na godzine, moze to cos da i zaoszczedze na dojazdach do pracy :) dzieki za pomysł.


    Jeszcze taki pytanie mam RNS-e czy zablokuje sie on po odlaczeniu aku ? bo nie wiem gdzie mam kod do niego.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jak bylo w oryginale to nie bedzie wolac kodu bo bedzie zgodnosc vin a jak nie to oczywiscie zawola

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    u mnie jest podobnie, ale nie dokładnie tak samo. U mnie z kolei jak autko jest zimne ale już osiągnie minimalną temp do przełączenia (ustawione tak że nawet przy 90*C musze lekko dodać gazu aby sie przełączył) i się przełączy na LPG to gdy puszcze gaz to mi szarpie samochodem, jak się rozgrzeje jest płynnie przyspieszam, puszczam gaz i spokojnie pomału zwalnia a na zimnym gdy przyspiesze i puszcze gaz to jest szarpniecie jedno. Podejrzewam że to może być wina cewki bo podobno jedną mam walniętą, ale nie mam kiedy jej wymienić narazie bo sa inne priorytety :kwasny:

    więc może tez coś pomyśl w kierunku cewek, może któraś jest juz troche padnięta i na zimnym niedomaga? głośno myśle :decayed:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wszystko zalezy czy na PB jest ok i objawy szarpania występuja, jak nie to szuka sie w lpg lub rozjechanych mapach PB po źle ustawionym lpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Rns-e był w oryginale. Na PB nic sie nie dzieje jedzie plynnie. Dzisiaj po pracy pojechałem do sklepu przełaczyłem na gaz szrpało, po powrocie jakies 10 min odpaliłem przełaczyłem na LPG i wszystko było normlanie. Dodam jeszcze ze jesli nie dodam gazu na LPG to silnik gasnie. Oczywiscie wszystkie objawy na zimnym tzn zimny mało powiedziane pokazuje 90 stopni a i tak szarpie musze przejechac kawałem i przestaje. Jeszcze zobacze co sie bedzie działo po odłaczeniu aku jak kolega radzil.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wszystko zalezy czy na PB jest ok i objawy szarpania występuja, jak nie to szuka sie w lpg lub rozjechanych mapach PB po źle ustawionym lpg

    U mnie na PB jest od, przełacze na lpg od razu i jest tak jak pisałem :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dodam jeszcze ze jesli nie dodam gazu na LPG to silnik gasnie

    trzeba to jakos normalnie wystroić i nie bedzie problemu

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam.

    Mam problem z LPG w moim audi a mianowicie, przełączanie jest ustawione na 40 stopni po przełączeniu na LPG szarpie i zaswieca sie kontrolka check engine. Żeby normalnie pracował na gazie autem musze zrobic pare km okolo 10, mimo ze wskaznik temperatury dlugo przed pokazuje 90 stopni. Dodam ze parownik jest w zderzaku ma to jakis zwiazek moze nagrzewa sie wolniej ? stało mi sie to po wizycie wymiany filtow u gazownikow. Przed tym auto delikatnie szarpało przy zmianie biegow ale nie przeszkadzalo to w jezdzie. Nie mam mozliwosci podjechania do nich jeszcze raz pozniewaz jestem juz w holandii a nieznam w okolicy dobrego gazownika ktory moglby to ogarnac. Moze macie jakis pomysł na to dodam ze komp to stag 300 listwy hana dokladnie nie pamietam jakie podzespoły było wsadzone.

    ja mam też parownik w zderzaku i gazownik mówił że powodem szarpania(jakmi tak się dzieje to miga chceck a pózniej gaśnie) może być to że przymarzają wtryski ( u mnie objawy się nasilały w mrozne dni) a to przez to że odległośc jak jest pomiędzy parownikiem a wtryskami jest duża , teraz jak jest cieplej objawy ustąpiły , choć też czasem wywala chceck (wypadanie zapłonów) swieci mi się jakiś czas a pózniej gaśnie , a tego powodem może być kable świece ew. cewka

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ale kombinujecie....

    2.4 ma tak zwany system ZIMNY VAG ... trzeba miec sterownik LPG ktory obsluguje ta funkcje lub zastosowac przekaznik do czujnika temperatury ...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ale kombinujecie....

    2.4 ma tak zwany system ZIMNY VAG ... trzeba miec sterownik LPG ktory obsluguje ta funkcje lub zastosowac przekaznik do czujnika temperatury ...

    Mam sterownik stag 300, obsługuje on ten system ? :) Teraz jest ciepło i szarpanie calkowicie ustało. Byłem z autem zeby mi sprawdzili na kompie ale byl wtedy ciepły silkim i nic nie pokazalo koles powiedzial ze pewnie ktorys wtrysk do wymiany. Ale ze na krotko byłem w polsce to nie mialem jak auta zostawic w warsztacie. Wiec narazie tak smigam jak jest ale w konu znowy przyjda mrozy i dalej zacznie sie szarpanie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy