Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.6 Szarpanie po rozgrzaniu silnika - błędy + 513


toman

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, znajomego A4 b5 1.6 zaczęło niedomagać po rozgrzaniu się silnika. W czasie jazdy zaczyna szarpać, dosłownie ledwo jechać - jakby odejmuje mu cylinder.

Błędy z wczoraj:

01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
26-10 - Output Open - Intermittent
00525 - Oxygen Sensor (G39)
05-10 - Input Open - Intermittent
00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)
28-00 - Short to B+
00525 - Oxygen Sensor (G39)
27-00 - Implausible Signal
00525 - Oxygen Sensor (G39)
07-10 - Signal to Low - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
36-10 - Open Circuit - Intermittent
Dziś po rozgrzaniu silnika znowu przerywanie, check. W VAGu długa lista błędów, padła bateria w lapku i nie skopiowałem ich, ale z tego co widzę, wszystkie powtórzyły się..
Pisząc wprost - od czego zacząć? :)
Edytowane przez toman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nazbierało się tych błędów. Zobacz co powróci po skasowaniu i zacznij od eliminacji. Np.sonda - jak błąd powróci to wymiana. itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi to wygląda na jakąś przerwę w obwodzie zasilania ecu. Zaczął bym od sprawdzenia instalacji przy sterowniku. A może masz jakieś odcięcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro lub pojutrze będę miał dostęp do tego auta, z tego co wiem nie ma żadnego odcięcia, wszystko seria :) Auto zaczyna szarpać, ledwo jechać tylko na rozgrzanym silniku. Co dziwne, znajomy wczoraj odpiął akumulator i przez chwilę było dobrze również na ciepłym silniku. Czy to może być coś z instalacją ecu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś po podpięciu VAGa pokazały się znowu takie błędy - silnik 50-70 stopni, jeszcze pracujący normalnie:

9 Faults Found:
00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)
28-00 - Short to B+
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
26-00 - Output Open
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-00 - Short to Ground
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-00 - Short to Ground
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-00 - Short to Ground
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-00 - Short to Ground
00525 - Oxygen Sensor (G39)
05-10 - Input Open - Intermittent
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
19-10 - Lower Limit - Intermittent
00513 - Engine Speed Sensor (G28)
27-00 - Implausible Signal
błędy z wtryskami mogą być spowodowane lpg? w aucie jest instalacja holenderska.
Wyżej pokazał się błąd 513 - czujnika położenia wału i nie można było go skasować, więc na tą chwilę on idzie do sprawdzenia :)
Od tej pory przy pracującym silniku był cały czas tylko błąd 513 + czasami 520, który znikał (silnik rozgrzany i z objawami szarpania, pracy na 3 cylindry)
2 Faults Found:
00513 - Engine Speed Sensor (G28)
03-00 - No Signal
00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)
28-00 - Short to B+
Czy czujnik położenia wału można jakoś zdiagnozować VAGiem czy tylko podmianka?

Może komuś się przyda - winny okazał się czujnik położenia wału (dopiero po jakimś czasie wyskoczył błąd 513 - czujnik g28). Po wymianie wszystko OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...