Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpie na rozgrzanym silniku, brak mocy


BartiOG

Rekomendowane odpowiedzi

Barti i jak tam egr wyczyszczony? Jest jakaś poprawa, miałeś zdać relacje jak to cyka po takim zabiegu:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc wyczyściłem wszystko, wyjąłem tą zębatkę od egr ale mocy nie ma w ogóle. Pod górkę musiałem redukować biegi bo nie chciał podjechać. Dwa lata temu pękł wąż od turbiny do intercoolera, wymieniłem na używany może znowu poszedł... kurde nie chce żeby mnie mechanicy oskubali :D jestem w posiadaniu takiego kabelka: http://allegro.pl/kabel-diagnostyczny-vag-com-vw-audi-skoda-seat-pro-i4992478882.htmlnada się on do mojego b7 a jeśli tak to jaki program najlepszy do tego celu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj jak pęknie wąż od turbo to sychać ostre syczenie i ten koper z rury;-), przynajmniej moich 2 koleszków tak miało. Powiem ci że vaga nie mam bo badziewia nie chce kupować, a dobry parę złoty kosztuje, to z linku alledrogo to jakaś lipa jest:-). Może poczytaj to, rozjaśni wszystkie wątpliwości http://a4-klub.pl/index.php?/topic/2602-vcds-vag-com-viaken-jaki-kupic/page-2#entry48799

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by to byla wina EGR to na bank łapal by komp bład podczas spadku mocy i turbo by wcale sie nie zalaczało miales tak ? Najlpeiej podepni kompa , jak nie masz moze ktos z forum Ci pomoze i bedziesz wiedzial co sie dzieje , mozesz miec jeszcze przepływke uszkodzona :(

Edytowane przez Maszczyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnij vaga i spr czy liczy ciśnienie czujnik ciśnienia powietrza doładowanego.ostatnio miałem u klienta podobnie-myslałem ze przeplywka a tu taka niespodzianka-czujnik wymieniłem i fura kurwicy dostała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo rzadko taki czujnik pada ,musi chyba ostro olejem dostać.

Łatwo jest go sprawdzić ale niestety trzeba się podpiąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyszczenie jego pomogło na 1 kickdown-ponowne wciśnięcie gazu-umarł w butach-dlugie ujeżdżanie auta z tą usterką doprowadziło do zatarcia vnt turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wszystkim za pomoc, udało się rozwiązać problem. Po wymianie węża normalnie wszystko śmiga. Dodatkowo czysty egr także jest gitara :) Jedynei co to jednak musiałem włożyć koło zębate do egra bo silnik wchodził w tryb awaryjny, no ale jak nie ma problemu to nie widzę potrzeby go zaślepiać. Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dobrze że rozwiązałeś problem, aby furmanka cykała;-). Powodzonka i Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wszystkim za pomoc, udało się rozwiązać problem. Po wymianie węża normalnie wszystko śmiga.

jakiego węża...?

fajnie ze ogarnął ci ktoś furę...ale dobrze jest napisać konkret...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...