pacioracing Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Witam wszystkich miłośników 4 kółek (na drodze i na masce:P). Od jakiegoś już czasu czytam to forum i jakoś nie moge sie zabrać, żeby samemu coś napiać. Oprócz powitania jest to mój pierwszy post, w którym przedstawie mojego małysza. Kiedyś miałem min. A3 03r 2.0TDI, A4 B7 2.0 TDI (w którym ciągle miałem problemy to napinacz pompy oleju, sprężarka klimy,). Ostatnim autem przed B6 była Mazda 6 II 2009 2.0CitD 140km(O dziwo nigdy mnie nie zawiódł przez niecałe 2 lata). Ponieważ jestem w trakcie budowy domu postanowiłem nie trzymać samochodu za ponad 40k, ponieważ za 2 lata bedzie wart 20k. Mazdy szybko lecą z ceny. Od dawna jakoś zawsze ciągneło mnie do oooo, mimo zrażenia się B7 2.0TDI. Wybór padł na "Małysza", bo ponoć autko najchetniej kupowane na rynku wtórnym, ciągle dobrze wygląda i ponoć niezawodne. Hmmm..... i tutaj zaczyna się moja historia z "Małyszem". Auto zakupiłem w listopadzie (2014) 2004 Rok 1.8T BEX 206000 przebiegu. Zadbane w środku, brak jakiegokolwiek zużycia jak na ponad 200k przebiegu. Szyby oryginalne, malowane z powodu obtarć zderzaki i po odpryskach maska oraz błotniki. Zawieszenie bez oznak zużycia, pukania itp. Ogólnie stan BDB. Wyposażenie szału nie robi może, ale co ma mieć podstawowego to ma. 4xszyby kolorowy FIS RNS-E tempomat bixenon zmieniarka skrzynia HES Z modów jakie do tej pory przeprowadziłem to: - wymiana silnika.... :/ (goły słupek BEX) wiecej o całym zabiegu i jego powodzie napisze w dziele silniki, żeby nie zaśmiecać tego tematu - kompletne sprzegło z dwumasa, rozrząd, filtry i olej - postoje i wnętrze w ledy Parę foto po zakupie: Edytowane 1 Lutego 2015 przez pacioracing
quadral20004 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 chyba lepiej bylo zostawic mazde. malysz troche osuszyl portfel
mateusz233 Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Wow identyczne z zewnątrz jak moje. Nawet felgi te same . Tylko że ja mam diesla i nie mam z tyłu dwóch kominów Nie narzekaj na wyposażenie bo masz jedne z lepszych. Navi, bixenon, 4 szyby w elektryce, PDC i kolorowy FIS to nie standard. Dołożyłbym tylko fotele sport kubełki i dekory alu. Pozdro
pacioracing Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Opublikowano 3 Lutego 2015 Wow identyczne z zewnątrz jak moje. Nawet felgi te same . Tylko że ja mam diesla i nie mam z tyłu dwóch kominów Nie narzekaj na wyposażenie bo masz jedne z lepszych. Navi, bixenon, 4 szyby w elektryce, PDC i kolorowy FIS to nie standard. Dołożyłbym tylko fotele sport kubełki i dekory alu. Pozdro Na razie foteli nie ruszam... po tym słupku musze sie ogarnać... Ale dekory czemu nie. Jak znajde jakieś to wrzuce. Złożyłem już zamówienie na DP, potem TIP i program jakiś ciekawy.
zimny21 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 To co się stało z silnikiem? Co się posypało?
lexyy Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Gdzie piszesz program? Bex z dp jak turbo zdrowe to 230 można osiągnąć
pacioracing Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Opublikowano 5 Lutego 2015 To co się stało z silnikiem? Co się posypało? Wypadły półpierścienie oporowe na wale korbowym i powstał zbyt duży luz na wale korbowym wycierając podporę wału, blok, oraz porysowało czop głowny na wale korbowym. W każdym bądź razie nie ciekawie.. Wymiana najtaniej... Gdzie piszesz program? Bex z dp jak turbo zdrowe to 230 można osiągnąć Program robie u Tomka Wieczorka TMW electronic (ecuteam.pl). Robił mi już w 2 autach, co prawda były to diesle ale spisywały się dobrze. Teraz ponadto ma hamownię, wiec pójdzie testować...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się