Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosba o wyjasnienie


stefan805

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Panowie, dopiero robie pierwsze kroki w diagnostyce i prosilbym o pomoc. Otoz, czy dobrze mysle : Patrzymy tylko na grupy :
000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023 jesli chodzi o logi statyczne jak i dynamiczne ?
Jesli chodzi o logi statyczne - Patrzymy tylko na bloki 000, 003, 004, 011 i wciskamy bassic setting po czym wyswietlaja sie odpowiednie dane - Czy tak ? Oczywiscie silnik pracuje na wolnych obrotach i jest rozgrzany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę zamieszałeś :)

statyczne 000,001,004,013,023,018 i oczywiście jeszcze inne

dynamiczne 003,008,011, można jeszcze inne

BS 003,011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yhym, ale jak sprawdzam te statyczne no to wpisuje sobie np. 001, klikam "GO" i juz jest ok ? Czy musze jeszcze cos nacisnac ?
A BS sprawdzam tak, ze wpisuje sobie te 003 naciskam "GO" oraz BS ?? :)

EDIT. Silnikach pracuje na wolnych obrotach i nie musze przegazowywac czy cos ?

Edytowane przez stefan805
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę zamieszałeś :)

statyczne 000,001,004,013,023,018 i oczywiście jeszcze inne

dynamiczne 003,008,011, można jeszcze inne

BS 003,011

dynamicznie bym jeszcze dodal 004, 001 i 010

a bs napewno 000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a mam jeszcze takie pytanka : W bloku 005, druga ramka - Tam jest dawka rozruchowa, tak ? Ile ona powinna wynosic w ALH 90km ?? Przy temp. 73stopnie na pracujacym silniku odczytalem dawke 25 mg, jest ok ? Im wieksza dawka wyswietlana tym mniej paliwa dostaje silnik ?

A jesli chodzi o kanal 001, ramka druga - Tam jest podana dawka paliwa 2.6 przy temp. 72stopnie - Jest ok ?? Z tego co wiem, to im wieksza dawka czyli np. 4mg tym jest mniej podawanego paliwa tak ?
Dawke rozruchowa da sie tylko podniesc minimalnie vagiem, a tak juz bardziej to trzeba oddac do tunera ?
Jesli chodzi o dawke z bloku 001 to dawke ta mozna podniesc i vagiem oraz poprzez przesuniecie nastawnika ?

Dawka rozruchowa to wiadomo, ze podczas rozruchu, ale dawka z bloku 001 - czyli w tym bloku jest pokazana dawka jak jest dawana na wolnych obrotach ?
A pod obciazeniem to mozna sprawdzic po logach dynamicznych, tak ? Jesli przesuniemy nastawnik lub vagiem zwiekszymy dawke w bloku 001 to w czasie jazdy silnik tez bedzie dostawac wiecej paliwa ?


Z gory dzieki :)

Edytowane przez stefan805
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie.

Chcialbym zrobic logi u siebie. Moglby ktos wyjasnic co i jak? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stefan, tak powinieneś robić logi i w takiej kolejności i dokładnie tak jak tam pisze i to nie jest moje widzimisię, to są lata doświadczań i tylko dzięki tak zrobionemu kompletowi można doprowadzić na tip top wszystko

silnik rozgrzany do 90C, kolejność robienia logów:
-dynamiczne(3 bieg, od 1000obr do 4000obr z pedałem w podłodze):
001
003
004
007 zalogować 3s pomiędzy logami
008
010
011
-statyczne(światła, nawiew, radio, klima, całą elektryka off, wystarczy każdego logować 10s):
000
001
003 w trakcie po 5s musnąć gaz
004
007
010
011
012
013
016
019
-basic setting:
000 20s(czas wykonywania loga)
003 20s
004 20s
011 20s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...