Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1,9 TDI AJM - prośba o analizę logów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Planuje zrobić chipa do auta i pomyslałęm, że zrobie logi i w razie błędów wszelkie usterki postaram się usunąć. Jest to dopiero moje pierwsze takie logowanie, więc jak coś zrobiłęm źlę, to proszę mnie poinstruować :)
Narazie tylko logi dynamiczne, jutro postaram się wrzucić logi statyczne :)
Dynamiczne
blok 003
http://vaglog.pl/log_202491.html

blok 011
http://vaglog.pl/log_202492.html


Statyczne

bloki 000 001 003
http://vaglog.pl/log_202576.html

bloki 004 007 013
http://vaglog.pl/log_202581.html
bloki 014 018 023
http://vaglog.pl/log_202577.html

Basic settings
blok 000
http://vaglog.pl/log_202578.html
blok 003
http://vaglog.pl/log_202579.html
blok 011
http://vaglog.pl/log_202580.html

Edytowane przez Radol
Opublikowano

Jeżeli chcesz robić program to na początek pozbył bym sie katalizatora ze środka zastawił puszkę pomorze to turbinie oddychać będzie lepszy przepływ spalin

co do logów

termostat do wymiany

Korekcje na pompkach też są średnie szczególnie drugi cylinder czy coś szarpie czy rzuca silnikiem

filtr paliwa kiedy zmieniany

Opublikowano

Z tym termostatem to sie wstrzymaj, silnik łapie ci 90C ???? Wymieniałeś rozrząd ? skacze ci synchro na jałowym. Egr sprawny, turbo ładnie trzyma cisnienie. Do diagnozy przepływki potrzebne logi dynamiczne 8 i 10. Korekcje wyszły srednio 2 cylinder ma minusowe korekcje więc jest ok, gorzej wygląda 3, wymieniałeś kiedys uszczelniacze PD ?? Bipy do 40 więc zle nie jest.

Jaki masz przebieg ???

Opublikowano

chyba że logi robione na nie rozgrzanym silniku dlatego niech sie wypowie.

Opublikowano (edytowane)

Przy statystycznych nie miałem rozgrzanego silnika, ale łapie na klimatroniku do 87 stopni. Jak widać rozgrzewał się od ok 75 stopni, później już miał normalnie ponad 80. Nic nie wymieniałem, poza filtrem paliwa w sierpniu. Rozrząd w 2014 luty. Dynamiczne robione na śniegu :decayed: Uszczelniacze PD... od kiedy mam auto nie wymieniałem, mam jakieś uszczelki od poprzedniego właściciela niestety nie wiem do czego :( Auto mam od sierpnia 2014 i 298k na liczniku. Trochę mi oleju bierze, nie wiem czy EGR nie przepuszcza,(gdzieś mam foto) można to jakoś określić? Postaram się zrobić dynamiczne 8 i 10, jeśli jeszcze jakieś mam zrobić to piszcie :)

Edytowane przez Radol
Opublikowano

Uszczelniacze PD jesli są oryginalne od nowości to napewno nie zaszkodziło by ich wymienić choć moze nie dać to żadnych efektów. Skoro rozrząd ma rok to pasowało by przestawić lekko synchro na -. Ile bierze tego oleju ????? To ze egr cieknie to praktycznie norma, mozna by zamontowac OCT. Jesli chcesz zrobić program to pasowało by wywalić kata. Aby dowiedzieć sie czy złe korekcje są powodem pompki czy kompresji pasowało by zmierzyć cisnienie na cylindrach lecz nie wpadaj w panike bo tragedii nie ma.

Opublikowano

Jak mogę sprawdzić to ciśnienie? Oleju bierze ponad pół miarki(pole kropkowane). Kupiowałem castrol 5w40 przejechałem na nim około 8500km. Ogólnie, to pali na dotyk. Gdy jest zimno to czekam tylko, aż się świece nagrzeją. Czasami pokręci raz, dwa razy dłużej. Podczas samej jazdy, czuje różnice, jak jest zimny/ciepły. Na zimnym mem delikatne odczucie, że zamula, ale tak odrobinę. Czasami szarpie, ale to pewnie przez moje nie umiejętne zmiany biegów, za ponad tydzień wymieniam sprzęgło.

Opublikowano

Jesli chciał bys wiedziec czy korekcje to wina pompek czy kompresji musiał bys zmierzyć cisnienie albo czy jest ci to potrzebne ???

Opublikowano

Z tego co mi wiadomo, to kompresja i pompki wpływają na odpalanie auta, więc jak dobrze mi pali, to teoretycznie nie muszę się tym zajmować. Wywalę więc kata, zrobię jeszcze logi 8 i 10 i chyba mogę go chipować? Jeszcze przed tym wszystkim poczytam sobie o OCT :)

Opublikowano

To twoje przemyslenia, kata wywal wsadzając dipa lub rurke, o wybiciu zapomnij.

Opublikowano

Po wywaleniu kata będzie mocniej czuć spaliny wiec zebys nie był zdziwiony ze to nie komfortowe, na postoju bedzisz czul je w kabinie jesli wiatr zawieje w zła stronę wiec trzeba się zastanowić.

Opublikowano

Ile wart jest katalizator z mojego auta?

Opublikowano

w całości wart jest więcej ok 100zł, jesli wywalisz samą platyne to warta jest ok 40-50zł lecz mało gdzie chca skupować taki towar to samo tyczy sie katów w całości ....

Opublikowano

Bardzo niska ta cena, niektórzy piszą, że 500-600zł dostali... Za 100zł to więcej mnie wyniesie robocizna+dip

Opublikowano

Napisać mozna wszystko ...... Sam wywaliłem kata i myslałem ze zarobie miliony, objeździłem wszystkie skupy stali w mojej okolicy i nikt tego nie chciał. Są firmy które skupują platyne przez internet u mnie wyszło 52gr więc proponowali mi 48zł ale 17zł wysyłki pokrywam sam więc darowałem sobie i czekam az nazbiera sie więcej. W całości ogłaszają sie ze 700zł za kata od awx/avf ale jak dzwoniłem do dwóch firm to powiedzieli ze aktualnie mają duża ilość takich katów i jeden dawał 150zł drugi jeszcze mniej ....

Najpier znajdz kto bedzie chciał to od ciebie kupić dopiero potem wywalaj.

Ja przerabiałem temat 2 lata temu dzwoniłem do tej firmy, http://www.autokat-katalizatory.pl/cennik-skupu/

Masz tam ceny katów ale na samym dole jest napisane ze ceny są orientacyjne a dokładne ceny ustala sie telefonicznie.

Opublikowano

miesiac temu wywalilem srodek w swoim AJM-ie,zaplacili mi 150zl

Opublikowano

Powiedz gdzie ???? za sam rozwalony srodek ??? ile gram ??

Opublikowano

u mnie w Radomiu,caly srodek wywalilem,a puszke zalozylem do auta,nie pamietam ile bylo gram.Brat w listopadzie sprzedawal od AWX-a i tez wzial 150zl

Opublikowano

No to kolego masz szczescie, dwa lata temu obdzwoniłem wiele skupów i nikt tego nie chciał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...