fafikk Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) Witam wszystkich,nie znalazłem podobnego tematu dlatego zaczynam nowy.Co do samego tematu..sprawa wygląda następująco,mianowicie z racji tego,ze dawno nie goniłem mojego audi postanowiłem wkońcu to zrobić i troche sie zdziwilem,gdyż przy zmiany biegu na 4 przy 3000 obrotów odłaczyło mi turbo.Po fakcie zjechałem na bok,odczekałem i zgasiłem samochód.Po odpaleniu ciąg dalszy tj.bieg 1,2,3 i znowu przy 4 i 3000 obrotów turbo przestało działać ale na postoju słychać gwizd oraz zmienną geometrię.Dodam jeszcze,ze ostatni raz był goniony przed mrozami gdyż albo warunki nie pozwalały na to oraz to,ze do roboty tez nie mam daleko i nawet nie zdarzyl nabrac temperatury.Drugi fakt taki,ze łącznik elastyczny tłumika (przed katem) juz mnie błaga o wymiane bo już rozerwana jest dość konkretnie (zasmolone sadzą pół komory) ,niestety ilość czasu mi nie pozwala na jej wymiane.Fajnie gdyby ktoś ogarnięty z okolic Tarnowskich Gór,Bytomia umiałby stwierdzić na żywo co może być przyczyną.. z góry dziekuję i oczekuję porad.Pozdrawiam Edytowane 3 Lutego 2015 przez fafikk
Kazek 1.9 Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Ciekawe ze na 4 biegu odcina a jaką ,łapiesz prędkość wtedy ? patrzyłeś Vagiem ? mi jak odcinało turbo to miałem problem z przepływką ...
mantix Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Sprawdź organoleptycznie albo vagiem czy masz skok sztangi odpowiedni, albo zrób logi. Nie wiem jak usłyszałeś, że zmienna geometria pracuje
fafikk Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Opublikowano 3 Lutego 2015 Co do prędkości to się nie przyglądałem.. jutro sprawdze i podepne pod vaga.Dodam jeszcze,że turbinka zaczęła troszkę głośniej chodzić ostatnio,nie wiem czy przepuszczający łącznik elastyczny ma na to wpływ..
POWER-KRIS Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Zacina ci się zmienna geometria. Turbo do czyszczenia lub pada zawór N75. Najlepiej logi zrobić bo czasem może się okazać że jakaś nieszczelności w dolocie itp.
goldi Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 A jak słychać zmienną geometrie bo nie bardzo wiem a tak poważnie skoku sztangi nie sprawdzisz w tym roczniku ecu nie obsługuje gr 11 w bs .Jedynie przez zdjecie i zakladanie wezyka od gruszki na turbinie zobaczysz Skok ma byc około 2 cm .Jeszcze moja rada pozbyć się katalizatora ze srodka zostaw puszkę i turbo będzie miało przeplyw spalin zapomnisz o turbinie jak bedziesz jeździł dynamicznie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się