adifek Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) Witam Auto A4 B6 2,5 BAU na biegu jałowym po wciśnicięciu gazu i nagłym odpuszczeniu oddaje dziwny dźwięk jakby kotłowało lub cofało się powietrze przez co zaczął dość sporo palić. Objawów za bardzo nie widać poza ubywającym paliwem dość prędko jakieś 13-14/100 poza tym na zimnym czy też ciepłym silniku pali idealnie ani deko nie kopci przyśpiesza także jak należy obroty nie pływają. Sprawdzałem filtr powietrza,egr,przepustnice tą przy kolektorach,zawór N75,gruszkę turbo jak i całe turbo wszystko jest dobre. Jednak dźwięk znika gdy odłączę gruszkę turbiny lub zawór N75 który odłącza całe turbo...Po załączeniu odrazu ten dźwiek powraca. Komputer pokazuje tylko błąd 00542 czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza czyli wtrysk sterujący pewnie siedzi. Tylko czy przez ten wtrysk były by takie dźwięki??? Jestem na etapie poszukiwań wtrysku. Miał ktoś może taki przypadek badź wie coś więcej na ten temat??? Proszę o jaką kolwiek podpowiedź nakreciłem jak to brzmi proszę się wsłuchać po odpuszczeniu gazu http://przeklej.org/file/3ZqJjO/20150201.151409.mp4 Wtrysk wymieniony,rura od dolotu,przepływka,egr zaślepiony wszystko na cacy przejrzane nawet ori filtr powietrza włożyłem i nadal jest cofka :/ Jakieś pomysły ?? Edytowane 25 Lutego 2015 przez adifek
KrzysiekA4 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Teraz powinien mniej palić po wymianie wtrysku,jak dla mnie to normalna cofka w 2.5TDI taki wydaje dźwięk stan sobie z tyłu to dopiero sobie usłyszysz cofkę☺Nie kłopocz sobie głowy tylko jeździj☺
adifek Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) Właśnie to nie jest normalny odgłos cofki a co najgorsze to nadal dużo pali po tych wymianach zero zmian.. ? Edytowane 28 Lutego 2015 przez adifek
KrzysiekA4 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 No jeśli tak uważasz to jak dla mnie ok☺co do EGR to nie wiem co ma na celu jego zaślepianie recyrkulacja spalin lepiej wypala paliwo co za tym idzie mniej zanieczyszczeń
adifek Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Opublikowano 1 Marca 2015 każdy co słuchał tego dźwięku mówi że nie jest to normalne a słuchali tego ogarnieci ludzie także nie tylko mi się wydaje że jest coś nie tak...
Aron21 Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) Powiem Ci że mam 2.5TDI BDH i mam dosłownie to samo lecz znacznie mniej syczy przy puszczaniu gazu . Zero błędów na kompie , jedynie jeden wtrysk mam do wymiany ( nie sterujący ) gdzie jutro będzie to robione . Jednak spalanie mam w normie . Skrzynia manual 8.5l/100 przy normalnej jeździe . Może dziura w IC ?? :eusathink:Miałem takie same syczenie fakt w 1.9 AVF gdy mi się lekka dziura zrobiła w IC Edytowane 3 Marca 2015 przez Aron21
adifek Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Opublikowano 3 Marca 2015 Powiem Ci że mam 2.5TDI BDH i mam dosłownie to samo lecz znacznie mniej syczy przy puszczaniu gazu . Zero błędów na kompie , jedynie jeden wtrysk mam do wymiany ( nie sterujący ) gdzie jutro będzie to robione . Jednak spalanie mam w normie . Skrzynia manual 8.5l/100 przy normalnej jeździe . Może dziura w IC ?? :eusathink:Miałem takie same syczenie fakt w 1.9 AVF gdy mi się lekka dziura zrobiła w IC Teraz drugi raz dotankowałem do pełna i spalanie już o wiele spadło teraz po mieście spalił jakieś 13l/100 także o wiele mniej niż poprzednio może musiał jakoś się dotrzeć ten wtrysk i reszta... Daj znać jak wymienisz u siebie czy coś się poprawiło. Dosyć głośno, szukaj nieszczelności... Aż za głośno jedną nieszczelność znalazłem,ten wąż od turbo do filtra ale wymiana nic nie dała reszta wężyków,opasek itp wygląda dobrze
HeresR32 Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 moj 2.5 w osce i manualu pali 7,5 w miescie 8
adifek Opublikowano 4 Marca 2015 Autor Opublikowano 4 Marca 2015 tu jest BAU tip + Q do tego 18'' 245 Zrobiłem dzisiaj lepszej jakości w dźwięku nagranie tego cofania powietrza http://sendfile.pl/pokaz/268989---CptV.html
HeresR32 Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) q + tip wynik powinnien byc kolo 10, kola mamy podobne chyba ze depczesz go od swiatel do swiatel Edytowane 5 Marca 2015 przez HeresR32
Aron21 Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Byłem dzisiaj wymienić wtrysk . Niebo a ziemia jeżeli chodzi o cykanie . A co do cofki powietrza to jest dalej ale to norma w tym silniku ale w porownaniu do twojego to moje to pikuś .Pytałem mechaniora to mówił żebyś sprawdził przepustnice bo może jest nie szczelna bo klapa się nie domyka w porę
adifek Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Opublikowano 5 Marca 2015 q + tip wynik powinnien byc kolo 10, kola mamy podobne chyba ze depczesz go od swiatel do swiatel Więc nadal za dużo pali,a co do jazdy to jeżdżę normalnie bez zamulania i bez butowania także powinien jarać normalnie jak każdemu użytkownikowi :/ Byłem dzisiaj wymienić wtrysk . Niebo a ziemia jeżeli chodzi o cykanie . A co do cofki powietrza to jest dalej ale to norma w tym silniku ale w porownaniu do twojego to moje to pikuś .Pytałem mechaniora to mówił żebyś sprawdził przepustnice bo może jest nie szczelna bo klapa się nie domyka w porę Dzięki że poruszyłeś mój temat co prawda przepustnice już sprawdzałem ale zrobie to jeszcze raz i tak będę wyciągał turbo na dniach i podmieniał na inne. A dźwięk jest strasznie głośny podczas jazdy troszke mnie go słychać a wogóle to wydaje mi sie że coś słabo się wkręca na obroty ale to musze porównać z innym autem dla pewności
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się