DMX 0 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Witam serdecznie, sprowadzilem sobie z niemiec a4 b6 bex 1.8t auto bardzo zadbane na liczniku 215 tys km. Wszystk ok poza moca Atio ma problem z odpalaniem raz odpala raz nie ale zazwyczaj jest z tym problem. Po podpierciu komputera wyskakuje 1 blad. Mianowice czujnik walu rozdzadu i jeszcze jakas informacja zbyt wysokie cisnienie. Czy to jest czujnik walka rozrzadu umieszczony pod pokrywa rozdzadu ??? domyslam sie ze on odpowiada za ciezkie odpalanie auta. Auto po odpaleniu chodzi rowno. Wracajac jednak do mocy ... jest jej brak ... samochod w dolnym zakresie obrotow jedzie bardzo mulasto dopiero przy 4 tys obr cos zaczyna ciagnac ale i tak wydaje mi sie ze to nie jest to. Wiecej bledow nie pokazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Zrób logi,może coś wyjdzie. Może nieszczelność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DMX 0 Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Glupio to brzmi ale wytlumacz mi prosze co to sa te logi. Nie mam zadnego porzadnego mechaniora w poblizu wszyscy naprawiaja metoda prob i bledow. dostepny jest vcds. dodam ze nie slychac zadnego syczenia uciekajacego powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinoa4b5 2 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 jak masz dostęp do vcds-a to działaj: tu instrukcja: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DMX 0 Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Dzieki kolego za pomoc zobaczymy co pokaze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syn_szefa 0 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Miałem dokładnie to samo co TY - po zmianie rozrządu. Okazało się że jeden z wałków był przestawiony o jeden ząbek i nie było między zankami 16 oczek tylko 15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DMX 0 Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Miałem dokładnie to samo co TY - po zmianie rozrządu. Okazało się że jeden z wałków był przestawiony o jeden ząbek i nie było między zankami 16 oczek tylko 15 Rozrzad byl wymieniony i przed i po chodzi tak samo wymieniony czujnik walka pali ladnie chcialem zrobic logi ale nikt w mojej miescinie z benzynami nie walczy i nawet jak podepna kompa to jak by gwiezdne wojny ogladali. Moze jest ktos z okolic Legnicy zgorzelca kto by mogl mi pomoc ?? oczywiscie odplatnie i jeszcze jedno pytanko mam slaby hamulec czy to moze byc wina serva ??? ktos opisal ze jak walniete servo to jest turbo dziura i slaby hamulec??? czy one padaly ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaszy 1 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 sprawdz wężyki wszystkie czy nie ma dziur przetarc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się