Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 - S line czy "zwykłe" ?


verus

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem na etapie kupna B6. ( przy rejestracji musiałem podać nazwę posiadanego auta - niestety skłamałem bo jeszcze nie mam audi ;) ) Dylemat główny to obniżone i utwardzone zawieszenie + felgi 17" + niskoprofilowe opony w S line..

Czy na naszych drogach to nie będzie partyzantka ?

S line zawsze jest droższe... to tylko lepszy design z obniżoną zawiechą ? Czy takie elementy jak łożyska, tarcze, klocki itp są takie same dla S line i "zwykłego" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na etapie kupna B6. ( przy rejestracji musiałem podać nazwę posiadanego auta - niestety skłamałem bo jeszcze nie mam audi ;) ) Dylemat główny to obniżone i utwardzone zawieszenie + felgi 17" + niskoprofilowe opony w S line..

Czy na naszych drogach to nie będzie partyzantka ?

S line zawsze jest droższe... to tylko lepszy design z obniżoną zawiechą ? Czy takie elementy jak łożyska, tarcze, klocki itp są takie same dla S line i "zwykłego" ?

Klocki i tarcze - to powiem ci jak będe zmianiał bo nie wnikałem, wydaje mi się ,że jest seria. Na zawieszeniu S-line i felgach S-Line po wrocławiu jeżdże (jak jest cieplej) - da się jeździć, ale trzeba z głową. Jak sie za bardzo rozbujam to uderzam kołyska silnika w studzienki, nierównosci jezdni i wystające kostki. W B6 najnizszym punktem w aucie jest kołyska. W krawęzniki ciut wyższe niż standard tez uderzam i nie ma siłych żeby wjechać/zjechac bezknfliktowo. Fabryczne felgi S-LINE są bardzo mocne, zrobiłem 12 tys km. po mega dziurach (mieszkam pod wrockiem) i ucierpiały tylko mega beznadziejne opony FULDA EXTREMO.

W poprzednim aucie na tych samych drogach pogiąłem praktycznie na kwadaraty 16 cali z niskim profilem, podróbki RH CUP.

Teraz na tym zawieszeniu jeżdzę na ori 16 z nowego modelu i jest ciut większy komfort.

Na zime odradzam taką zawiechę - wczoraj cały dzień robiłem za spychacz :) i szurałem "brzuchem" po śniegu (straszny hałas w kabinie). Wieczorem jak śnieg się zbrylił to urwałem taki mini chlapacz przed przednim kołem. Znajomy w zeszłym roku na standardowym zawieszeniu w B6 wjechał w głeboki zbrylony sniegi połamał wszystkie plastiki w podwoziu.

Abstrahując od zimy zawieszenie bardzo mocne i twarde, można bardzo dynamicznie pojeździć bez utraty panowania nad autem. Jak ktoś lubi komfort w stylu jazdy z gwiazda na masce to odradzam s-line.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o seryjnie obniżoną zawiechę to zawsze jest to 20mm ?

To chyba nie jest aż tak dużo a problemy są napewno przy większym obniżeniu (?)

Ma ktoś więcej niż te seryjne 20mm ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o seryjnie obniżoną zawiechę to zawsze jest to 20mm ?

jest np. o 30mm kod zawieszenia: 1BV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem szukać i znalazłem oznaczenia dla współcześnie sprzedawanych A4 i nijak się to ma do tego co piszecie...chyba, że teraz już oznaczają inaczej ?

[1BE] zawieszenie sportowe (alternatywne do zawieszenia S line)

[1BV/FC1] zawieszenie sportowe S line; obniżone o 20 mm i wzmocnione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja napisałem to co podaje edward, a wydawałoby się że on zna się najlepiej, co prawda wybrałem model 2000 i tam 1BV było -30, jutro wrzucę screena

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...