Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BMM - słabo jedzie


elmer80

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy co sądzicie o tym poniżej?

bo trochę dziwnie to jedzie...

Seryjny BMM bez DPF z korektą programu.


44cf8417ce19.jpg


DYNAMICZNE:




Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy co sądzicie o tym poniżej?
bo trochę dziwnie to jedzie...
Seryjny BMM bez DPF z korektą programu.
44cf8417ce19.jpg
DYNAMICZNE:

zrob reszte logow , ale problem jest w sterowaniu doladowaniem i w paliwie (limiterach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki spanky

Aktualnie jest zmieniany rozrząd i inne duperele.

Logi zrobię i zamieszczę w poniedziałek.

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy co sądzicie o tym poniżej?
bo trochę dziwnie to jedzie...
Seryjny BMM bez DPF z korektą programu.
44cf8417ce19.jpg
DYNAMICZNE:

zrob reszte logow , ale problem jest w sterowaniu doladowaniem i w paliwie (limiterach)

Jak nikt nie ruszal skalowania to tam bedzie prawie pelna dawka mimo ciecia o 20Nm wiec nie tutaj bym szukal problemu.

Jak dla mnie jest luz mechaniczny w ukladzie sterowania geometria. Nie wciaga do konca a pozniej odpuszcza z opoznieniem.

Ale fakt kanal 001 by sie przydalo zlogowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komplet logów jak z tego wątku http://a4-klub.pl/index.php?/topic/307309-avf-do-oceny/

wystarczy czy jeszcze coś dołożyć?

Tak , ale same dynamiczne wystarcza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzucam logi dynamiczne

nie wiem czemu nie mam możliwości zlogowania dynamicznie grupy 000

kąt synchronizacji już poprawiłem na "0"

DYNAMICZNE:
STATYCZNE:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest zdrowo podlane.

Problemem moze być synchro (skoro wcześniej dobrze jechało a teraz już nie) i opcjonalnie początek wtrysku do zmienienia w sofcie bo paliwo się marnuje...

Dodatkowo udaj się do stroiciela niech zniweluje przeładowanie w dolnym zakresie obrotów.

Grupa 23 to jeszcze przed zmianą synchro czy po ? Jak po zmianie to pompki do regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi były robione przed synchronizacją.

Regulacja czyli masz na myśli "luz" dźwigienki?

Dziś zrobię logi z synchro na 0. Dodam że w 018 pojawia się 128 a tak w ogóle to dużo pali 2-3 litry więcej niż np. AVF :-(

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest podlane mocno i auto powinno rwac do przodu , choc patrzac na czas osiagniecia 4000 rpm to jakos d*py to nie urywa

Ustaw synchro jak zostalo wspomniane

Moze pompki zdychaja ?

Edytowane przez spanky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na czas nie patrz bo skrzynia jest przerobiona na dużo dłuższą niż ori. Nie zmienia to faktu że na każdym biegu ciężko się zbiera.

PD padają? Korekcje bardzo ładne są no ale bipy jak widać i ten błąd 128 nadal nie wiem o czym świadczy...

Podoginam dziś konektorki i ponownie zloguje jak już wspomniałem.

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekcje korekcjami ale jak ciśnienia spadły to nic na to nie poradzisz.

Wrzuć logi z synchro na 0 albo +1.

BIP na 128 nie wróży niczego dobrego, doginaj konektory + popsikaj je czymś do elektroniki.

128 to górna granica regulacji, powinien też wywalić błąd Misfire w tym momencie i odłączyć jeden gar. Albo konektory albo cewka w pompce pada.

Edytowane przez Daron7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustawiłem synchro, zmieniłem termostat, zmieniłem filtr paliwa, wyczyściłem kosz i sito w zbiorniku, sprawdziłem ustawienie PD oraz dobrze podoginałem piny...

jak widać lipa... bipy jeszcze wyższe więc pozostaje pompa tandemowa???

W 023 po przegazowaniu wywala 128

STATYCZNE:

Grupa 007: http://vaglog.pl/log_204260.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_204261.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_204262.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_204263.html

Grupa 023: http://vaglog.pl/log_204264.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204265.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_204258.html

Grupa 018: http://vaglog.pl/log_204259.html

DYNAMICZNE:

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_204252.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_204257.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_204256.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_204255.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_204254.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204253.html

Edytowane przez elmer80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bipy wysokie , zrob 023 dynamiczne , ale jak wywala 128 i nie ma bledu to bardzo dziwne ...

nie wywalales tam DPF-a ??? , moze ktos usunal tablice bledow ???

odepnij jakis czujnik podczas pracy silnika i zobacz czy pokaze sie blad w sterowniku ?

P.s od kiedy zauwazyles spadki w mocy i podwyzszone spalanie ?

Edytowane przez spanky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DPF wywalony i wstawiony DP.

Błędu o braku DPF nie wywala więc raczej poprawnie jest zrobione.

Wczoraj zapomniałem podpiąć MS i od razu kontrolka świec mrugała i w ECU był zapisany adekwatny błąd.

Tak więc reaguje na błędy.

Jeśli chodzi o PD to dziwna sprawa bo powinny być BQ a są FR!?

Nie mam pewności jakie kiedyś były a ostatnio auto odwiedziło dwa warsztaty...

Ze spalaniem jest jakaś masakra bo spokojną jazdą do 100 spala 7-7,5

Sprawdzać pompę tandemową na ciśnienie paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy zauwazyles spadki w mocy i podwyzszone spalanie ?

takie BIPy moga swiadczyc albo o uwalonej wiazce od pompek (doginanie konektorow i pryskanie nic nie da) albo o zgonie samych pompek ...

pompki FR ? a moze F ? ale to od 1.9 TDI i 1.4TDI jak dobrze pamietam ...

Edytowane przez spanky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wiązka ma "przebicia" to faktycznie nic nie pomoże zabawa z konektorkami...

Wiązka w samej głowicy? Czy dalej poza silnikiem też?

Spalanie wzrosło po wywaleniu DPF. Zamiast się zmniejszyć bo przecież dotrysk dla DPFu zwiększał zużycie paliwa.

Na pewno FR. Sprawdziłem na wszystkich czterech.

Więc co radzisz? Zmieniać wiązkę czy szukać PD?

Mam zamiar wrzucić GTB17 i myślałem że PD które miałem czyli BQ wystarczą na te 200/400 a tu zonk z tymi PD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzanie niska dawka na biegu jałowym - aż nierealna, bo powinno być ~5mg a nie 3.

Nie masz objawów dziwnego odpalania na gorącym silniku ? Jak ten silnik pracuje w porównaniu do normalnych PD ? Twardziej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...