Danek75 Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Wiadomo, że poziom naładowania akumulatora, pokazywany na wyświetlaczu radia, nie jest w pełni adekwatny do jego rzeczywistego naładowania, ale pojawił się problem. Z rana przy odpalaniu, na FISie wyświetliło komunikat, ze akumulator jest rozładowany i bedzie naładowany w trakcie jazdy - czyli standardowy komunikat, przy rozładowanym AKU. Ale... silnik odpalił od strzała i jak wszedłem w MENU, żeby sprawdzić poziom naładowania, to tam pokazywało 100%. 15 minut później zatrzymanie, zgaszenie silnika...itp. Po zatankowaniu odpalam silnik, nie pokazuje żadnego komunikatu o rozładowanej baterii, wchodzę znowu w MENU a tam pokazuje tylko 10% czyli definitywnie rozładowany - na to by wskazywało niby. Wiec pytanie brzmi: - jest jakis mały akumulatorek czy coś w tym rodzaju, co jest dodatkowo połączone w układzie zasilania, celem podtrzymywania napiecia w określonych celach, np: pamieć komputerów, ustawień...itp. - czy może nie ma nic takiego i coś w instalacji a ściślej w komputerze sterujacym ładowaniem akumulatora coś jest nie halo. Akumulator NOWY - ma niecałe 2 tygodnie.
Danek75 Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Opublikowano 14 Lutego 2015 Byłem u speca i w coś tam sprawdzał i powiedział, ze akurat w tym modelu kodowania się nie robi. Pomimo tego, że jest oddzielny komputer sterujacy ładowaniem. W VCDSie po podłączeniu - nie było dla tej wersji opcji kodowania.
wrclaguna Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Poczytaj ten temat ===> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/246890-zmiana-i-kodowanie-akumulatora/#entry3548904
Rekomendowane odpowiedzi