marcinbie 1 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Witam, od pewnego czasu mam problem z moim 1.9 TDI AWX. Problem zauważyłem przy mrozach. Przy temperaturze minusowej kontrolka od świec żarowych zaświecie sie i zaraz gaśni jednak auto odpale z małymi problemami. Przejechałem 5 km i przy ponownym odpaleniu kotnrolka świeci sie juz długo jakby było palone na zimnym a jednak juz ta temperatura po przejechaniu 5km cos skoczyła. Nawet gdy juz mam 90 stopni to przy kazdym paleniu kontrolka świec świeci sie długo. A przy kazdorazowej próbie odpalenia auta zaraz po przekręceniu zapłonu załącza się wentylator na full obroty i chodzi cały czas dopóki nie wyłącze zapłonu. Sprawdzałem na VAG i pojawił się błąd 17664. po skasowaniu chwilę było spokoju jednak problem powrócił. Prosze o pomoc jak rozwiązać problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Odnośnie wentylatora to może być wina czujnika który pewnie jest zwarty. Odnośnie palenia to sprawdź świece. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek WRA 0 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 czujnik temperatury do wywalenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinbie 1 Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Tak tylko czy ten czujnik temperatury nie jest zalezny od świec. Który czujnik do wymiany ? jakaś lokalizacja jego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek WRA 0 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 swiece sa zelezne od czujnika. znajduje sie on z tylu silnika po lewej stronie pod vacu pompa, wpiety jest w waz od cieczy chlodzacej, latwo go zlokalizowac. zdejm rure od egr i bedziesz widzial czujnik, wejscie na 4 piny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinbie 1 Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Czy to chodzi o zielony czujnik o nr 059 919 501A ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaa 11 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Tak. Po wymianie skończą się problemy z wentylatorem (czujnik padł i żeby nie przegrzać fury wentylator działa zawsze) i auto powinno zacząć normalnie odpalać. U mnie jeszcze musiałem błędy wykasować o ile dobrze pamiętam, to w silniku i zegarach. Kupuj czujnik najlepiej oryginał z ASO, bo zamiennik lubi padać i przekłamuje na temperaturze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek WRA 0 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 dokladnie taki czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinbie 1 Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Wielkie dzięki za pomoc muszę jak najszybciej to naprawić. Czujnik będe zakładał oryginalny. Czujnik wymieniony zrobiłem już około 2 tys km i jest cisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się