Skocz do zawartości

Tomek WRA

Pasjonat
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomek WRA

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Radom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Tomek WRA

0

Reputacja

  1. piszesz, ze po deszczu objawy powracaja.... wyczysc odplyw wody na podszybiu bo na miljon procent zalewa ci komputer i dostaje fioła....
  2. trzeba wgrac od nowa oprogramowanie do komputera i po krzyku. zadne wróżby tu nie pomoga.
  3. moze przekaznik, a moze szczotki w samej pompce, trudno przewidziec co sie konczy, trzeba sprawdzic to i to. pompke paliwa masz pod tylnim fotelem od strony pasazera, odkrecasz zaslepke na trzy srubki i tam znajduje sie pompka razem z wskaznikiem poziomu paliwa. wszystko przykrecone plastikowa nakretka do zbiornika paliwa
  4. tak jak kolega pisze sprawdz tesc na CO2, ewidentnie wywalona uszczelka pod glowica
  5. a czy po przekreceniu kluczyka slychac przez chwile pracujaca pompke paliwa w zbiorniku paliwa??? jesli nie to problem rozwiazany. pompka do wymiany
  6. chyba kolo dwumasowe zaczyna sie odzywac
  7. sprawdz kolego zawor egr, byc moze po dluzszej jezdzie w cyklu miejskim delikatnie sie przycina w pozycji otwartej i dusi silnik spalinami
  8. sprawdz czy w wezach dolotowych nie zbiera sie olej, najprosciej zdejm dolny waz od intercoolera, jesli wyleci z niego spora ilosc olej to problem rozwiazany jesli spadnie poziom oleju zaswieci ci sie pomaranczowa kontrolka na wyswietlaczu
  9. jesli pedal sprzegla drzy przy puszczaniu to raczej dwumasa. nowy zestaw firmy sachs kosztuje w granicach 1200zl, firma LUK to koszt w granicach 1400zl, oczywiscie kompletne sprzeglo z kolem dwumasowym
  10. kazdy ma ten sam problem, a wystarczy zdjac egr i kolektor ssacy wszystko wyczyscic, kupic na allegro dwie zaslepki wszystko zlozyc i jest bajka zero wyciekow falowania silnika czy jakichkolwiek cudow zwiazanych z egrem, koszt wszystkiego 40 zl.jesli jest wyciek z egr to zaloze sie, ze kolektor ssacy zaklejony sadza na maxa.
  11. Tomek WRA

    pompa vacum

    a sprawdzales w jakim stanie jest zawor egr, moze sie przycina i z tad spadek mocy. co do przeplywki, przeplywka tez moze powodowac spadek mocy, wieksze spalanie, najlepiej podpiac pod vaga
  12. Tomek WRA

    pompa vacum

    wszystko mozliwe, bo daje podcisnienie na serwo i ktorys z zaworow sterujacy, tylko nie wiem dokladnie ktory to zawor
  13. Tomek WRA

    pompa vacum

    mialem ten sam problem, sklepalem delikatnie rant przy kruccu az sie usztywnil i zabezpieczylem silikonem dirko, tak mi polecil znajomy i od tamtej pory nie ma problemu.
  14. Tomek WRA

    pompa vacum

    czy chodzi o kruciec od strony kolektora ssacego wspomagajacy serwo???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...