Tomek WRA
Pasjonat-
Postów
56 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Tomek WRA
Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Radom
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Tomek WRA
0
Reputacja
-
Trzesie silnikiem, kopci na siwo POMOCY !
Tomek WRA odpowiedział(a) na Radek Trzeciak temat w 1.9TDI
piszesz, ze po deszczu objawy powracaja.... wyczysc odplyw wody na podszybiu bo na miljon procent zalewa ci komputer i dostaje fioła.... -
trzeba wgrac od nowa oprogramowanie do komputera i po krzyku. zadne wróżby tu nie pomoga.
-
Wszystko było ok a nagle zgasła i nie odpala
Tomek WRA odpowiedział(a) na lukaszt1990 temat w 1.9TDI
moze przekaznik, a moze szczotki w samej pompce, trudno przewidziec co sie konczy, trzeba sprawdzic to i to. pompke paliwa masz pod tylnim fotelem od strony pasazera, odkrecasz zaslepke na trzy srubki i tam znajduje sie pompka razem z wskaznikiem poziomu paliwa. wszystko przykrecone plastikowa nakretka do zbiornika paliwa -
tak jak kolega pisze sprawdz tesc na CO2, ewidentnie wywalona uszczelka pod glowica
-
Wszystko było ok a nagle zgasła i nie odpala
Tomek WRA odpowiedział(a) na lukaszt1990 temat w 1.9TDI
a czy po przekreceniu kluczyka slychac przez chwile pracujaca pompke paliwa w zbiorniku paliwa??? jesli nie to problem rozwiazany. pompka do wymiany -
chyba kolo dwumasowe zaczyna sie odzywac
-
sprawdz kolego zawor egr, byc moze po dluzszej jezdzie w cyklu miejskim delikatnie sie przycina w pozycji otwartej i dusi silnik spalinami
-
sprawdz czy w wezach dolotowych nie zbiera sie olej, najprosciej zdejm dolny waz od intercoolera, jesli wyleci z niego spora ilosc olej to problem rozwiazany jesli spadnie poziom oleju zaswieci ci sie pomaranczowa kontrolka na wyswietlaczu
-
jesli pedal sprzegla drzy przy puszczaniu to raczej dwumasa. nowy zestaw firmy sachs kosztuje w granicach 1200zl, firma LUK to koszt w granicach 1400zl, oczywiscie kompletne sprzeglo z kolem dwumasowym
-
kazdy ma ten sam problem, a wystarczy zdjac egr i kolektor ssacy wszystko wyczyscic, kupic na allegro dwie zaslepki wszystko zlozyc i jest bajka zero wyciekow falowania silnika czy jakichkolwiek cudow zwiazanych z egrem, koszt wszystkiego 40 zl.jesli jest wyciek z egr to zaloze sie, ze kolektor ssacy zaklejony sadza na maxa.
-
[AWX] Od któego roku montowany był filtr czastek stałych
Tomek WRA odpowiedział(a) na audi a4/s4 temat w 1.9TDI
jezeli juz to pod koniec produkcji 2004 -
a sprawdzales w jakim stanie jest zawor egr, moze sie przycina i z tad spadek mocy. co do przeplywki, przeplywka tez moze powodowac spadek mocy, wieksze spalanie, najlepiej podpiac pod vaga
-
wszystko mozliwe, bo daje podcisnienie na serwo i ktorys z zaworow sterujacy, tylko nie wiem dokladnie ktory to zawor
-
mialem ten sam problem, sklepalem delikatnie rant przy kruccu az sie usztywnil i zabezpieczylem silikonem dirko, tak mi polecil znajomy i od tamtej pory nie ma problemu.
-
czy chodzi o kruciec od strony kolektora ssacego wspomagajacy serwo???