Jump to content
IGNORED

pompa vacum


alcapone86

Recommended Posts

Witam ostatnio zauwazylem ze silnik mojego samochodu jest troche zabryzgany olejem lub paliwem czy mazia . Okazalo sie ze cieknie z poluzowanego krucca pompy vacum. Samochod nie ma mocy z dolu a niekiedy jest bardziej dynamiczny czy to moze byc spowodowane tym poluzowanym kruccem?

Jest mozliwosc ten kruciec jakos naprawic nie wyciagajac tej pompy z silnika? czy tylko wymiana?

Link to comment
Share on other sites

czy chodzi o kruciec od strony kolektora ssacego wspomagajacy serwo???

Link to comment
Share on other sites

czy chodzi o kruciec od strony kolektora ssacego wspomagajacy serwo???

http://imageshack.co...9866/1p4rWn.jpg

czy chodzi o kruciec od strony kolektora ssacego wspomagajacy serwo???

http://imageshack.co...9866/1p4rWn.jpg

http://imageshack.co.../149/VQcIzC.jpg

Link to comment
Share on other sites

mialem ten sam problem, sklepalem delikatnie rant przy kruccu az sie usztywnil i zabezpieczylem silikonem dirko, tak mi polecil znajomy i od tamtej pory nie ma problemu.

Link to comment
Share on other sites

mialem ten sam problem, sklepalem delikatnie rant przy kruccu az sie usztywnil i zabezpieczylem silikonem dirko, tak mi polecil znajomy i od tamtej pory nie ma problemu.

ale czy to moze powodowac zamulenie auta z dolu?

mialem ten sam problem, sklepalem delikatnie rant przy kruccu az sie usztywnil i zabezpieczylem silikonem dirko, tak mi polecil znajomy i od tamtej pory nie ma problemu.

ale czy to moze powodowac zamulenie auta z dolu?

u ciebie byly jakies objawy tego?

Link to comment
Share on other sites

wszystko mozliwe, bo daje podcisnienie na serwo i ktorys z zaworow sterujacy, tylko nie wiem dokladnie ktory to zawor

Link to comment
Share on other sites

a czy po odpieciu przeplywomierza jak samochod jedzie tak samo jak z podpietym to znaczy ze on jest uszkodzony?

Link to comment
Share on other sites

a sprawdzales w jakim stanie jest zawor egr, moze sie przycina i z tad spadek mocy. co do przeplywki, przeplywka tez moze powodowac spadek mocy, wieksze spalanie, najlepiej podpiac pod vaga

Link to comment
Share on other sites

byl podpiety pod waga i nie pokazalo bledu przeplywki i parametry byly ok ale jak ja odepne to samochod jedzie tak samo jak z podpieta tak powinno byc?

Link to comment
Share on other sites

Walcze dokładnie z tym samym co Ty, tylko nie mam zadnych plam czy wyciekow oleju. Jeżeli masz luzny krociec vacum to szukaj uzywki i wymieniaj pompe bo masz nie prawidłowe podciśnienia i osprzęt nie jest prawidłowo wystereowany. Pewnie po tym zabiegu wszystko wroci do normy. Przeplywki się nie czepiaj, ja u siebie ja wymieniłem na nowa bo tez ja podejrzewałem (poprzednia okazala się sprawna, jak się uprzesz to mam do odsprzedania). Stawiam na vacum. Ewentualnie podjedz do mechanika, podepnij wacuometr przed zaworkiem zwrotnym i ruszaj kroccem, jak podciśnienie będzie skakać to masz odpowiedz. ( przepraszam za brak polskich znakow cos mi się z kompem dzieje )

Link to comment
Share on other sites

Ta pompe vacum mozna wymienic samodzielnie czy to jest jakis wyzszy stopien wtajemniczenia?

Link to comment
Share on other sites

Ta pompe vacum mozna wymienic samodzielnie czy to jest jakis wyzszy stopien wtajemniczenia?

Tu masz filmik z komentarzem co i jak

Link to comment
Share on other sites

Ta pompe vacum mozna wymienic samodzielnie czy to jest jakis wyzszy stopien wtajemniczenia?

Tu masz filmik z komentarzem co i jak

wielkie dzieki filmik wszystko super wyjasnia

Link to comment
Share on other sites

nieszczelny króciec podniśnienia pompy tandem, to zbyt niskie wartosci podcisnienia sterujacego poprzez N75 turbina.

krociec jak napisal jeden z kolegow trzeba docisnac jak najglebiej i zapunktowac. mozna go dodatkowo uszczelnic.

poza tym zrób logi. wtedy będzie można określić gdzie leży problem.

Link to comment
Share on other sites

Czym mozna uszczelnic ten kruciec sylikonem? Czy czyms innym?

Link to comment
Share on other sites

sklep młotkiem tak aby króciec był sztywno, odłuść i oklej poxyliną lub innym tawrdym klejem do metalu.

Link to comment
Share on other sites

zeby to wykonac trzeba wymontowac ta pompe czy da rade jak jest zamontowana ?


bo jezeli w gre wchodzi wymontowanie to juz chyba lepiej kupic uzywke ?

Link to comment
Share on other sites

wszystko robisz na aucie.

Link to comment
Share on other sites

wszystko robisz na aucie.

pompa vacum wymieniona logi porobione niby wszystko idealnie tak jak ma byc a auto dalej mulaste z dolu

Link to comment
Share on other sites

Uzupełnij profil......

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...