MlodyElk Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) Witam. Koledzy szukałem w necie zdjęcia jak wygląda wiązka, która idzie z panelu kierowcy do radia. Dokładnie chodzi mi o kierownicę trójramienną. Szukałem ale nie mogę znaleść wczęsniej omskneła mi się przed oczami ale teraz nie mogę jej znaleść i nie wiem czy to była ta. Ma ktoś może jakieś zdjęcie takiej wiązki i co dokładnie jest do niej potrzebne? Edytowane 17 Lutego 2015 przez MlodyElk
pieciajek Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Szukasz schematu do montarzu multifinkcyjnej kierownicy zwanej zwykle tutaj skrótem MF? Trójramienne nie miały MF tylko guziki do zmiany biegów + - od skrzyni tiptronic lub multitronic. Mowa tutaj o modelu A4 B5.
MlodyElk Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Opublikowano 22 Lutego 2015 mówisz, że to są guziki do zmiany biegów? No nie wiem właśnie, bo każdy mi mówił, że to do radia
pieciajek Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Zrób foto i wklej to zobaczymy co właściwie masz.
Bose Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Multi były chyba tylko czteroramienne A trójramienne obsługiwały jedynie biegi w automatach. Ewentualnie są jeszcze kierownice trójramienne bez żadnych przycisków.
pieciajek Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Dokładnie, zdjęcie n1 to poduszka z multisterowanie radia zwana u nas MF Zdjęcie nr 2 to 3 ramienna s4 z guzikami od zmiany biegów tipronic skrzyni. ZDJECIA SA WRZUCONE POGLADOWO
MlodyElk Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Opublikowano 23 Lutego 2015 Ja posiadam kierownice ze zdjęcia nr 2 czyli z guzikami do zmiany biegów a mówili, że do radia sprzedający tak samo powtarzał
Bose Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 No to Cię oszukał. Możesz mieć taką jaką kupiłeś, ale bez działających przycisków lub kupić drugą, a tą sprzedać.
pieciajek Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 To teraz dla zgłebienia tematu do końca sprawdź kos skrzyni w wylepce w bagarzniku i czy to nie jest czsem skrzynia automatyczna jaka była w aucie w oryginale. 2 opcja, odkręć poduszkę i sprawdź czy jest jakaś elektronika i czy te guziki mają połączenie z resztą auta, może jakiś koleś nie miał innej poduszki z założył taką.
MlodyElk Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Opublikowano 24 Lutego 2015 No to Cię oszukał. Możesz mieć taką jaką kupiłeś, ale bez działających przycisków lub kupić drugą, a tą sprzedać. Też o tym myślałem aby zmienić na czteroramienną ale przyznam, że szkoda troszkę bo fajnie wygląda. To teraz dla zgłebienia tematu do końca sprawdź kos skrzyni w wylepce w bagarzniku i czy to nie jest czsem skrzynia automatyczna jaka była w aucie w oryginale. 2 opcja, odkręć poduszkę i sprawdź czy jest jakaś elektronika i czy te guziki mają połączenie z resztą auta, może jakiś koleś nie miał innej poduszki z założył taką. Kolego tą kierownicę to ja sam oddzielnie kupowałem bo na początku miałem czteroramienną przed lifta. Powracając do tematu poduszki to w środku w kierownicy jest mała wiązka od tych guzików. Z lewej idą bodajże cztery przewody i z prawej strony tak samo i te przewodziki są na środku złączone w 4 okrągłe wsuwki.
Bose Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Jeżeli masz manuala, to te przyciski nie są Ci potrzebne. Możesz ewentualnie kupić zwykłą trójramienną bez przycisków skoro nie chcesz czteroramiennej.
pieciajek Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Jakbyś chciał to ja mam 3-ramienną z poduszką bez przycisków za 200zł czarna oczywiście.
MlodyElk Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Opublikowano 25 Lutego 2015 Nie koledzy zostawię tak jak jest ładnie wgląda najwyżej nie będą używane przyciski widziałem, że kolega czorny też tak miał dzięki wielkie za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się