Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wiązka Radia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Koledzy szukałem w necie zdjęcia jak wygląda wiązka, która idzie z panelu kierowcy do radia. Dokładnie chodzi mi o kierownicę trójramienną. Szukałem ale nie mogę znaleść wczęsniej omskneła mi się przed oczami ale teraz nie mogę jej znaleść i nie wiem czy to była ta. Ma ktoś może jakieś zdjęcie takiej wiązki i co dokładnie jest do niej potrzebne?

Edytowane przez MlodyElk
Opublikowano

Szukasz schematu do montarzu multifinkcyjnej kierownicy zwanej zwykle tutaj skrótem MF?

Trójramienne nie miały MF tylko guziki do zmiany biegów + - od skrzyni tiptronic lub multitronic. Mowa tutaj o modelu A4 B5.

Opublikowano

mówisz, że to są guziki do zmiany biegów? :naughty:

No nie wiem właśnie, bo każdy mi mówił, że to do radia :kwasny:

Opublikowano

Zrób foto i wklej to zobaczymy co właściwie masz.

Opublikowano

Multi były chyba tylko czteroramienne ;) A trójramienne obsługiwały jedynie biegi w automatach. Ewentualnie są jeszcze kierownice trójramienne bez żadnych przycisków.

Opublikowano

Dokładnie, zdjęcie n1 to poduszka z multisterowanie radia zwana u nas MF

11cbmts.jpg

Zdjęcie nr 2 to 3 ramienna s4 z guzikami od zmiany biegów tipronic skrzyni.

2eam0yv.jpg

ZDJECIA SA WRZUCONE POGLADOWO

Opublikowano

Ja posiadam kierownice ze zdjęcia nr 2 czyli z guzikami do zmiany biegów :( a mówili, że do radia sprzedający tak samo powtarzał :(

Opublikowano

No to Cię oszukał. Możesz mieć taką jaką kupiłeś, ale bez działających przycisków lub kupić drugą, a tą sprzedać.

Opublikowano

To teraz dla zgłebienia tematu do końca sprawdź kos skrzyni w wylepce w bagarzniku i czy to nie jest czsem skrzynia automatyczna jaka była w aucie w oryginale.

2 opcja, odkręć poduszkę i sprawdź czy jest jakaś elektronika i czy te guziki mają połączenie z resztą auta, może jakiś koleś nie miał innej poduszki z założył taką.

Opublikowano

No to Cię oszukał. Możesz mieć taką jaką kupiłeś, ale bez działających przycisków lub kupić drugą, a tą sprzedać.

Też o tym myślałem aby zmienić na czteroramienną ale przyznam, że szkoda troszkę bo fajnie wygląda.

To teraz dla zgłebienia tematu do końca sprawdź kos skrzyni w wylepce w bagarzniku i czy to nie jest czsem skrzynia automatyczna jaka była w aucie w oryginale.

2 opcja, odkręć poduszkę i sprawdź czy jest jakaś elektronika i czy te guziki mają połączenie z resztą auta, może jakiś koleś nie miał innej poduszki z założył taką.

Kolego tą kierownicę to ja sam oddzielnie kupowałem bo na początku miałem czteroramienną przed lifta. Powracając do tematu poduszki to w środku w kierownicy jest mała wiązka od tych guzików. Z lewej idą bodajże cztery przewody i z prawej strony tak samo i te przewodziki są na środku złączone w 4 okrągłe wsuwki.

Opublikowano

Jeżeli masz manuala, to te przyciski nie są Ci potrzebne. Możesz ewentualnie kupić zwykłą trójramienną bez przycisków skoro nie chcesz czteroramiennej.

Opublikowano

Jakbyś chciał to ja mam 3-ramienną z poduszką bez przycisków za 200zł czarna oczywiście.

Opublikowano

Nie koledzy :) zostawię tak jak jest :) ładnie wgląda najwyżej nie będą używane przyciski :) widziałem, że kolega czorny też tak miał :) dzięki wielkie za pomoc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...