xsebo1 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Nie dziękuję Dziś z sąsiadem podlaczylismy kompa, jechałem a on monitorował odczyty. Podczas testowania wyskoczyło najpierw Short term fuel Long term fuel Trim - bank 1 - (-9,4>13,3) Przeplywka pokazywała od 2,0 do 98,75 g/s więc chyba sprawna Aktualizacja: Wymieniłem świece na NGK platynowe 34 zł sztuka. Stare zrobiły ok 50 tyś i wymagały wymiany
przemek1259 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Nie dziękuję Dziś z sąsiadem podlaczylismy kompa, jechałem a on monitorował odczyty. Podczas testowania wyskoczyło najpierw Short term fuel Long term fuel Trim - bank 1 - (-9,4>13,3) Przeplywka pokazywała od 2,0 do 98,75 g/s więc chyba sprawna Aktualizacja: Wymieniłem świece na NGK platynowe 34 zł sztuka. Stare zrobiły ok 50 tyś i wymagały wymiany Wymiana świec zmieniła coś w obrotach czy nadal to samo?
xsebo1 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Dziś jeździłem po mieście i już widzę poprawę. 3 świeca miała więcej nagaru i jakby tłusta od oleju. Wypalone były na maxa i prawdopodobnie nie łapała zawsze. Dziś robie trasę urlopową 1400 km dam znać w wolnej chwili
przemek1259 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Ok, daj znać będę czekał, a przy tym wcześniej wolnym spadaniu obrotów szarpało Ci nieraz przy zmianie biegów czy nie? Pozdro
xsebo1 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Witam. Jestem już na miejscu po trasie, i obroty nie szaleją. Jest wszystko jak powinno być. Wcześniejsze świece NGK zwykłe 3 żarnikowe były przy mnie montowane i widać nie spisywały się :/ co było u mnie powodem niedopalania mieszanki. Oczywiście szarpało autem przy szybszej zmianie biegów, silnik miał większy moment obrotowy i wytracał prędkość. Na świecach platynowych jednozarnikowych NGK (34 zł sztuka) jest u mnie jak powinno być. Dodał bym zdjęcie, ale jestem na urlopie Pozdrawiam Sprzedawca mówił że te świece wystarczą na ok 90 tyś km, więc jest to najrozsadniejszy zakup
przemek1259 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) A więc wszystkie problemy minęły? Nie szarpie przy zmianie biegów i obroty spadają tak jak powinny? Mógłbyś mi podać dokładny model tych świec? Pewnie ja też wymienię jak ma pomóc Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez przemek1259
jacek70 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 NGK PFR6Q - świece platynowa jednoelektrodowe.
przemek1259 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Dzięki Zobacze w ogóle jakie ja mam świece, może też jednoelektrodowe, jak tak to nie ma sensu zmieniać i problem nadal nie rozwiązany
xsebo1 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Jak to nierozwiazany? Rozwiązany w 100%
przemek1259 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Jak to nierozwiazany? Rozwiązany w 100% Tak, ale jak się okaże że ja mam też jednoelektrodowe już to bez sensu zmieniać na następne jedo i dalej nie rozwiązany temat, no chyba że mam dwuelektrodowe to wtedy tak. P.S dzwoniłem do 2 sklepów motoryzacyjnych za tymi świecami, mają tylko Bosha (będą?) i oni twierdzą że muszą być takie jak mają być oryginalnie świece, że na jednoelektrodowych nie będzie chodziło auto tak jak powinno i będzie więcej palić... ? ;/
xsebo1 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Oryginał jest przecież jedno elektrodowy. Spalanie w trasie wyszło mi 7.22 przy stałej prędkości 130. Trasa 1460 km
przemek1259 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Ja mam oryginał 3... A nie 1...
kubunia Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Według katalogu NGK Standardowe świece mają 3 elektrody a jako upgrade zalecają irydowe z jedną elektrodą. W ogóle dziwne bo nie ma w katalogu tych świec PFR6Q jako zalecanych do naszych silników. Jest standard 3 elektrodowe BKUR5ET-10 i jako lepsze zamienniki irydowe jedno elektrodowe BKR5EIX-11. Dziwne :/
xsebo1 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Przepraszam za wprowadzenie w błąd, to moje świece Beru http://google.plczesc/swieca-zaplonowa,audi,a4-avant-8e5-b6-2001-04-2004-12,2-0-130km,5-4797-16044-100151-0-11-uxt9.html NGK o których mowa błędnie pasują do naszych silników, pytałem w hurtowni to do Mazdy tylko pasują
przemek1259 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2015 byłem u mechanika, wykręcał świece i patrzył, mówił że są ok. Więc to chyba nie to ;/
jacek70 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Panowie nie wiem jakie świece idą do ALT ale do ADR idą 3 elektrodowe NGK BKUR6ET10 , a do 1.8t mają być 1 elektrodowe NGK PFR6Q.
przemek1259 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2015 do ALT'a są też 3 elektrodowe, ale jakie nie wiem, i dlatego właśnie propozycja padła na wymianę oryginałów 3 elektrodowych na 1 elektrodowe
jacek70 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Dlaczego akurat na jedno? Wychodzi na to że jednoelektrodowe są do silników z turbiną a 3 elektrodowe do wolnossaków obojętnie 1.8 czy 2.0 . A może nawet są one w 2.4 oraz w 3.0??
xsebo1 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Kto ci powiedział że 3 elektrodowe są do wolnossaka? Poprzedni właściciel wymieniał świece przy mnie. Wyciągał oryginalne z logo audi jedno elektrodowe i wkładał ngk 3 elektrodowe. Takie założył Aso w niemczech
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się