arek199pl 0 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 537 km.... Nie daleko? Kur.... Nie wiem co robic wolal bym zapłacić żeby mi ktos licznik. Przygotował niż grzebać tymi kompami Dobra to ogarne tylko z jad wsad wsiąść do automatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Mi pokazało miasto nowinki kolo poznania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek199pl 0 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Nowinki kolo lukowa ? Wiec jak ktos cos o liczniku to niech napisze co zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fragless1 0 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Trochę podpowiem. Jak ktoś ma ul tarcze i ma na czerwono wyskalowane w km/h, to nie musi zmieniać tarcz, tylko przyzwyczaić się do nowych. Jesli nie, to koniecznie trzeba szukać tarcz EU. Zmiana wsadu nic nie pomoże, jak tarcze będą UK. Zresztą wsadu zmieniać nie trzeba, wystarczy odpowiednie kodowanie dać. Jeśli licznik jest pełen polift, vdo, to pin zczytuje kabel kkl i program vag-comander. Można też spróbować vag-eeproomer, ale nie sprawdzałem. Na innych licznikach też można próbować kablem kkl, ale nie sprawdzałem czy działa. W polifcie można nawet zwykłym kkl ustawić przebieg, czego w przedlifcie się zrobić nie da. klucze dodać można zwykłym kkl, o ile ma się poprawny pin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek199pl 0 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Dzieki za pomoc czyli kabel kkl + plus program vag comander da rade? I co z przebiegiem w km bd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fragless1 0 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Tak. Tylko zmień kodowanie z UK na EU albo Niemcy, bo już nie pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek199pl 0 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Ok ściągnę vag comandera i spróbuje dzięki kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Trochę podpowiem. Jak ktoś ma ul tarcze i ma na czerwono wyskalowane w km/h, to nie musi zmieniać tarcz, tylko przyzwyczaić się do nowych. Jesli nie, to koniecznie trzeba szukać tarcz EU. Zmiana wsadu nic nie pomoże, jak tarcze będą UK. Zresztą wsadu zmieniać nie trzeba, wystarczy odpowiednie kodowanie dać. Jeśli licznik jest pełen polift, vdo, to pin zczytuje kabel kkl i program vag-comander. Można też spróbować vag-eeproomer, ale nie sprawdzałem. Na innych licznikach też można próbować kablem kkl, ale nie sprawdzałem czy działa. W polifcie można nawet zwykłym kkl ustawić przebieg, czego w przedlifcie się zrobić nie da. klucze dodać można zwykłym kkl, o ile ma się poprawny pin. Czyli zwykły kkl od viaken będzie działać z vag commanderem tak jak ori kabel dodawany w sprzedaży z tym programem? I jeszcze pytanie jak zrobić, żeby na fisie pokazywalo aktualny bieg przy skrzyni automatycznej bo taką ma kolega Arek. Samym kodowaniem tego nie idzie zrobić. Czy w tym przypadku potrzebny jest wsad czy też w adaptacjach coś trzeba wpisać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fragless1 0 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Kabel powinien zadziałać, tylko zeby nie był jakiś najtańszy chinol za 20zl, bo może być lipa. Co do automatu, to nie mam pojęcia, ale poza kodowaniem musi być na bank doprowadzony przewód z sygnałem ze skrzyni, zeby licznik wiedział, jaki jest obecnie bieg. Trzebaby sprawdzić na schemacie, jak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek199pl 0 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 To na skoro na pól fisie działa który bieg to na 1000 label musi juz byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fragless1 0 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Ale może trzeba go przepiac w inne miejsce, bo w pełnym może być inny układ kabelków. Nie wiem, bo nigdy nie szukałem nic o automacie. Wg mnie po przelodowaniu licznika powinno działać. A z którego roku to licznik? Z białym podświetleniem i cyfrowym zegarkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek199pl 0 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fragless1 0 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 To kabel kkl powinien go ruszyć, a z biegami nie mam pojęcia. Poszukaj rozpisek liczników i rozpisek kodowania. Coś mo świta, że poliftowe automaty były na szynie CAN i może dlatego nie wyświetla Ci info o biegu. Trzeba poszperać i poczytać o tym liczniku. Jest tu watek o wymianie licznika, ale bardzo obszerny i tam możesz zerknąć, ewentualnie zadać pytanie. Efekt wymiany licznika na fis, tak się nazywa wątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek199pl 0 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Dobra dam znac po weekendzie co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się