Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4 b6 1.8 t bex brak mocy przy pełnym otwarciu przepustnicy i wysoka korekta


tomekp94

Rekomendowane odpowiedzi

Na vcds jak wlaczam test to N75 cyka

Da sie w tym silniku oszukac druga sonde emulatorem wkrecanym czy bd blad ? Bo na innych forach roznie pisza

Edytowane przez tomekp94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzales zaworek jednokierunkowyn w trojniku odmy?

Zapchany kat niez daje takich objawow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na vcds jak wlaczam test to N75 cyka

Da sie w tym silniku oszukac druga sonde emulatorem wkrecanym czy bd blad ? Bo na innych forach roznie pisza

JA po wymianie KAT na DP nie zakładałem emulatora bo to jest bez sensu on działa może działa ale nie musi i czasami może pojawiać Ci się błąd i dlatego lepiej kase z emulatora przeznaczyć na wycięcie programowe wtedy masz pewność.

Jak masz VCDS to zobacz sobie w kanale 63 na ile otwiera Ci się zaworek N75 przy dodaniu gazu na full.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ustawieniu gazu do korekty 9 % (cos koło tego sie ustawia po czasie na pb) w całym zakresie obciążenia, idzie na gazie jak trzeba i na pb też podobnie. tylko jak od ok 2 tys dam w podłoge gaz to tak jakby pół mocy osiągał a jak daje gaz stopniowo do końca to idzie normalnie coś jakby turbo nie osiągało ciśnienia przy wciśnięciu w podłoge gwałtownie.

Edytowane przez tomekp94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi w takiej sytuacji i zobaczymy co się dzieje 1,5 tys obrotów trójeczka i gaz w podłogę kanał 118 lub 115. Może N75 jest OK a przycina się WG przy turbie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i profilaktycznie umyj przepustnice i ja zaadoptuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj chodził jak trzeba a dziś znów nie ma mocy i nic nie było robione . sztanga turbo chodzi płynnie spr kompresorem i jeszcze dla testów zdjąłem wężyk od gruszki i zaślepiłem i nie było zmian w mocy nawet gorzej szedł i dziwne że nie wyświetliło checka. przepustnica myta i adaptowana ręcznie ale i tak sie adaptuje sama jak się odepnie aku. Podczas jazdy zauważyłem jeszcze ze jak dam gaz to turbo chwile chodzi i na sekunde przestaje i znów chodzi a nieraz ciągle gwizda bez przerw i trzecia opcja jak nie gwiżdze tylko pompuje ładnie to wtedy jest największa moc.


jeszcze mam wyjętą pompe sai zaworek zaślepiony nie ma od tego błędów tylko w readlines jest sai na czerwono failed or incomplete ale to chyba nie wpływa na jazdę ? mam to wyjęte bo siedzi głowica od aeb a w niej nie ma na to dziury

Edytowane przez tomekp94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś ściemniasz z tym brakiem mocy...

Turbo wstaje już przy 2300obr u Ciebie i dmucha do końca. Przepływ też masz poprawny.

Może jeździsz na jakims gownianym pb95 i Ci zapłon tak cofa ze nie czujesz mocy.

Zatankuje Pb98, skasuj wszystkie błędy i zrob jeszcze raz poprawnie logi 115 i 118, 3 i 20, 2 i 33.

Jak pojeździsz trochę to podaj jeszcze raz wartości z kanalu 032.

Może kable idące do N75 nie łączą i dlatego nie ma sterowania?

Sprawdz wtyczkę od przepływomierza czy tez kable nie sa uszkodzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie będzie winny n75 bo dziś po wykasowaniu błędów 10 sekund ti nie wiedziałem że tak potrafi jeżdzić a potem jakby turbo sie wylączyło wyjąłem odrazu n75 i puszczał każdą nóżką przedmuchałem go i już puszczał tylko dwoma ale po zamontowaniu już tak dobrze nie idzie czasem ma moc a czasem nie czyli wychodzi że n75 się zacina. kupie nowy i powinno byc dobrze


N75 nowy z aso nie wiele to pomoglo tylko tyle ze turbo gwizda bez przerw. Korekta na jalowym dalej ok 18 % pod obciazeniem dochodzi do 14 przy przyspieszaniu a przy stalym obciazeniu 8% wszystko szczelne. Zauwazylem ze jak troche dodam gazu to przez chwile syknie taj jakby blow off glos a jak dodaje dòzo gazu to juz nie syka tylko gwizdze
Czy peknieta plecionka na wydechu moze powodowac taka korekte ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś zawór DV czy działa prawidłowo , czy szczelny ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzany był wszystko szczelne

przewód od dv do n249 jak pociągne powietrze to idzie bez oporu a jak dmucham w niego to idzie ale ciężko tak ma być ?

Pompa wsadzona nowa sam wklad i Bez zmian

Edytowane przez tomekp94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobie w tyg jak kabel z gwarancji wroci

jeszcze zauwazyłem ze na zimnym jest korekta po skasowaniu błędów 2 do 7 % short a na gorącym 14 do 18 skacze czujnik temp był wymieniany z poł roku temu na orginał z aso

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzany był wszystko szczelne

przewód od dv do n249 jak pociągne powietrze to idzie bez oporu a jak dmucham w niego to idzie ale ciężko tak ma być ?

Pompa wsadzona nowa sam wklad i Bez zmian

Dla niewtajemniczonych jeśli posiadasz filtr stożkowy albo bez filtra i zamiast slyszeć pssssssst:

http://www.youtube.com/watch?v=uKrZDGr03y4...feature=related

dobiega dźwięk tzw źrebaka:

http://www.youtube.com/watch?v=FwgS7ZoMjNM

wtedy DV jest uszkodzony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

porobiłem porządnie nowe logi po skasowaniu błędów na pb od 1500 ok gaz w podłodze do końca może teraz coś poradzicie

http://vaglog.pl/log_210477.html

http://vaglog.pl/log_210478.html

http://vaglog.pl/log_210479.html


czyściłem jeszcze przepływkę specjalnym sprayem do przepływek teraz sie zdaje delikatnie więcej pokazuje


teraz to mi to wygląda na zapchany kat i coś z lambdą może nie domknięte westgate bo nawet przy ciśnieniu na kompresorze 0,3 sie otwierało ale to chinski manometr to moze nie dokładny. Sciągać wydech czy to nie to ?


jak jade na stałym gazie to jest korekta raz ok 0 a innym razem jak tak samo jade to 7 % a jak przyśpieszam to jak na logu ok 15 20


logi robione na 2 biegu

Edytowane przez tomekp94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod sonde nie ale pod obd jest ale teraz ma wyłączoną opcję obd więc raczej nie bd to


w programie lpg pokazuje mi na 2 sondzie 0,04 v ale to jest cały czas tyle samo podczasa jazdy, to znaczy ze cos jest podłączone ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jakbyś sprawdził czy fizycznie nie jest nic dołączone do sond od instalacji lpg, logi troche dziwnie wyglądaja, przepływka w miare dobrze pokazuje nie pwinno byc takiej korekty od niej, napiecie na sondzie troche dziwne i korekta spora ale nie widać powodów tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sonda raczej nie podpieta jutro zobacze . Od obd moga byc zaklucenia czy lepiej odlaczyc lpg od obd ?

Jak nie gaz to pewnie sonda da sie ja sprawdzic na stacji diagnostycznej czy tylko podmianka ?

niewiem czy jak zakładałem pompe paliwa to dobrze założyłem bo w tym koszu górna uszczelka nie przylegała do końca mogłem dać tam 2 oringi teraz jak przekręcam kluczyk to pompa pod koniec swojej pracy jakby już nie dawała rady najpierw pompuje potem 1s zabuczy i wyłącza sie

problem chyba rozwiązany , odpiąłem przewód sterownika lpg od obd i korekta na luzie z 14 zeszła do 0 podczas jazdy jeszcze nie sprawdzałem , do sond nic nie było podpięte

jednak dalej jest tak jak kiedys chwile było na postoju dobrze a po przejechaniu sie już jest korekta wysoka i na postoju i podczas jazdy

zauważyłem jeszcze że we wtyku ze sterownika do sondy jest 1 czarny kabel do niczego nie podpiety wygląda jak celowo ucięty jest on we wtyczce od sterownika a nie we wtyczcze od sondy.

I sprawdzilem wylaczajac sonde na vcds i jest gorzej raz ciagnie raz nie z sonda normalnie rowno idzie . Lpg normalnie da sie wystroic do korekty teraz jest na long 14 zeby pb nie rozjezdzalo i ok 0 short w calym zakresie a na pb ta korekta skacze od wartosci ujemnych do dodatnich w zaleznosci od pedalu gazu jak tylko dotkne gazu to jest dozo wyzsza niz jak depne w podloge wychodzi ze cos z paliwem tylko gdzie szukac ?

po skasowaniu bledow korekta jak trzymam staly gaz to jest 0 a nawet jak delikatnie wcisne to leci na 20 a jak do konca wcisne to 14 % co jeszcze moze byc bo mechanik sprawdzal i nie moze dojsc mowil ze turbo nie laduje na postoju a podobno powinno i sztanga po odpaleniu sie nie rusza a patrzyl sztrzykawka i dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...