Zimny Chirurg 2 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Witam! POsiadam Audi A4 z 2002 roku silnik 1,9 TDI 130 KM. Przebieg niby 118 tys ale tylko ten samochod wie ile tak naprawde ma przejechane. Auto kupilem jakies 1,5 misiaca temu wymienilem wszystkie plyny, rozrzad, olej. Autem zrobilem 1,5 tysiaca i jak narazie nie bierze ani grama oleju, nie kopci, zadne plyny nie ubywaja, zbiera sie tak jak powinien, jednym slowem wszystko jest w normie. Niestety dzis w pracy kolega przy zapalonym silniku odkrecil korek olejowy i wywalalo olej, tak samo bylo jak wyjal miarke od oleju. Nie byly to jakies duze ilosci oleju ale mimo wszystko wyrzucalo go. Kolega powiedzial, ze nie powinno tak sie dziac. Teraz moje pytanie czy te silniki tak maja? czy to cos powaznego? Jeszcze raz zaznaczam, ze poza tymi objawami wszystko jest w porzadku. Nie mam sie do czego doczepic. Pozdrawiam. Ludzie. Boze patrzysz na to i nie grzmisz. Po 1 zmień kolege. Jak kolega nie zna sie na temacie to niech nie dotyka. Od kiedy silnik na pompowtryskach sie otwiera w czasie pracy. Ludzie. Tam jest wszytko smarowane olejem ciśnieniowo włącznie z wtryskami i bedzie waliło. Niekiedy nawet jak z lokomotywy. Dosłownie rece opadają. Każdy silnik bedzie na PD tak sie zachowywał. Musi tam być ciśnienie bo wtryski są smarowane siśnieniowo, popychane wałkiem rozrządu z ogromną siłą. Co by sie dziło jak by tam spadło ciśnienie. Niech kazdy sobie odpowie sam na to pytanie. To nie VPek. pozdro ZC
Hiv Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Ludzie dajcie już spokój z tym odkręcaniem korków i bagnetów podczas pracy silnika... Dobrze, ze nie robicie tego podczas jazdy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się