adaxdk Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 (edytowane) Witam, mam bardzo mało czasu na diagnozę i podjęcia działania do mechanika mogę jechać tyko w razie ostateczności. Sprawa wygląda tak, że jestem daleko od domu i zaczęły się problemy z autem. Silnik duży, 3.0 dCi. opis: po przejechaniu 10-15 km temp. silnika widoczna na panelu - w normie czyli połowa. natomiast samochód traci moc, po otworzeniu maski z pod zbiornika z płynem chłodniczym tryska płyn, który leje się na klemę akumulatora. Płyn tryska z pomiędzy gumowego przewodu a króćcem zbiorniczka wyrównawczego. Tak jakby opaska, która tam jest nie dociskała albo nie dawał rady w utrzymaniu ciśnienia, które jest w środku. http://zapodaj.net/e4820f5bcb31f.jpg.html <----- zdjęcie, o co mi chodzi zdjęcie nie jest oryginale z mojego samochodu, ponieważ aparat jest daleko w torbie. Proszę panowie o pomoc co robić ?? co jest przyczyną ? Pozdrawiam Artur halo, aktualnie sprawa wyglada tak, że docisnołem ten wężyk. ale dalej ie grzeje i troche ucieka tego płynu. Traci moc jak sie rozgrzeje. pomocy Edytowane 20 Lutego 2015 przez adaxdk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się