Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo z a4 b6 1.8T do a4 b5 1.8T


peres100

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Panowie potrzebuje waszej fachowej opinii na temat podmiany turbo z a4 b6 1.8t 163km do mojego aeb a4 b5 150km. Pada mi już turbina ;/ i mam do kupienia turbo z a4 b6. Moje pytanie brzmi czy będą potrzebne jakieś przeróbki czy po prostu wymontowuje starą turbinę i zapinam od b6 teoretycznie jak patrzyłem na necie to nie różnią się w niczym te turbiny ale potrzebuje waszej fachowej opinii na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładaj

czyli bez żadnych komplikacji bedzie pasowała???? a TIPa nie trzba będzie zmienić na ten od b6??? i czy trzeba bedzie jakoś ja wysterowac na kompie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie zmieiasz, wsadzasz i jezdzisz

jeśli tak to jutro zabieram się za pracę :) ..... teoretycznie jakaś różnica w mocy będzie??? będzie więcej pompować niż 0,5 bara czy n75 nie puści więcej do puki się nie wysteruje na kompie ze ma więcej dmuchać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wirnik wydechowy jest minimalnie wiekszy ale tak naprawde nie zobaczysz praktycznie roznicy w jezdzie, bedzie dzialala jak stara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wirnik wydechowy jest minimalnie wiekszy ale tak naprawde nie zobaczysz praktycznie roznicy w jezdzie, bedzie dzialala jak stara

czyli jutro biorę ją do sprawdzenia jak będzie ok to zakładam... a na co zwrócić uwagę przy kupnie używki bo to będzie moja pierwsza turbina którą muszę wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy niema duzego luzu na wirnikach tak ze wirnik obcieralby o muszle chociaz wtedy musiala by byc naprawde zjechana
dwa popekania muszli goracej szczegolnie przy klapce wg, spekania pojedyncze to normalne, wazne zeby nei bylo dziur, wyszczerbien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca to prawda turbo 150 km i 163 km to ten sam wałek ''38'' a 180km lub 190km jest na wałku '40' tam jest już różnica 2mm. Jak będziesz oglądał tą co chcesz kupić zwróć uwagę czy wałek od żeliwa strony gorącej nie ma białego osadu a co do pęknięć to mogą być nic to nie szkodzi oby tylko klapka nie miała luzów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adifek co ty opowiadasz, jakie turbo 180? Ssące wirniki są te same w k03-005 i k03-029, w tej drugiej większy był wirnik wydechowy, de facto taki sam jak w k03s-073, tylko ze w tej ostatniej ssący wirnik był rowniez większy niż w pierwszych dwóch, i sama muszla zimna była ciutke wieksza jeśli chodzi o ślimaka

Edytowane przez pioteros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie Piter ALE jest różnica odczuwalna.

Nie wiem czy kolega ma q czy oske bo na telefonie nie widze takich informacji ale u mojego kumpla w aeb osce byla roznica. Nie na doładowaniu ale na reakcji na gaz i ogolnej dynamice.

Mocy tu nie przybędzie ale harakterystyka pracy się zmienia.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mialem k03-029 bez remapu i zadnej roznicy praktyczie nie bylo, nawet logi mniejwiecej sie pokrywaly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja to znam z doświadczenia, sam to turbo wkładałem, ale widocznie albo moj kolega poprzednia miał takie słabe albo ty włozyłeś słabe 029 :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...