Skocz do zawartości
IGNOROWANY

awaria silnika 1.9tdi 131km


robert16zgas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dziś jeździłem moim audi i wieczorem go odpalam i kompletnie brak siły, 1,2, 3 bieg i całkiem muł, dopiero powyżej 3 tyś obrotów jak rakieta nie wiem co to może być ? spotkał się ktoś z czymś takim ? a i tylko słychać jak woda chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie silnik w trybie awaryjnym ,albo spadł , albo pękł gdzieś przewód między turbem a kolektorem ssącym.

Jestem po paru driniach i ni huhu nie mogę załapać o co biega z tą wodą :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kolega słyszy przepływ cieczy chłodzącej w dieslu to ja nie mam pytań :decayed: A tak serio to turbo do czyszczenia a najlepiej komplet logów i wszystko się wyjaśni :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli układ chłodzenia zapowietrzony :decayed:

Ja mam BPW, to konstrukcyjnie to samo co Twój i jak wymieniałem termostat, to nie robiłem praktycznie nic, sam się odpowietrzył.

Bulgotanie miałem kiedyś, ale było to połączone z wywalaniem płynu chłodzącego przy ostrzejszej jeździe przez zawór w korku zbiorniczka wyrównawczego.

Zniknęło dopiero jak wymieniłem uszczelkę pod głowicą :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dziś jeździłem moim audi i wieczorem go odpalam i kompletnie brak siły, 1,2, 3 bieg i całkiem muł, dopiero powyżej 3 tyś obrotów jak rakieta nie wiem co to może być ? spotkał się ktoś z czymś takim ? a i tylko słychać jak woda chodzi

zdejm wężyk z EGR i się przejedź i napisz czy pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok jutro to zrobię a o który dokładnie chodzi wężyk ten od góry ?

zauważyłem dziś że smaruje mi się tam olejem i robi się ciepły po przejechaniu 1km ze nie da się go dotknąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maestro_86 zrobiłem tak jak mi napisałeś i pomogło :) ma moc jak wcześniej :) czyli zawór EGR mam do czyszczenia tak ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie padł Ci zaworek N18. Najpierw wyczyść EGR a jeśli nie pomoże to do wymiany N18.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki brak mocy to pewnie brak sterowania turbo - może spadł jakiś wężyk albo się coś rozszczelniło w układzie podciśnień, i podciśnienie ucieka przez któryś z zaworków/wężyków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...