robert16zgas 0 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Witam dziś jeździłem moim audi i wieczorem go odpalam i kompletnie brak siły, 1,2, 3 bieg i całkiem muł, dopiero powyżej 3 tyś obrotów jak rakieta nie wiem co to może być ? spotkał się ktoś z czymś takim ? a i tylko słychać jak woda chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Pewnie silnik w trybie awaryjnym ,albo spadł , albo pękł gdzieś przewód między turbem a kolektorem ssącym. Jestem po paru driniach i ni huhu nie mogę załapać o co biega z tą wodą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek882 2 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Jak kolega słyszy przepływ cieczy chłodzącej w dieslu to ja nie mam pytań A tak serio to turbo do czyszczenia a najlepiej komplet logów i wszystko się wyjaśni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert16zgas 0 Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 nom słychać jak pompa goni płyn i to dosyc głośno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Czyli układ chłodzenia zapowietrzony Ja mam BPW, to konstrukcyjnie to samo co Twój i jak wymieniałem termostat, to nie robiłem praktycznie nic, sam się odpowietrzył. Bulgotanie miałem kiedyś, ale było to połączone z wywalaniem płynu chłodzącego przy ostrzejszej jeździe przez zawór w korku zbiorniczka wyrównawczego. Zniknęło dopiero jak wymieniłem uszczelkę pod głowicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maestro_86 2 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Witam dziś jeździłem moim audi i wieczorem go odpalam i kompletnie brak siły, 1,2, 3 bieg i całkiem muł, dopiero powyżej 3 tyś obrotów jak rakieta nie wiem co to może być ? spotkał się ktoś z czymś takim ? a i tylko słychać jak woda chodzi zdejm wężyk z EGR i się przejedź i napisz czy pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert16zgas 0 Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Ok jutro to zrobię a o który dokładnie chodzi wężyk ten od góry ? zauważyłem dziś że smaruje mi się tam olejem i robi się ciepły po przejechaniu 1km ze nie da się go dotknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maestro_86 2 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Taj ten od góry. A ze ciepły no normalne, A ze olej to też tak ma 90% diesli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert16zgas 0 Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Maestro_86 zrobiłem tak jak mi napisałeś i pomogło ma moc jak wcześniej czyli zawór EGR mam do czyszczenia tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maestro_86 2 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Prawdopodobnie padł Ci zaworek N18. Najpierw wyczyść EGR a jeśli nie pomoże to do wymiany N18. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek 3 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 taki brak mocy to pewnie brak sterowania turbo - może spadł jakiś wężyk albo się coś rozszczelniło w układzie podciśnień, i podciśnienie ucieka przez któryś z zaworków/wężyków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się