worm87 0 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Cześć. Jak załącza mi się turbo to słychać jak pompuje powietrze i trochę brakuje mu mocy. Przy normalnej pracy silnika nic nie słychać. Moim zdaniem na 90% jest gdzieś nieszczelna instalacja i powietrze ucieka. Mogę jakoś na postoju uruchomić turbinę, żeby sprawdzić przeciek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekaudia4 0 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) turbina pracuje cały czas przecież jest napędzana spalinami tylko na niskich obrotach wytwarza niższe ciśnienie żeby mieć pewność że turbina nie doładowuje musiałbyś zrobić logi dynamiczne gr 011 jeśli masz dużą nieszczelność, niech jedna osoba wkręca silnik na obroty a druga nasłuc**je syczenia powietrza może w ten sposób znajdziesz uszkodzony przewód drugim objawem nieszczelności układu dolotowego może być kopcenie na czarno (za dużo paliwa, a za mało powietrza podczas spalania) Edytowane 23 Lutego 2015 przez maniekaudia4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm87 0 Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Kopcenia nie zauważyłem, przynajmniej na razie. Jak wprowadzam na postoju silnik, nawet do 4tys to nic nie słychać, dopiero jak jadę na biegu to już powyżej 2tys dosyć mocno słychać to powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Trzeba dmuchnac ze 2 bary w dolot i wyjdzie dziursko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 dokładnie Dev ma racje zdejmujesz ori Tip z przepływki i dmuchasz tam miedzy 1 a 2 bary i wtedy usłyszysz i zlokalizujesz wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm87 0 Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 drugim objawem nieszczelności układu dolotowego może być kopcenie na czarno (za dużo paliwa, a za mało powietrza podczas spalania) Mały update. Faktycznie da się zauważyć kopcenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob555 0 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Najczesciej peka ten waz zaraz za wylotem z turbo (taki w kształcie litery S) Moze tez byc intercooler na plastikowych boczkach nieszczelny.... Miejsca z nieszczelnoscia beda zarzygane czarnym olejem Edytowane 25 Lutego 2015 przez rob555 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm87 0 Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Dzięki Panowie! na szczęście nic nie pękło na łączeniu przy dużym ciśnieniu robiła się nieszczelność. Temat ogarnięty. Piwko dla Was :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się