Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem ABS


Łukaszek25MIko

Rekomendowane odpowiedzi

Po odpaleniu samochodu gaśnie po chwili czy nie? Może zapala się jak zaczynasz ruszać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odpaleniu samochodu gaśnie po chwili czy nie? Może zapala się jak zaczynasz ruszać

Po odpaleniu samochodu gaśnie po chwili czy nie? Może zapala się jak zaczynasz ruszać?

miałem tak raz że mi się zapalała jak rusząłem.. Ale teraz to już cały czas się pali :(

poziom płynu mam dobrze :) miałem tak raz że jak ruszałem to zapalała mi się.. Ale teraz to już cały czas się pali ABS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 99% kolego masz ustawione złe odstępy ew. zabrudzone pierścienie ABS. Jeżeli masz możliwość to podłącz się do kompa i na vag-u wejdź w ABS w bloki 000 czy 001 (nie pamiętam dokładnie) i sprawdź jakie są prędkości obrotowe kół podczas jazdy np 10-20km/h. Te które będzie odbiegało swoimi wskazaniami jest do wyczyszczenia ew. do ustawienia odległości. Nie chciałbym Cię martwić ale skoro wcześniej zapalała się w czasie jazdy a teraz od razu to najprawdopodobniej miałeś za mocno "wbity" czujnik i go uszkodziłeś go ew. może być tak jak u mnie że pierścień ABS-u po prostu zaczął się obracać na przegubie od zbyt mocnego wbicia czujnika - mi pomogło wymiana czujnika i wklejenie pierścienia do przegubu :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten czujnik nowy wbijał mi mocno do konca aż...ja ci powiem że nie potrzenie kupywałem czujnik nowy bo tam się zabrudziło pewnie jutro to zobacze i ci napisze co było przyczyno :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnika abs-u się nie wbija!!! Trzeba wyjąć czujnik potem koszyczek który go trzyma (delikatny bo jest z cienkiej blachy) potem odciągnąć przegub albo całkiem go zdjąć otwór po przegubie wyczyścić najlepiej kompresorem ew. sprężonym powietrzem czy nawet jakąś ścierą. Otwór po czujniku dokładnie wyczyścić (ja używałem akurat wiertarki i wiertła bo nie miałem kamieni do szlifierki - tylko trzeba to zrobić z wyczuciem). Po zrzuceniu przegubu obejrzyj dokładnie drabinkę (koronkę) na nim czy nie jest gdzieś mocno spłaszczona albo co gorsza w moim przypadku czy nie lata (u mnie w ogóle się nie trzymała i było można ją ręką zdjąć). Potem wszystko złóż na czujnik możesz dać odrobinkę smaru tylko nie na jego czubek i smar jakiś zwykły (nie miedziany bo zawiera opiłki miedzi i czujnik Ci zasyfi z powrotem). Ja pierścień na przegubie wkleiłem klejem "szpecjalnym" i u mnie hula wszystko. po tym zabiegu czujnik jak w masełko wszedł na tyle ile dało się go ręcznie wepchać. Później odpaliłem kompa wszedłem w bloki mierzone jak wcześniej pisałem i na wszystkich kołach pokazuje jednakową prędkość - wniosek: wszystko tak jak powinno być :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...