Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W sierpniu miałem szkode w aucie oddałem auto do aso po czym wymienili maske zderzak a błotnik stwierdzono ze do naprawy. opcja ubezpieczenia czesci nowe i oryginalne.Problem polega na tym ze błotnik ma slady korozji nie tylko na rancie ale tez przy drzwiach,pojechałem pokazac błotnik ale stwierdzili ze tak było i oni nic nie mogą zrobic.naprawe błotnika wycenili na 980zł a gdzie nowy kosztuje 1000zł gdzie tu sens???Co w tej sprawie można zrobic?

Opublikowano

W sumie ja bym zaczal od rzeczoznawcy, czesto dobrze doradzaja w tych sprawach co i jak. A jak ktos sie stawia ale widzi, że wchodzi w gre osoba z branży to wie, że za bardzo nie może olać sprawy.

Opublikowano

Nowy błotni też trzeba polakierować.....

Jak oni naprawiali ten błotnik częśćiowo, zostawiając korozję? Jeżeli ją usunęli to powinni poinformować, że nie dają gwarancji z powodu postępującej korozji. Masz fakturę za naprawę błotnika, więc w ramach gwarancji/rękojmi muszą to poprawić.

Opublikowano

byłem u nich na reklamacji stwierdzili ze błotnik miał korozje i ze nie będą poprawiać to jest właśnie aso

Opublikowano (edytowane)

Na.wystawiona fv naprawe masz 2 lata gwarancji . Pisz pismo Z reklamacja

Q tym przypadku fv poszła na TU. Wiec gwarancja jest

Edytowane przez rodzyn889
Opublikowano

ale naprawiali rant błotnika a tam rdzy nie było .jak ma wyglądać pismo z reklamacją ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...