sasna Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 W sierpniu miałem szkode w aucie oddałem auto do aso po czym wymienili maske zderzak a błotnik stwierdzono ze do naprawy. opcja ubezpieczenia czesci nowe i oryginalne.Problem polega na tym ze błotnik ma slady korozji nie tylko na rancie ale tez przy drzwiach,pojechałem pokazac błotnik ale stwierdzili ze tak było i oni nic nie mogą zrobic.naprawe błotnika wycenili na 980zł a gdzie nowy kosztuje 1000zł gdzie tu sens???Co w tej sprawie można zrobic?
Czaszy Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 W sumie ja bym zaczal od rzeczoznawcy, czesto dobrze doradzaja w tych sprawach co i jak. A jak ktos sie stawia ale widzi, że wchodzi w gre osoba z branży to wie, że za bardzo nie może olać sprawy.
playa Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 Nowy błotni też trzeba polakierować..... Jak oni naprawiali ten błotnik częśćiowo, zostawiając korozję? Jeżeli ją usunęli to powinni poinformować, że nie dają gwarancji z powodu postępującej korozji. Masz fakturę za naprawę błotnika, więc w ramach gwarancji/rękojmi muszą to poprawić.
sasna Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Opublikowano 20 Marca 2015 byłem u nich na reklamacji stwierdzili ze błotnik miał korozje i ze nie będą poprawiać to jest właśnie aso
rodzyn889 Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 (edytowane) Na.wystawiona fv naprawe masz 2 lata gwarancji . Pisz pismo Z reklamacja Q tym przypadku fv poszła na TU. Wiec gwarancja jest Edytowane 20 Marca 2015 przez rodzyn889
sasna Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Opublikowano 20 Marca 2015 ale naprawiali rant błotnika a tam rdzy nie było .jak ma wyglądać pismo z reklamacją ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się